Jump to content

konussen vs panelen III

erik klijnsmit
 Share

Recommended Posts

UPDATE

De datum wordt 17 januari

We gaan het met 4 luidsprekers doen:

-De B&W801,

-de scan-speak ultimo van CGM,

-de Acoustats 22

-de Quad ESL63.

We gebruiken 5 muziekfragementen van 5 minuten per ronde en we houden 2 rondes. dus dat worden dan tien fragmenten . iedereen neemt in ieder geval ,

Dus de manier van muziek fragmenten aanleveren is weer veranderd, maakt niet heel veel uit, maar ik had een nummer wat ik heel graag zou willen horen op meerdere speakers, omdat dat mij echt kippevel bezord. En een fragment met muziek die door de meesten van jullie nooit gerdraaid wordt en wlleicht nog nooit gehoord hebben.

Ik denk toch voor het laatste tegaan, want de opzet was natuurlijk een alround speaker vinden. Dan moet alles zo'n beetje beluisterd worden in mijn ogen.

Ik denk toch voor het laatste tegaan, want de opzet was natuurlijk een alround speaker vinden. Dan moet alles zo'n beetje beluisterd worden in mijn ogen.

Alles? Dat lukt je nog niet in een maand.. ;)

mijn muziekstuk word trouwens een stuk waar mijn luidsprekers niet goed in zijn .

een stukje orgel en trompet .(adagio - albinoni)

maar ik vind het gewoon een mooi stuk .

en voor mij is het een leuke test wat het verschil in laagweergave nou is tussen een esl en een conus . :)

Hallo Erik!

Als je dat nummer mooi vind moet je even naar deze cover luisteren!

The Queue - Adagio for dreams.mp3

Rechter muisknop en opslaan als.. B)

groeten, PD :)

mijn muziekstuk word trouwens een stuk waar mijn luidsprekers niet goed in zijn .

en voor mij is het een leuke test wat het verschil in laagweergave nou is tussen een esl en een conus . :)

Hallo Erik!

beste pd ,

ik heb het 45 seconden volgehouden , om er naar te luisteren . :huh:

wat een bagger herrie :lol:

Hallo Erik!

beste pd ,

ik heb het 45 seconden volgehouden , om er naar te luisteren . :huh:

wat een bagger herrie :lol:

Ik heb het met pijn en moeite uitgeluisterd :blink: en inderdaad :( ik vind het ook BAGGER

In dit gedeelte van het land is het gebruikelijk dat iemand eerst een paar dagen overleden is alvorens de kist wordt dichtgeschroefd en dan hoor je echt niets meer. Ik ben niet goed op de hoogte van de friesche subcultuur en typisch friesche gebruiken, maar ik kan me niet goed voorstellen dat het op dat vlak daar zoveel anders is dan hier...

Guest muziekfreak
Ik doe alleen een suggestie (hoef er niet bij): misschien wordt het makkelijker als je een busje huurt (en de kosten deelt over de groep), ik denk dat de meeste bezitters van een fikse konusspeaker (bv Usher, Infinity, Nautilus etc ;) ) van 40-80 kilo per stuk er tegenop zien deze te gaan verplaatsen in een normale personenauto.

Ook zorgen voor een steekkarretje en voldoende paardedekens.

:angry: damn..ik had graag meegedaan hieraan, zou weleens een esl, willen horen....en vergelijken met een conusspeaker,...maarja wie wilt er helpen een 115kg zware Kappa9 [met mods] speaker te sjouwen <_<......IK NIET IN IEDER GEVAL ;)

UPDATE

De datum wordt 17 januari

We gaan het met 4 luidsprekers doen:

-De B&W801,

-de scan-speak ultimo van CGM,

-de Acoustats 22

-de Quad ESL63.

We gebruiken 5 muziekfragementen van 5 minuten per ronde en we houden 2 rondes. dus dat worden dan tien fragmenten . iedereen neemt in ieder geval ,