Jump to content

Het is een dochter.....

Puur
 Share

Recommended Posts

Veel mensen hier zeggen heel weinig over dit pasgeboren kindje,

maar een heleboel over zichzelf.

Voor deze ene keer ben ik het met Spido eens.................. als je het nodig vindt om een pasgeboren kind af te zeiken ben je erg zielig ;)

Al die heisa om dat kind hoeft voor mij ook niet .Er zijn er meer geboren gisteren ,en het is ook maar een mens .Maar een beetje respect is wel op zijn plaats voor zowel W.A en Maxima .en alle nieuwbakken ouders .Laten we blij zijn dat het een gezond kind is ,en hopelijk hebben die andere kindertjes ook het geluk dat ze gezond ter wereld gekomen zijn .

Schoonheid zit van binnen ,maar dat schijnen enkelen hier niet te beseffen,gezien hun karakterloze opmerkingen .Schijnt dat jullie dat zelf wel missen die schoonheid ,en ook dat karakter .Is te hopen dat jullie eigen kroost van ander kaliber is.

MVG Luxman

Ik heb ......euh.... niet zo heel veel met het koninklijk huis (zo... heb ik het toch netjes gezegd?) maar ik vind het leuk dat alles goed gegaan is. Ik vond de reactie van WA ook wel een beetje ontroerend maar dat zal er ook mee te maken hebben dat m'n gedachten iets meer dan een jaar terug gingen toen ik dezelfde schoenen stond. Het deed me i.i.g. wel wat.

Ik gun het ze in ieder geval van harte. De familie kan (en mag) ook wel eens een opsteker gebruiken na alle shit (die ze overigens deels zelf over zich afroepen) van de afgelopen tijd.

En wordt er niet vaak gezegd "lelijk in de luier, mooi in de sluier" ? Beter zo dan andersom, .. toch :unsure:;) . 'k Vind het kind nou niet bepaald lelijk hoor maar daar schijnen de meningen over verdeeld te zijn.

Conqubite

Er is weer eens een wonder geschied.

Leuk voor Maxima en Willem.

Maar we hebben al zoveel feestdagen in december!!!

Sorry hoor, maar daar moest ik toch meteen aan denken.

Groetem Simon

Sommigen menen dat het nodig is om kritiek op anderen te leveren omtrent zogenaamde misplaatste opmerkingen.

We leven hier toch in een democratie? Dus mag een ieder zijn gal spuien over het koningshuis, wat in mijn ogen gewoon een stelletje zichzelf boven de rest verheven kakkers zijn.

Ze wonen in schandalig peperdure paleizen en vreten van de belastingcenten van de harde werkers in dit land.

Ze reizen de hele wereld af en dat alles op kosten van jan met de pet.

Dat is mijn mening en die mag iedereen weten.

Als een ander koningshuis-gezind is moet hij/zij dat weten,maar ik ben het niet.

En het gaat hier niet zozeer om het afzeiken van een baby, nee, om DIE baby dus.

Ik hou van baby

Sommigen menen dat het nodig is om kritiek op anderen te leveren omtrent zogenaamde misplaatste opmerkingen.

We leven hier toch in een democratie? Dus mag een ieder zijn gal spuien over het koningshuis, wat in mijn ogen gewoon een stelletje zichzelf boven de rest verheven kakkers zijn.

Het is erg gemakkelijk om 'de democratie' te misbruiken om iedereen belachelijk te maken. Elk recht dus ook het recht van vrijheid van meningsuiting is beperkt. Indien je het gebruikt om anderen door het slijk te halen dan ben je verkeerd bezig. Maar goed, doe maar lekker lomp, ik verspil er geen woord meer aan..... ;)

Het koningshuis kan mij ook de pot op aangezien ze dat van ons ook zullen denken ......... dat stelletje zelfverrijkers .

Leuke baby trouwens :) ......................................die kan er niks aan doen

wat gaat die ons weer kosten ? :blink: daar heb ik meer moeite mee :P

Veel mensen hier zeggen heel weinig over dit pasgeboren kindje,

maar een heleboel over zichzelf.

"

Die zit :P:P

Als de criminele corrupte inlichtingen dienst hier weet van krijgen dan krijgen ze nooit hun lintje :P

Wel Ome Henk hoe lelijk moet jij al niet zijn, als jij je eigen kroost al lelijk vond bij de geboorte :D

En Frankie zeker mag ieder zijn gal spuien over het Oranje huis ,doe ik ook daar ik geen Fan van hun ben .Ik leverde kritiek om dat bij opening van deze topic ,de achterliggende gedachte van sommigen naar voren komt ,omdat het juist om een Oranje telg gaat.

Laten we eerlijk zijn een nieuw menselijk leven kan niet lelijk zijn .En verder al is men niet op het Oranje huis gesteld ,dit kind heeft zijn ouders niet gekozen .Dus als men alleen al van uit die gedachte over een lelijk kind praat of andere domme opmerkingen maakt,vind ik dit ongepast.

MVG Luxman

Geschiedenis is een leuk vak. Als je nu weet dat Willem van Oranje eigenlijk een progressieve liberaal was die de leider werd van een conservatieve (want dat was het) opstand van de Nederlanden dan lees je zo'n volkslied toch door een andere bril.

Overigens is het maar de vraag of dit koningshuis wel afstamt van Willem van Oranje. Het verhaal gaat dat een zeer oude ..... , waarvan menigeen zich afvroeg of die hem nog wel omhoog kreeg, van een veel jongere gemalin een kind kreeg. Volgens mij is die roddel nog niet gelogenstraft door een DNA onderzoek.

Voor de rest wens ik iedereen die een kind krijgt het beste toe. Het is toch wel het meest indrukwekkende wat ik ooit heb meegemaakt. Nu dan die stupide pers met haar niet terzake doende vragen.

Groet,

Guest Hubertinus

Wat zijn jullie toch een stel goedkope f*ckfaces. Een kind wat liggen afzeiken. Een kind dat er niks aan kan doen dat het bij een stel over het paard getilde figuren wordt geboren, die inderdaad door ons onderhouden worden. Maar, KAN DAT KIND ER WAT AAN DOEN!? Jullie zijn onderhand nog erger dan eenstelletje pedo's.

Hubertinus

Wat zijn jullie toch een stel goedkope f*ckfaces. Een kind wat liggen afzeiken. Een kind dat er niks aan kan doen dat het bij een stel over het paard getilde figuren wordt geboren, die inderdaad door ons onderhouden worden. Maar, KAN DAT KIND ER WAT AAN DOEN!? Jullie zijn onderhand nog erger dan eenstelletje pedo's.

Hubertinus

Het zou mooi zijn als ZE er wat aan gaat doen!!

Maar dat duurt nog effe.

Ja kei leuk dat er een kind geboren is.

Geweldig dat alle oranje freaks hebben kunnen feest vieren.

En verder?

Niemand kent dit kind en niemand valt dus ook dat kind aan!

We lopen gewoon te kloten. Zoals altijd: Je moet hier niemand serieus nemen.

Het is toch ook weer een kermis!!

"De eerste vrouwlijke troonopvolger die 101 saluut schoten kreeg!"

BOEIEND!!

Kind heeft de borst nog niet eens gevonden en een kompleet wapen arsenaal wordt in stelling gebracht.

Hadden ze niet beter beschuit met muisjes kunnen uitdelen? Da's veel leuker.

Of 101 confettie bommen.

Groeten Simon