Jump to content

Home Studio...

WanFie
 Share

Recommended Posts

Een paar maanden geleden dacht ik er anders over ..... maar nu...

perfect.... :)

Eerst maak ik een opmerking op de VAD show over het toch wel erg kleine letterfont wat ze gebruiken, en nu ....

Ik kan het weer lezen. :cool2:

Ik was stellig van plan mijn abonnement op te zeggen, toch helpt (zinnige) kritiek blijkbaar..

En daar bovenop win ik nog een SACD met hun prijsvraag m.b.t. de VAD.

Nee hoor, een perfect blad, en daar wil ik niks negatiefs meer van horen...

:rolleyes:

(ik stond erbij dat hans het vroeg aan die man van Homestudio) :P

hij dacht natuurlijk , zo'n oude man met baard moet ik te vriend houden .

(5 dec) ;)

je weet het niet , je weet het niet,,, ;)

Zo ist beter,

Die SACD is trouwens opgenomen in de twee Hondjes...... :rolleyes:

Hoe verzinnen ze het in Hellevoetsluis....

:rolleyes:

Nee hoor, een perfect blad, en daar wil ik niks negatiefs meer van horen...

Een "perfect" blad bestaat volgens mij niet.

Wat me wel eens opvalt is de soms vele drukfouten in de text, dat bijvoorbeeld typenummers/namen niet kloppen, of soms zelfs een verkeerde foto bij een test.

Heb nog een Homestudio van een jaartje of 2 terug, waarin een Rega P25 centraal stond in een test, terwijl er een enorme foto bij stond van de P3 :rolleyes:

Maar ok...wie werkt maakt fouten, da's niet meer dan menselijk.

Verder vind ik ook de CD-recensies wel goed, en gevarieerd, en ook regareert men bij Homestudio altijd netjes op vragen en/of voorstellen.

Zo vond ik 't erg leuk dat ik onlangs een reactie kreeg op 't verzoek eens Sonneteer (Campion of Alabaster) versterker en/of PENaudio speaker te testen, in de nabije toekomst.

Prompt, 1,5 maand later zie ik een test van zowel een Sonneteer versterker (helaas wel de minste, maar ok.. kan niet alles hebben) i.c.m. PENaudio speakers.

Nou, dat vond ik toch wel leuk :)

Ook heb ik Homestudio enkele jaren geleden eens een verzoek gedaan, of 't wellicht mogelijk was om (e.v.t alleen) de rubriek 'De Homestudio' in kleur af te drukken, nadat ie al die tijd altijd in zwart/wit te zien was.

En nu kan 't uiteraard ook zijn, dat meerdere lezers die vraag/verzoek hebben voorgelegd, maar hoe dan ook.... na verloop van tijd,...jawel, de foto's verschenen in kleur.

Erg fraai.

Kortom, ik vind wel dat Homestudio z'n best doet, om 't hun lezers zo goed mogelijk naar de zin te maken.

Mvg,

Alco

Van harte gefeliciteerd Hans van Liemp..

Ik koop zelf ook al ongeveer elke maand de home studio. Het is een prima te lezen blad, voor bij de mensen thuis is altijd erg leuk en soms zelfs lachwekkend.. Bovendien maakt de nieuwe lay-out (lettertype dan) het duidelijk/mooier. Al had ik geen problemen met het oude lettertype (komt vast door mijn leeftijd).. ;)

groeten, PD

Kortom, ik vind wel dat Homestudio z'n best doet, om 't hun lezers zo goed mogelijk naar de zin te maken.

HOMESTUDIO

Ik vind juist dat Homestudio zijn best doet om het de adverteerders zo goed mogelijk naar de zin te maken. Wat best logisch is want daar komt het overgroote aandeel aan inkomsten vandaan.

Ben bang dat het blad geen grote oplage heeft.

S-M.

Ik vind dat zowel Home Studio als HVT zeer zelden diepgravend op zaken ingaan. Een goed voorbeeld is de draaitafel test in de HVT van deze maand. Wat zegt dat nou? Ik denk dat soort bladen gelezen wordt door mensen die interesse hebben in HiFi en de voors en tegens willen lezen. Korte beschrijvingen (uitreksels uit de folders) en wat gejuig, zelden meer. Dat heeft natuurlijk met de redaktionele formule te maken want zo'n Bert Oling kan echte wel meer.

Iemand die ik heel aardig vind testen is die knaap van Hifi.nl. Die probeert tenminste een beschrijving van zijn ervaringen te geven. Zijn beschrijving van zijn opgeknapte Garrard doet naar meer smaken.

Groet,

Ik zit met smart te wachten op de januari editie van HVT. Hierin staat het tweede deel van de draaitafeltest. Het eerste deel mocht het woord test niet dragen, het was een opsomming van bouw en functionaliteit van een aantal draaitafels. Het tweede deel is hopenlijk een stuk beter, anders ben ik zeer teleurgesteld.

Over het algemeen lees ik de HVT graag, liever dan de HomeStudio, maar ook de HVT is mij lang niet kritisch genoeg.

Ik vind dat zowel Home Studio als HVT zeer zelden diepgravend op zaken ingaan. Een goed voorbeeld is de draaitafel test in de HVT van deze maand. Wat zegt dat nou? Ik denk dat soort bladen gelezen wordt door mensen die interesse hebben in HiFi en de voors en tegens willen lezen. Korte beschrijvingen (uitreksels uit de folders) en wat gejuig, zelden meer. Dat heeft natuurlijk met de redaktionele formule te maken want zo'n Bert Oling kan echte wel meer.

Iemand die ik heel aardig vind testen is die knaap van Hifi.nl. Die probeert tenminste een beschrijving van zijn ervaringen te geven. Zijn beschrijving van zijn opgeknapte Garrard doet naar meer smaken.

Groet,

Carl je vergist je. Er staat bij het artikel van de HVT van deze maand duidelijk vermeld dat er in januari een vervolg komt met de luisterimpressies e.d. Je haalt dus geen goed voorbeeld aan maar juist het slechtst mogelijke voorbeeld.

Er staat bij het artikel van de HVT van deze maand duidelijk vermeld dat er in januari een vervolg komt met de luisterimpressies

Maarja,...als je in een boeken/tijdschriftenzaak staat lees ik niet een magazine rustig door, (althans, ik niet) maar blader er even snel doorheen, en ga af op wat de voorkant bied, en de inhoudsopgave.

En tja,...dan kom je met de HVT deze maand ietwat 'bedrogen' uit, aangezien de voorkant met koeieletters vermeld "Draaitafels Multistest"

Nu is men dus min of meer verplicht om de volgende uitgave ook weer te kopen.

Op zich slim bedacht, van HVT <_<:rolleyes:

Groeten,

Alco

Hai Karma,

Ik lees de HVT altijd in de bibliotheek. Ik heb niet gelezen dat de volgende keer de luisterimpressies erbij zouden staan. Kennelijk geen pakkend artikel geweest (en ik lees alles over draaitafels). Ik heb overigens wel goede artikelen gelezen van Bert Oling in het verleden.

Ik zal de HVT bij de bibliottheek blijven inkijken, een abonnement is mij het geld niet waard. Ik houd het bij bladen als Hifi News, Sterophile en Hifi Plus

Groet,