Jump to content

De technisch beste?

Guest Hubertinus
 Share

Recommended Posts

Guest Hubertinus

Ik ben dus niet voorzien, maar ik vind hem inderdaad te duur. Kijk je kunt natuurlijk vragen wat je wil voor een 2e hands apparaat, maar of je het er ook voor krijgt is iets anders.

Hubertinus

Dan kun je dus nagaan wat dit doet met het produktiebudget.

Zo veel dat er soms zelfs geen fatsoenlijk kogeltje meer af kan...............

Groet Jitze :angry:

Ik zag toevallig zojuist dat er een NA Horizon wordt aangeboden in '2e hands'

Echter,...zonder arm.

Er staat dat de nieuwprijs zonder arm 1000,- euro is :blink::unsure:

Terwijl de HVT van deze maand aangeeft, dat de prijs MET arm en MET Grado element 990,- euro is.

beeetje vreemd...

Groeten

Alco

Ja, PD ook aan de Grado (Green).. Vind je het erg? ;)

Absoluut niet PD, ik vind het juist leuk voor jouw!

Heb je meerdere elementen uit de Prestige lijn gehoord? Zo ja, Vond je er veel verschil in zitten? Ik zelf had een Green en heb nu een Gold, maar voor zover er al verschil is heb ik het nauwelijks kunnen ontdekken. Nu heb ik daar ook niet al te serieus naar geluisterd omdat ik dan te vaak met de elementen moet switchen.

Ja, PD ook aan de Grado (Green).. Vind je het erg?  ;)

Absoluut niet PD, ik vind het juist leuk voor jouw!

Heb je meerdere elementen uit de Prestige lijn gehoord? Zo ja, Vond je er veel verschil in zitten? Ik zelf had een Green en heb nu een Gold, maar voor zover er al verschil is heb ik het nauwelijks kunnen ontdekken. Nu heb ik daar ook niet al te serieus naar geluisterd omdat ik dan te vaak met de elementen moet switchen.

Ha Puur,

Grappig, dat jij dit ook al constateert. De verschillen tussen de Grado elementjes zijn beslist niet groot! Wel zijn de duurdere elementjes uit de Prestige lijn nog net een klein stukje dynamischer en sneller, maar dit zijn geen mega sprongen.. <_<

groeten, PD :)

Guest Hubertinus

Alco,

ik heb die NA Horizon gezien in de 2e hands toestanden. Dat bedoel ik dus met te veel vragen en niet goed op de actualiteit letten.

Hubertinus

Dat bedoel ik dus met te veel vragen en niet goed op de actualiteit letten.

Hubertinus

Hetwelk niet van de Syncro gezegd kan worden................

Groet Jitze :unsure:

Guest Hubertinus

Nou, Jitze, er wordt een Syncro bij Studio 107 aangeboden voor 499 euro. En kom me nou niet met die is beter of die is beter, want ik weet dat niet en jullie ook niet. Alleen weet ik wel dat ik bij Studio 107 hoogstwaarschijnlijk garantie krijg, hetwelk een particulier me niet kan geven. Bovendien heb ik Sodejuu een gelijk bod gedaan, maar dan dus zonder garantie, maar dat vindt hij te weinig. Kijk ik kan ook 20.000 euro vragen voor mijn auto, maar als de "markt" me er maar 10.000 voor wil geven, dan moet ik toch echt een gek tegenkomen wil ik hem voor de door mij gevraagde prijs kunnen verkopen.

Hubertinus

jammer, maar de Syncro bij Studio 107 is pleitmans. En was dat allemaal maar zo simpel. Er is weldegelijk verschil tussen die wat bij Studio 107 stond en die van mij. Ja de mijne is echt beter, al is het alleen al vanwege de arm die erop zit. Beter is in dit geval gelijk aan preciezer. Maar ik weet intussen dat je 'm niet hoeft. Ik vind het prima. Garantie kan ik helaas niet geven, maar de speler is zo in orde dat dat niet nodig is. Mocht er toch wat aankomen ben ik best bereid het euvel te verhelpen en/of het probleem op te lossen.

Heb nog even de oude advertentie van studio 107 opgezocht, er wordt geen informatie over de arm gegeven, dit is echter beslist een prijsbepalend onderdeel.

Daarnaast is de staat waarin een speler verkeert ook van groot belang, op het exemplaar van Sodejuu is echt niets aan te merken.

Vergelijk de speler eens met hetgeen je tot zo'n

Maar dat de ene visie beter is dan de andere, en dat proef ik toch een beetje, kan ik niet onderschrijven. Dus...

Hubertinus

Inderdaad Hubertinus, dat proef ik ook een beetje, ook bij mijzelf.....

Ik heb een sterke voorkeur voor de visie van Sodejuu.

Succes met het vinden van een goede draaitafel.

Maar dat de ene visie beter is dan de andere, en dat proef ik toch een beetje, kan ik niet onderschrijven. Dus...

Hubertinus

Inderdaad Hubertinus, dat proef ik ook een beetje, ook bij mijzelf.....

Ik heb een sterke voorkeur voor de opstelling van Sodejuu.

Hoi Puur,

Mag ik vragen wat je precies bedoeld met de laatste regel?

Guest Hubertinus

Ome Henk, daar heb ik ook over nagedacht. Maar als ik dan echt losbarst kan het zijn dat ik mensen voor het hoofd stoot. (Jongen van de straat die toevallig weleens een goed boek heeft gelezen). Dus heb ik gekozen voor een diplomatiek antwoord.

Puur, ook daar heb ik over nagedacht en door mijn laatste bijdrage heb dat eigenlijk willen afkappen. Ik heb Sodejuu gewoon netjes via de mail een bod gedaan, maar omdat hij het weer naar voren schoof moest ik er op ingaan. Maar dat heeft eigenlijk niks met het topic te maken.

Hubertinus

Ik heb bij Studio 107 ooit een piepende eindversterker gekocht voor fl 1000,-

Okay, was te lui om direct terug te gaan, maar het betekende wel dat ze niet alles goed testen wat ze te koop aanbieden (is wellicht ook vrij lastig).

Uiteindelijk werd het piepen erger en heeft de fabriek het gemaakt (hoop ik, want hij is weer doorverkocht).

Ik kan dus niet oordelen over hoe ze dat zouden hebben opgelost als ik wel was teruggegaan (waarschijnlijk de eigen TD, vraag me af of dat gelukt zou zijn). Denk wel dat de technische knowhow en de belofte van Sodejuu bij problemen te helpen minstens even veel waard zijn (zo niet meer).

Midden volgend jaar ben ik in de markt voor een speler. Nu even nog niet. Helaas ben ik niet zo weg van plexiglas (of hoe heet het), wordt bij mij veel te stoffig ;)

edit

Hm ben weer de mosterd na de maaltijd...

Ff ontopic dan, hoe zijn die Origin tafels, ze hebben ook een kit:

http://www.turntable-kits.com/1-turntable.htm

bv deze voor 555 pond vind ik wel mooi

ultacclassic200.jpg

bv icm een RB600 of sme

Ff ontopic dan, hoe zijn die Origin tafels, ze hebben ook een kit:

bv deze voor 555 pond vind ik wel mooi

ultacclassic200.jpg

Wow, die vind ik ook wel errrug mooi Duck, en zeker voor dat geld! :wub:

Maar volgens mij zijn er maar heeel weinig zaken in Nederland die ze in huis hebben.