Jump to content

Vibrapod Isolators

PD
 Share

Recommended Posts

Misschien moet je je set in een knoop zetten...

Dat wordt lastig met muziek. Een knoop ontstaat bij elke frequentie weer op een andere plaats, en aangezien muziek uit een hele hoop frequenties bestaat, heeft muziek dus geen knopen en buiken. Ok, het dreunt wel meer hier en daar, maar het dreunt in feite overal wel. Op een zo 'rustig' mogelijke plek zetten dan maar ;)

Op zich heb je gelijk, maar er zijn bepaalde roommodes (door staande golven) en de buiken daarvan kun je beter mijden, denk ik.

Ik werk al jaren met condooms met gedestilleerd water onder mijn luidsprekerkabels.Ongelooflijk wat voor een rust dat in het systeem brengt. Die dingen zijn ook gegarandeerd lekvrij.

Groet,

Ik werk al jaren met condooms met gedestilleerd water onder mijn luidsprekerkabels.Ongelooflijk wat voor een rust dat in het systeem brengt. Die dingen zijn ook gegarandeerd lekvrij.

Groet,

Beste Carl,

Water is niet samendrukbaar !

Dan moet het verschil wel in de condooms zitten :D

De rust kan ik wel begrijpen , want als je de condooms onder de luidsperkerkabels gebruikt neem ik aan dat je ze niet ergens anders voor gebruikt. :rolleyes:;)

En dat zal voor jou een enorme rust geven :P;)

MvG,

Haudio

Groet,

Welk merk en type? En bovendien welke maat, en aub ook nog tips over de hoh afstand. Ik hoor het graag.

Nee zonder gekheid, ik ben ook bezig geweest met de dempers van Vibropod, bij mij doen ze zeer goede zaken onder de eindversterker. Bij de cd speler hebben ze totaal geen invloed, waarschijnlijk heeft het apparaat massa genoeg (T+A 1240). Heb het ook ff onder de niet gemodificeerde Thorens 166 geprobeerd maar wacht er ff definitief mee tot deze is verzwaard, cq opgelapt. ;)

Als je dan nog de ultralight condooms gebruikt, dan wordt het hoog meer benadrukt, als je de standaard condooms gebruikt dan klinkt het hoog weer doffer, aardbeismaak toevoeging geeft een zoetigere klank, het klinkt dan wat fruitiger. Zo zijn er natuurlijk vele variaties denkbaar. :D

Werelds idee :D

Beste allemaal,

Het is nu enkele weken geleden en ik ben nog steeds een beetje verbaast dat het in mijn situatie toch echt werkte.. De opmerkingen in het geschreven review zijn nog duidelijker geworden. Gewoon eens proberen onder je bron!

groeten, PD :)

Gister een nieuwe catalogus ontvangen en daar stonden die dingen in.

zit wel iets verschil in de prijs.

Maar ja verzenden is ook duur dus daar zal het wel aanliggen. ;)

20kg Phonotrap koste mij ook $110

(wel snel in huis overigens)