erik klijnsmit Posted 7 januari 2004 Author Report Share Posted 7 januari 2004 UPDATE De datum wordt 17 januari We gaan het met 4 luidsprekers doen: -De B&W801, -de scan-speak ultimo van CGM, -de Acoustats 22 -de Quad ESL63. We gebruiken 5 muziekfragementen van 5 minuten per ronde en we houden 2 rondes. dus dat worden dan tien fragmenten . iedereen neemt in ieder geval , Link to comment Share on other sites More sharing options...
Michel Romijn Posted 8 januari 2004 Report Share Posted 8 januari 2004 Kijk das nog eens duidelijk! Alvast bedankt Erik Link to comment Share on other sites More sharing options...
cgm Posted 8 januari 2004 Report Share Posted 8 januari 2004 speedy andr Link to comment Share on other sites More sharing options...
Steks Posted 9 januari 2004 Report Share Posted 9 januari 2004 Dus de manier van muziek fragmenten aanleveren is weer veranderd, maakt niet heel veel uit, maar ik had een nummer wat ik heel graag zou willen horen op meerdere speakers, omdat dat mij echt kippevel bezord. En een fragment met muziek die door de meesten van jullie nooit gerdraaid wordt en wlleicht nog nooit gehoord hebben. Ik denk toch voor het laatste tegaan, want de opzet was natuurlijk een alround speaker vinden. Dan moet alles zo'n beetje beluisterd worden in mijn ogen. Link to comment Share on other sites More sharing options...
erik klijnsmit Posted 9 januari 2004 Author Report Share Posted 9 januari 2004 beste steks , reken maar dat je heus meer dan Link to comment Share on other sites More sharing options...
cgm Posted 12 januari 2004 Report Share Posted 12 januari 2004 Ik denk toch voor het laatste tegaan, want de opzet was natuurlijk een alround speaker vinden. Dan moet alles zo'n beetje beluisterd worden in mijn ogen. Alles? Dat lukt je nog niet in een maand.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Steks Posted 13 januari 2004 Report Share Posted 13 januari 2004 Dat zeg ik ook niet, wat worden we af en toe streng afgerekend op onze woorden zeg . Maar ik denk dat die muziek een compleet andere stroom is dan de meesten van jullie luisteren Link to comment Share on other sites More sharing options...
Henrie Posted 13 januari 2004 Report Share Posted 13 januari 2004 Dat zeg ik ook niet, wat worden we af en toe streng afgerekend op onze woorden zeg . Maar ik denk dat die muziek een compleet andere stroom is dan de meesten van jullie luisteren Wat is het dan voor soort muziek? Link to comment Share on other sites More sharing options...
cgm Posted 13 januari 2004 Report Share Posted 13 januari 2004 Ja precies, maak het niet zo spannend zeg. Er is maar weinig dat ik niet luister of ken dus ik ben benieuwd. Een Apache regendans? Link to comment Share on other sites More sharing options...
PD Posted 13 januari 2004 Report Share Posted 13 januari 2004 mijn muziekstuk word trouwens een stuk waar mijn luidsprekers niet goed in zijn .een stukje orgel en trompet .(adagio - albinoni) maar ik vind het gewoon een mooi stuk . en voor mij is het een leuke test wat het verschil in laagweergave nou is tussen een esl en een conus . Hallo Erik! Als je dat nummer mooi vind moet je even naar deze cover luisteren! The Queue - Adagio for dreams.mp3 Rechter muisknop en opslaan als.. groeten, PD Link to comment Share on other sites More sharing options...
PD Posted 13 januari 2004 Report Share Posted 13 januari 2004 Reacties zijn hartstikke welkom! Herken je het Erik? groeten, PD Link to comment Share on other sites More sharing options...
depeter Posted 13 januari 2004 Report Share Posted 13 januari 2004 speedy andr Link to comment Share on other sites More sharing options...
erik klijnsmit Posted 13 januari 2004 Author Report Share Posted 13 januari 2004 mijn muziekstuk word trouwens een stuk waar mijn luidsprekers niet goed in zijn .een stukje orgel en trompet .(adagio - albinoni) maar ik vind het gewoon een mooi stuk . en voor mij is het een leuke test wat het verschil in laagweergave nou is tussen een esl en een conus . Hallo Erik! Als je dat nummer mooi vind moet je even naar deze cover luisteren! The Queue - Adagio for dreams.mp3 Rechter muisknop en opslaan als.. groeten, PD beste pd , ik heb het 45 seconden volgehouden , om er naar te luisteren . wat een bagger herrie Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ruud Posted 13 januari 2004 Report Share Posted 13 januari 2004 mijn muziekstuk word trouwens een stuk waar mijn luidsprekers niet goed in zijn .een stukje orgel en trompet .(adagio - albinoni) maar ik vind het gewoon een mooi stuk . en voor mij is het een leuke test wat het verschil in laagweergave nou is tussen een esl en een conus . Hallo Erik! Als je dat nummer mooi vind moet je even naar deze cover luisteren! The Queue - Adagio for dreams.mp3 Rechter muisknop en opslaan als.. groeten, PD beste pd , ik heb het 45 seconden volgehouden , om er naar te luisteren . wat een bagger herrie Ik heb het met pijn en moeite uitgeluisterd en inderdaad ik vind het ook BAGGER Link to comment Share on other sites More sharing options...
erik klijnsmit Posted 13 januari 2004 Author Report Share Posted 13 januari 2004 ach , ieder zijn muziek , Link to comment Share on other sites More sharing options...
spido Posted 14 januari 2004 Report Share Posted 14 januari 2004 Beste Erik, Veel mensen horen JOUW soort muziek voor 't eerst vlak voordat hun kist wordt dichtgeschroefd... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kermit Posted 14 januari 2004 Report Share Posted 14 januari 2004 In dit gedeelte van het land is het gebruikelijk dat iemand eerst een paar dagen overleden is alvorens de kist wordt dichtgeschroefd en dan hoor je echt niets meer. Ik ben niet goed op de hoogte van de friesche subcultuur en typisch friesche gebruiken, maar ik kan me niet goed voorstellen dat het op dat vlak daar zoveel anders is dan hier... Link to comment Share on other sites More sharing options...
cgm Posted 14 januari 2004 Report Share Posted 14 januari 2004 Link to comment Share on other sites More sharing options...
PD Posted 14 januari 2004 Report Share Posted 14 januari 2004 Ik heb het met pijn en moeite uitgeluisterd en inderdaad ik vind het ook BAGGER Dacht dat jij wel wat gewend was als oud Project eigenaar.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
cgm Posted 14 januari 2004 Report Share Posted 14 januari 2004 Dacht dat jij wel wat gewent was als oud Project eigenaar.. gewent = fries voor gewend? Link to comment Share on other sites More sharing options...
PD Posted 14 januari 2004 Report Share Posted 14 januari 2004 Dacht dat jij wel wat gewent was als oud Project eigenaar.. gewent = fries voor gewend? Fries voor gewend = went Link to comment Share on other sites More sharing options...
erik klijnsmit Posted 14 januari 2004 Author Report Share Posted 14 januari 2004 Beste Erik, Veel mensen horen JOUW soort muziek voor 't eerst vlak voordat hun kist wordt dichtgeschroefd... ik hoorde het al in de moederschoot . Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest muziekfreak Posted 14 januari 2004 Report Share Posted 14 januari 2004 Ik doe alleen een suggestie (hoef er niet bij): misschien wordt het makkelijker als je een busje huurt (en de kosten deelt over de groep), ik denk dat de meeste bezitters van een fikse konusspeaker (bv Usher, Infinity, Nautilus etc ) van 40-80 kilo per stuk er tegenop zien deze te gaan verplaatsen in een normale personenauto. Ook zorgen voor een steekkarretje en voldoende paardedekens. damn..ik had graag meegedaan hieraan, zou weleens een esl, willen horen....en vergelijken met een conusspeaker,...maarja wie wilt er helpen een 115kg zware Kappa9 [met mods] speaker te sjouwen ......IK NIET IN IEDER GEVAL Link to comment Share on other sites More sharing options...
erik klijnsmit Posted 14 januari 2004 Author Report Share Posted 14 januari 2004 UPDATE De datum wordt 17 januari We gaan het met 4 luidsprekers doen: -De B&W801, -de scan-speak ultimo van CGM, -de Acoustats 22 -de Quad ESL63. We gebruiken 5 muziekfragementen van 5 minuten per ronde en we houden 2 rondes. dus dat worden dan tien fragmenten . iedereen neemt in ieder geval , Link to comment Share on other sites More sharing options...
Paul Jenner Posted 14 januari 2004 Report Share Posted 14 januari 2004 Ik heb de mail ontvangen. Tjeezus, 12.00 uur is wel vroeg voor de zaterdag .......... Paul. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts