Jump to content

Kerstfeest...... + Nieuwjaar

Hans van Liempd
 Share

Recommended Posts

Hallo Allemaal.

Tis een tijd geleden dat ik hier gepost heb, maar dat komt door een ander forum waar ik nu erg actief ben. (yarisclub.com)

Ook hier ben ik onder mijn eigen naam te vinden.

Sorry maar ik heb er gewoon andere prioriteiten bij, en hier werd er eigenlijk niks nieuws meer verteld voor me.

Tevens ben ik zeer teverden met wat ik nu heb staan, en aan de auto moet nog het een en ander gedaan worden!

Ik wens jullie allemaal een prettige kerst toe en een zeer muzikaal 2005!

http://www.toonedin.com/movies/WhiteTrashXmas.html

Om dan maar gelijk met muziek door te gaan klik op de link! :lol:

hmm Het hebben van een Yaris is geen probleem: een zeer functionele economische auto met zelfs een 'fris' uiterlijk.. Lid zijn van een 'yaris club' wordt wel iets meer een dubieuze kwestie.. En dat ze met die dingen op zandvoort durven gaat nog verder!

Hoewel, als je achteruit rijdt heb je een soort van achterwiel aandrijving, dan begint het er toch nog op te lijken :)

Lastig punt Michel, yaris of audio.. wat is 'erger'? :)

Niels

ik loop maar te :D natuurlijk.. Race je met de toerwagens of ben je gewoon een blije yaris bezitter?

hmm Het hebben van een Yaris is geen probleem: een zeer functionele economische auto met zelfs een 'fris' uiterlijk.. Lid zijn van een 'yaris club' wordt wel iets meer een dubieuze kwestie.. En dat ze met die dingen op zandvoort durven gaat nog verder!

Hoewel, als je achteruit rijdt heb je een soort van achterwiel aandrijving, dan begint het er toch nog op te lijken :)

Lastig punt Michel, yaris of audio.. wat is 'erger'? :)

Niels

ik loop maar te :D natuurlijk.. Race je met de toerwagens of ben je gewoon een blije yaris bezitter?

Niels.

Ik ben gewoon een heel blije Yaris rijder, en ben lid van de enige echte Yarisclub in nederland. (kijk maar es op de site www.yarisclub.com)

Zantvoort is te klein :blink: we zijn laatst met zijn allen naar de Nurburgring geweest voor een toyota treffen! :lol: Heb hier heerlijk rond geraced en de auto heel weten te houden.

Het is eigenlijk wel dubbel op hoor met die yaris ook hier ligt n.l. een niet te versmaden audio installatie in!

Ik heb mijn oude vertrouwde Orion sub er weer in liggen, en ik was 1 van de eerste die dit merk had in Europa B)

Ik heb hem door een vriend uit Amerika laten importeren, het merk was hier toen der tijd gewoon weg niet tekoop.

De yaris is nog niet klaar, moet de ramen nog blinderen de motor moet nog meer power uitgehaald gaan worden de installatie is nog niet af enz enz. :(

En de club is gewoon weg erg gezellig heel veel bijeenkomsten, en staan ook met elkaar en andere Toyotaclubs op beurzen.

Dus gewoon erg druk met de auto, weinig tijd voor de thuis audio.

Maar zoals ik al zei, die is toch helemaal naar mijn zin (alleen de els van quad kan nog iets verbeteren hier aan) ;)

De resterende dagen zijn je ook goed gegund Audiopaul ;)

Maar uiteraard doelde ik op het jaar 2005. Maar even aangepast :D Het was een quote van PD, die vond ik goed en mooi. Maar domweg vergeten het jaartal aan te passen

.....Hallo Iedereen,

Voordat het te laat is wil ik iedereen die deelneemt aan dit forum prettige, gezellige, lekker smakende en muziekvolle kerstdagen toe wensen! :D

mvg, PD Hogeterp B)......

Daar sluit ik me volledig bij aan...! :rolleyes:

Enuuuuh..allemaal netjes naar de nachtmis.. ;)

--Hans.

.....Hallo Iedereen,

Voordat het te laat is wil ik iedereen die deelneemt aan dit forum prettige, gezellige, lekker smakende en muziekvolle kerstdagen toe wensen!  :D

mvg, PD Hogeterp B)......

Daar sluit ik me volledig bij aan...! :rolleyes:

Enuuuuh..allemaal netjes naar de nachtmis.. ;)

--Hans.

Insgelijks! Het allerbeste voor iedereen.

Ik wil iedereen een witte kerst toewensen, lekker gezellig B)

Groetjes Henk.

Witte kerst is prima, maar laat het vandaag nog ff droog blijven. Dan rijden de treinen tenminste nog. Misschien (waarschijnlijk?) niet op tijd, maar ze rijden iig nog... :rolleyes:

Ben vanaf vanmiddag ff een tijdje weg trouwens. Veel plezier iedereen met kerst en oud en nieuw en alvast een gelukkig nieuwjaar gewenst!

Een witte kerst, nee, als ik sneeuw wil zien, zoek ik het wel op. :)

Hier gooien ze direct op iedere sneeuwvlok een kilo zout, waardoor het binnen de kortste keren een grote bende is langs de wegen. Trouwens, zoveel zout is heel erg slecht voor het milieu, en je auto rot je onder je kont weg. :(

Maar afgezien van bovenstaande, iedereen fijne feestdagen en een heel goed en muzikaal 2005. :)

Het maffe is dat als er hier sneeuw ligt het gelijk takke koud aanvoelt, terwijl het in Oostenrijk, op de latten, toch als behoorlijk prettig ervaren wordt :blink::huh: . In ieder geval door mij zeker :lol:;)

Om niet achter te blijven wens ook ik iedereen een gezellig kerstfeest en een fantastisch, gezond en ook muzikaal 2005 toe B)

• 11 months later...
gpalacex85.gifgpalacex85.gifgpalacex85.gifgpalacex85.gif

Bij deze wens ik alle forummers heel fijne feestdagen, prettige vakantie en een voorspoedig nieuwjaar.

kerstdans.gif

:D

Nu voor 2005.... :D

Nu voor 2006... :)

Jij ook Hans, en natuurlijk iedereen hear fijne feestdagen en een gezond, gelukkig en succesvol 2006 toegewenst.

Voor de gelovigen onder ons: prettige kerstdagen, voor de verstandigen onder ons: prettige vrije dagen en voor iedereen: een nieuw jaar dat overloopt van de blokgolven, rechtgetrokken bulten, sinussen, stekkerblokken, kabels, snoeren en al wat dies meer zij.

Maar boven alles: oprecht veel gezondheid en wees aardig voor elkaar :)

Met opgewekte groet,

Voor de gelovigen onder ons: prettige kerstdagen, voor de verstandigen onder ons: prettige vrije dagen en voor iedereen: een nieuw jaar dat overloopt van de blokgolven, rechtgetrokken bulten, sinussen, stekkerblokken, kabels, snoeren en al wat dies meer zij.

Maar boven alles: oprecht veel gezondheid en wees aardig voor elkaar  :)

Met opgewekte groet,

... en voor de geconsigneerden (tijdens de Kerstdagen) onder ons ( :( ) wens ik dat alle systemen probleemloos blijven draaien. :D

Voor de rest sluit ik me volledig bij de mooie woorden van Dick aan. B)