Duck-Twacy Posted 10 december 2003 Report Share Posted 10 december 2003 Misschien moet je je set in een knoop zetten... Dat wordt lastig met muziek. Een knoop ontstaat bij elke frequentie weer op een andere plaats, en aangezien muziek uit een hele hoop frequenties bestaat, heeft muziek dus geen knopen en buiken. Ok, het dreunt wel meer hier en daar, maar het dreunt in feite overal wel. Op een zo 'rustig' mogelijke plek zetten dan maar Op zich heb je gelijk, maar er zijn bepaalde roommodes (door staande golven) en de buiken daarvan kun je beter mijden, denk ik. Link to comment Share on other sites More sharing options...
carl Posted 10 december 2003 Report Share Posted 10 december 2003 Ik werk al jaren met condooms met gedestilleerd water onder mijn luidsprekerkabels.Ongelooflijk wat voor een rust dat in het systeem brengt. Die dingen zijn ook gegarandeerd lekvrij. Groet, Link to comment Share on other sites More sharing options...
Haudio Posted 10 december 2003 Report Share Posted 10 december 2003 Ik werk al jaren met condooms met gedestilleerd water onder mijn luidsprekerkabels.Ongelooflijk wat voor een rust dat in het systeem brengt. Die dingen zijn ook gegarandeerd lekvrij. Groet, Beste Carl, Water is niet samendrukbaar ! Dan moet het verschil wel in de condooms zitten De rust kan ik wel begrijpen , want als je de condooms onder de luidsperkerkabels gebruikt neem ik aan dat je ze niet ergens anders voor gebruikt. En dat zal voor jou een enorme rust geven MvG, Haudio Link to comment Share on other sites More sharing options...
Geerdie Posted 10 december 2003 Report Share Posted 10 december 2003 Link to comment Share on other sites More sharing options...
telefunken Posted 10 december 2003 Report Share Posted 10 december 2003 Ik werk al jaren met condooms met gedestilleerd water onder mijn luidsprekerkabels.Ongelooflijk wat voor een rust dat in het systeem brengt. Die dingen zijn ook gegarandeerd lekvrij. Groet, die man verdient een staande ovatie Link to comment Share on other sites More sharing options...
paul demo Posted 10 december 2003 Report Share Posted 10 december 2003 Ik werk al jaren met condooms met gedestilleerd water onder mijn luidsprekerkabels.Ongelooflijk wat voor een rust dat in het systeem brengt. Die dingen zijn ook gegarandeerd lekvrij. Groet, Welk merk en type? En bovendien welke maat, en aub ook nog tips over de hoh afstand. Ik hoor het graag. Nee zonder gekheid, ik ben ook bezig geweest met de dempers van Vibropod, bij mij doen ze zeer goede zaken onder de eindversterker. Bij de cd speler hebben ze totaal geen invloed, waarschijnlijk heeft het apparaat massa genoeg (T+A 1240). Heb het ook ff onder de niet gemodificeerde Thorens 166 geprobeerd maar wacht er ff definitief mee tot deze is verzwaard, cq opgelapt. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rogier Posted 10 december 2003 Report Share Posted 10 december 2003 Als je dan nog de ultralight condooms gebruikt, dan wordt het hoog meer benadrukt, als je de standaard condooms gebruikt dan klinkt het hoog weer doffer, aardbeismaak toevoeging geeft een zoetigere klank, het klinkt dan wat fruitiger. Zo zijn er natuurlijk vele variaties denkbaar. Werelds idee Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pjotr Posted 11 december 2003 Report Share Posted 11 december 2003 Pas maar op Carl, op die manier heb je kans dat je kabels alsnog zwanger raken. En hoe het dan gaat klinken Link to comment Share on other sites More sharing options...
Duck-Twacy Posted 11 december 2003 Report Share Posted 11 december 2003 Een nog grotere vooruitgang kun je bereiken als je zo'n condoom gewoon over je hoofd trekt Link to comment Share on other sites More sharing options...
PD Posted 17 december 2003 Author Report Share Posted 17 december 2003 Beste allemaal, Het is nu enkele weken geleden en ik ben nog steeds een beetje verbaast dat het in mijn situatie toch echt werkte.. De opmerkingen in het geschreven review zijn nog duidelijker geworden. Gewoon eens proberen onder je bron! groeten, PD Link to comment Share on other sites More sharing options...
SpeedyAndr Posted 17 december 2003 Report Share Posted 17 december 2003 Je bent nu dus gewend aan het geluid. Tijd om ze er eens onder uit te halen, is het verschil dan nog steeds zo groot Andr Link to comment Share on other sites More sharing options...
siep Posted 17 december 2003 Report Share Posted 17 december 2003 Wat kosten die dingen nou eigenlijk. Ik zag iets van 37.50 wat? pst. per4. Link to comment Share on other sites More sharing options...
siep Posted 17 december 2003 Report Share Posted 17 december 2003 Gister een nieuwe catalogus ontvangen en daar stonden die dingen in. zit wel iets verschil in de prijs. Maar ja verzenden is ook duur dus daar zal het wel aanliggen. 20kg Phonotrap koste mij ook $110 (wel snel in huis overigens) Link to comment Share on other sites More sharing options...
siep Posted 17 december 2003 Report Share Posted 17 december 2003 [quoteEnuhhh, die phonotrap heb je ook niet zomaar ff op proef Nee, op proef is een beetje moeilijk. Dat zijn dan weer de nadelen. Ach ja zo is er altijd wel wat. Link to comment Share on other sites More sharing options...
PD Posted 18 december 2003 Author Report Share Posted 18 december 2003 [quote name='SpeedyAndr Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts