hooni001 Posted 11 december 2003 Report Share Posted 11 december 2003 Heeft iemand reeds ervaring met de onlangs uitgekomen Denon DVD 2200? Link to comment Share on other sites More sharing options...
PD Posted 11 december 2003 Report Share Posted 11 december 2003 Hallo Hooni, Ik heb de Denon DVD-2200 afgelopen zaterdag uitgebreid kunnen vergelijken met de Marantz DV-6400. Heb ze alleen op CD stereo, en SACD stereo weergave beluisterd en getest. De Denon won in dat geval van de Marantz. Denon was in staat simpelweg meer diepte en detail in het geluidsbeeld weer te geven vergeleken de Marantz. Maar dat waren dan ook gelijk de grootste verschillen. Bij gewoon cd weergave waren de verschillen niet groot maar gaf de Marantz een klein stukje meer warmte, de Denon klonk wat strakker. De DVD-2200 is een prima speler voor het geld (849 euro) maar wil je een betere performance (meer detail en ruimtelijkheid met gewone stereo cd en sacd weergave) dan zeker eens naar de Denon DVD-2900 kijken/luisteren. Dit is een erg goede SACD/DVD speler die zijn prijs dik waard is (1350 euro)! Succes.. groeten, PD Link to comment Share on other sites More sharing options...
quality4all Posted 28 april 2004 Report Share Posted 28 april 2004 Ik zou heeeeeeeeeel goed uitkijken met het kopen van een denon dvd-speler.Zal je het hele verhaal besparen,maar het komt erop neer dat er velen zijn op hifi forums die evenals ik zeer slechte ervaringen hebben met zowel Denon als hun importeur Penhold. In mijn geval.Mijn dvd-900 speelde al na een paar weken geen dvd's meer af.6 weken weggeweest.Later constateerde ik een tik na elk nummer bij het beluisteren van audio-cd's met hoofdtelefoon.Penhold geeft toe dat er bij de type's Denon dvd-900 (had ik eerst),700 (heb ik bij mijn dealer gehoord) en de dvd-1400 die ik nu zelf heb een tik hoorbaar is,maar ik ben de enige klager dus doen ze er niets aan.Evenals mijn dealer want die zegt Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts