Geerdie Posted 13 november 2004 Report Share Posted 13 november 2004 En? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Geerdie Posted 13 november 2004 Report Share Posted 13 november 2004 En? Geduld...... Ok, eventjes dan...... Als ik vanavond om een uur of 10 van m'n werk thuiskom verwacht ik een complete recentie incl. foto's. btw:Ome Henk heeft toch een Mazda...Xedos? Gaat dat wel goed met die blokken? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Henrie Posted 13 november 2004 Report Share Posted 13 november 2004 btw:Ome Henk heeft toch een Mazda...Xedos? Gaat dat wel goed met die blokken? Dat gaat prima Ik zou ook niet weten waarom niet... Japanse auto's zijn degelijk en die monoblokken ook weer niet zo overdreven zwaar... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Henrie Posted 13 november 2004 Report Share Posted 13 november 2004 btw:Ome Henk heeft toch een Mazda...Xedos? Gaat dat wel goed met die blokken? Dat gaat prima Ik zou ook niet weten waarom niet... Japanse auto's zijn degelijk en die monoblokken ook weer niet zo overdreven zwaar... Ze zijn zelfs licht te noemen Dan moet zelfs een Europese en misschien zelfs een Amerikaanse auto ze wel kunnen vervoeren... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sebastiaan de vries Posted 13 november 2004 Report Share Posted 13 november 2004 Beste, Nou ik vond het een zeer mooie auto. Met name de velgen Helemaal ontopic de volgende link http://www.avmn.nl/foto_oktober_2004.htm http://www.avmn.nl/vorige_avonden.htm Groeten, Bas Link to comment Share on other sites More sharing options...
Geerdie Posted 13 november 2004 Report Share Posted 13 november 2004 Nou, ik had in ieder geval een lap tekst verwacht. Maar helaas........ btw Bas, je links doen 't niet. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sebastiaan de vries Posted 13 november 2004 Report Share Posted 13 november 2004 Nou, ik had in ieder geval een lap tekst verwacht.Maar helaas........ btw Bas, je links doen 't niet. Beste Geerdie, Bij mij doen de links het wel. Groeten, Bas Link to comment Share on other sites More sharing options...
SpeedyAndr Posted 13 november 2004 Report Share Posted 13 november 2004 Nog even en dan heeft Bas een tv-programma Zoiets als je huis opnieuw laten inrichten, maar dan voor je audio spullen Andr Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sebastiaan de vries Posted 13 november 2004 Report Share Posted 13 november 2004 [quote name='SpeedyAndr Link to comment Share on other sites More sharing options...
JazzLuva Posted 13 november 2004 Report Share Posted 13 november 2004 [quote name='SpeedyAndr Link to comment Share on other sites More sharing options...
Geerdie Posted 13 november 2004 Report Share Posted 13 november 2004 Nou, ik had in ieder geval een lap tekst verwacht.Maar helaas........ btw Bas, je links doen 't niet. Beste Geerdie, Bij mij doen de links het wel. Groeten, Bas Dan heb ik pech vanavond. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sebastiaan de vries Posted 13 november 2004 Report Share Posted 13 november 2004 Nou, ik had in ieder geval een lap tekst verwacht.Maar helaas........ btw Bas, je links doen 't niet. Beste Geerdie, Bij mij doen de links het wel. Groeten, Bas Dan heb ik pech vanavond. Beste Geerdie, Ik weet niet hoe ik de links anders moet neerzetten om ze voor jou werkend te krijgen. iemand sugesstie? Hahahah inderdaad Jazzluva geef mij S..K.. maar.... Groeten, Bas Link to comment Share on other sites More sharing options...
Geerdie Posted 13 november 2004 Report Share Posted 13 november 2004 Nou, ik had in ieder geval een lap tekst verwacht.Maar helaas........ btw Bas, je links doen 't niet. Beste Geerdie, Bij mij doen de links het wel. Groeten, Bas Dan heb ik pech vanavond. Beste Geerdie, Ik weet niet hoe ik de links anders moet neerzetten om ze voor jou werkend te krijgen. iemand sugesstie? Hahahah inderdaad Jazzluva geef mij S..K.. maar.... Groeten, Bas Jaaaaah! Ze doen het! Router even gereset en klaar. Uuuhh, Bas? Die spuitbus naast die Marantz, wat is dat? Lucht? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sebastiaan de vries Posted 13 november 2004 Report Share Posted 13 november 2004 Nou, ik had in ieder geval een lap tekst verwacht.Maar helaas........ btw Bas, je links doen 't niet. Beste Geerdie, Bij mij doen de links het wel. Groeten, Bas Dan heb ik pech vanavond. Beste Geerdie, Ik weet niet hoe ik de links anders moet neerzetten om ze voor jou werkend te krijgen. iemand sugesstie? Hahahah inderdaad Jazzluva geef mij S..K.. maar.... Groeten, Bas Jaaaaah! Ze doen het! Router even gereset en klaar. Beste Geerdie, Dan toch lullig er nu achter te komen dat de links het reseten van de router niet waard waren :D Groeten, Bas Link to comment Share on other sites More sharing options...
SpeedyAndr Posted 13 november 2004 Report Share Posted 13 november 2004 [quote name='SpeedyAndr Link to comment Share on other sites More sharing options...
Edwin Snoek Posted 13 november 2004 Report Share Posted 13 november 2004 Nou ok dan, het leven bestaat uit hifi en seks. En dikke elco's. Edwin Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sebastiaan de vries Posted 13 november 2004 Report Share Posted 13 november 2004 Uuuhh, Bas? Die spuitbus naast die Marantz, wat is dat? Lucht? Beste Geerdie, Die spuitbus is PCB reiniger. Bij het solderen komt er altijd wat flux vrij dat op de print achterblijft. Los van dat dit er niet uitziet, kan het ook voor inductie en capaciteit zorgen. Daarom maak ik na het solderen de printen altijd schoon. Op die manier is het niet eens zichtbaar dat er ooit an gesoldeerd is. Groeten, Bas Link to comment Share on other sites More sharing options...
Geerdie Posted 14 november 2004 Report Share Posted 14 november 2004 Bedankt. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Don van der Deijl Posted 14 november 2004 Report Share Posted 14 november 2004 Uuuhh, Bas? Die spuitbus naast die Marantz, wat is dat? Lucht? Beste Geerdie, Die spuitbus is PCB reiniger. Bij het solderen komt er altijd wat flux vrij dat op de print achterblijft. Los van dat dit er niet uitziet, kan het ook voor inductie en capaciteit zorgen. Daarom maak ik na het solderen de printen altijd schoon. Op die manier is het niet eens zichtbaar dat er ooit an gesoldeerd is. Groeten, Bas Solderen wordt steeds lastiger daar er geen gebruik meer gemaakt mag worden van loodhoudend soldeer. Dit soldeer is niet alleen duurder maar ook beduidend slechter. Voor een goede verbinding is loodhoudend soldeer gewoon beter. Bij vervanging van bijvoorbeeld grote smd ic ga ik als volg te werk . Alle restsoldeer verwijderen flux pasta toepassen en normaal soldeer gebruiken . Naderhand schoonmaken met contact pcc en inderdaad dan zie je het gewoon niet ja de soldeerverbindingen glimmen dan en dat mag dus niet van bijvoorbeeld SONY die nemen daar foto,s van en je wordt op het matje geroepen en de garantie is vervallen waarna je een PO krijgt die er niet om liegt . Dus pas op met solderen in garantie apparaten waar loodvrij soldeer is gebruikt! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sebastiaan de vries Posted 14 november 2004 Report Share Posted 14 november 2004 Uuuhh, Bas? Die spuitbus naast die Marantz, wat is dat? Lucht? Beste Geerdie, Die spuitbus is PCB reiniger. Bij het solderen komt er altijd wat flux vrij dat op de print achterblijft. Los van dat dit er niet uitziet, kan het ook voor inductie en capaciteit zorgen. Daarom maak ik na het solderen de printen altijd schoon. Op die manier is het niet eens zichtbaar dat er ooit an gesoldeerd is. Groeten, Bas Solderen wordt steeds lastiger daar er geen gebruik meer gemaakt mag worden van loodhoudend soldeer. Dit soldeer is niet alleen duurder maar ook beduidend slechter. Voor een goede verbinding is loodhoudend soldeer gewoon beter. Bij vervanging van bijvoorbeeld grote smd ic ga ik als volg te werk . Alle restsoldeer verwijderen flux pasta toepassen en normaal soldeer gebruiken . Naderhand schoonmaken met contact pcc en inderdaad dan zie je het gewoon niet ja de soldeerverbindingen glimmen dan en dat mag dus niet van bijvoorbeeld SONY die nemen daar foto,s van en je wordt op het matje geroepen en de garantie is vervallen waarna je een PO krijgt die er niet om liegt . Dus pas op met solderen in garantie apparaten waar loodvrij soldeer is gebruikt! Beste Don, Ik deel je mening volkomen. Ook wij zijn overgestapt op loodvrij soldeer. Het vloeit bij lange na niet zo mooi als het goede oude soldeer. Ik zeg dan ook eerlijk. Zolang als het kan blijf dus nog solderen met loodhoudende tin. Groeten, Bas Link to comment Share on other sites More sharing options...
SpeedyAndr Posted 14 november 2004 Report Share Posted 14 november 2004 Ik kan mijn (grote) voorraad loodhoudende tin dus beter bewaren Over 2 jaar is het goud waard Andr Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sebastiaan de vries Posted 14 november 2004 Report Share Posted 14 november 2004 [quote name='SpeedyAndr Link to comment Share on other sites More sharing options...
WanFie Posted 15 november 2004 Report Share Posted 15 november 2004 [quote name='SpeedyAndr Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mayko Posted 15 november 2004 Report Share Posted 15 november 2004 Hoi Sebastiaan, ik heb voor een tijdje terug gereageerd op je pagina http://www.soundevolution.nl/. Ik heb via deze site een E-Mail gestuurd over modificatie/informatie van een Marantz SA 8400. Maar heb nog niets terug ontvangen. Te druk of per ongelijk vergeten Gr Mayko Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pjotr Posted 15 november 2004 Report Share Posted 15 november 2004 Beste Andre, Yep De engie reden dat men vna loodhoudende tin afwilde was vanwege gezondheidsklachten. En ik geef eerlijk toe, je werd ook helemaal rot van de hele dag in die tin damp hangen. Groeten, Bas Ziet het er niet best voor je uit Bas, het nieuwe loodvrije soldeer bevat nog meer tin Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts