Jelte Posted 13 december 2003 Report Share Posted 13 december 2003 Bedankt Kermit, Die tweede ken ik nog niet. Heb een hele mooie Vuurvogel van Dutoit. Zal eens luisteren. De derde heb ik ooit wel eens beluisterd, maar is niet blijven hangen. Heb al een mooie Rachmaninov, van Ashkenazy op Decca. Die opname is nieuwer en daarom heb ik waarschijnlijk niet meer omgekeken naar die opname van Richter uit 1963. Karajan was toen wel op zijn best. Zal hem toch nog eens beluisteren. Jelte Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kermit Posted 15 december 2003 Report Share Posted 15 december 2003 Lees ook eens hier Link to comment Share on other sites More sharing options...
JanD Posted 27 december 2003 Report Share Posted 27 december 2003 Of kijk eens hier voor honderden tips over zeer betaalbare en goede opnamen van klassieke muziek. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Theo Posted 29 december 2003 Report Share Posted 29 december 2003 Ook leuk, niet alleen voor beginners, is het nieuwe boekje van Paul Witteman "Hoor en Wederhoor" waarin hij een aantal favoriete muziekstukken beschrijft. Bij het boekje, prijs Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts