spido Posted 3 januari 2009 Author Report Share Posted 3 januari 2009 Onwillekeurig moest ik denken dat dat deze muziek een sterker bewijs vormt voor het bestaan van God dan alle theologische godsbewijzen bij elkaar. Beste Spido, Je wacht op een reactie mijnerzijds, ik weet het, nou, vooruit dan maar.... Afgelopen week heb ik in de auto van mijn lief geluisterd naar prachtige, ontroerende sinterklaasliedjes, gezongen door een kinderkoor. Onwillekeurig moest ik denken dat deze muziek een sterker bewijs vormt voor het bestaan van Sinterklaas dan alle historische sinterklaasbewijzen bij elkaar. Hoop, vrees, verwachting... het kwam allemaal in de muziek tot je. Natuurlijk moest ik ook even denken aan al die sinterklaasloochenaars voor wie de noten slechts bestaan in de vorm van strooigoed, zonder dat de diepe betekenis tot hen is doorgedrongen. O, wat beklagenswaardig. Met opgewekte edoch goddeloze groet, jij moet een oudejaars conference houden lachen Beste Henkes, Ja, lach maar! L Link to comment Share on other sites More sharing options...
henkes Posted 4 januari 2009 Report Share Posted 4 januari 2009 Onwillekeurig moest ik denken dat dat deze muziek een sterker bewijs vormt voor het bestaan van God dan alle theologische godsbewijzen bij elkaar. Beste Spido, Je wacht op een reactie mijnerzijds, ik weet het, nou, vooruit dan maar.... Afgelopen week heb ik in de auto van mijn lief geluisterd naar prachtige, ontroerende sinterklaasliedjes, gezongen door een kinderkoor. Onwillekeurig moest ik denken dat deze muziek een sterker bewijs vormt voor het bestaan van Sinterklaas dan alle historische sinterklaasbewijzen bij elkaar. Hoop, vrees, verwachting... het kwam allemaal in de muziek tot je. Natuurlijk moest ik ook even denken aan al die sinterklaasloochenaars voor wie de noten slechts bestaan in de vorm van strooigoed, zonder dat de diepe betekenis tot hen is doorgedrongen. O, wat beklagenswaardig. Met opgewekte edoch goddeloze groet, jij moet een oudejaars conference houden lachen Beste Henkes, Ja, lach maar! L Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts