Michel Romijn Posted 14 december 2004 Report Share Posted 14 december 2004 Hallo Allemaal. Tis een tijd geleden dat ik hier gepost heb, maar dat komt door een ander forum waar ik nu erg actief ben. (yarisclub.com) Ook hier ben ik onder mijn eigen naam te vinden. Sorry maar ik heb er gewoon andere prioriteiten bij, en hier werd er eigenlijk niks nieuws meer verteld voor me. Tevens ben ik zeer teverden met wat ik nu heb staan, en aan de auto moet nog het een en ander gedaan worden! Ik wens jullie allemaal een prettige kerst toe en een zeer muzikaal 2005! http://www.toonedin.com/movies/WhiteTrashXmas.html Om dan maar gelijk met muziek door te gaan klik op de link! Link to comment Share on other sites More sharing options...
luxmanL81 Posted 15 december 2004 Report Share Posted 15 december 2004 Allemaal h Link to comment Share on other sites More sharing options...
Geerdie Posted 15 december 2004 Report Share Posted 15 december 2004 Ik heb 't afgelopen jaar vreselijk veel lol gehad op dit forum. Bedankt hiervoor. Laten we er voor 2005 nog een schepje bovenop doen. Jongens, allemaal heeeeeeel fijne kerstdagen en een voorspoedig nieuwjaar. Link to comment Share on other sites More sharing options...
niels007 Posted 16 december 2004 Report Share Posted 16 december 2004 hmm Het hebben van een Yaris is geen probleem: een zeer functionele economische auto met zelfs een 'fris' uiterlijk.. Lid zijn van een 'yaris club' wordt wel iets meer een dubieuze kwestie.. En dat ze met die dingen op zandvoort durven gaat nog verder! Hoewel, als je achteruit rijdt heb je een soort van achterwiel aandrijving, dan begint het er toch nog op te lijken Lastig punt Michel, yaris of audio.. wat is 'erger'? Niels ik loop maar te natuurlijk.. Race je met de toerwagens of ben je gewoon een blije yaris bezitter? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Michel Romijn Posted 16 december 2004 Report Share Posted 16 december 2004 hmm Het hebben van een Yaris is geen probleem: een zeer functionele economische auto met zelfs een 'fris' uiterlijk.. Lid zijn van een 'yaris club' wordt wel iets meer een dubieuze kwestie.. En dat ze met die dingen op zandvoort durven gaat nog verder! Hoewel, als je achteruit rijdt heb je een soort van achterwiel aandrijving, dan begint het er toch nog op te lijken Lastig punt Michel, yaris of audio.. wat is 'erger'? Niels ik loop maar te natuurlijk.. Race je met de toerwagens of ben je gewoon een blije yaris bezitter? Niels. Ik ben gewoon een heel blije Yaris rijder, en ben lid van de enige echte Yarisclub in nederland. (kijk maar es op de site www.yarisclub.com) Zantvoort is te klein we zijn laatst met zijn allen naar de Nurburgring geweest voor een toyota treffen! Heb hier heerlijk rond geraced en de auto heel weten te houden. Het is eigenlijk wel dubbel op hoor met die yaris ook hier ligt n.l. een niet te versmaden audio installatie in! Ik heb mijn oude vertrouwde Orion sub er weer in liggen, en ik was 1 van de eerste die dit merk had in Europa Ik heb hem door een vriend uit Amerika laten importeren, het merk was hier toen der tijd gewoon weg niet tekoop. De yaris is nog niet klaar, moet de ramen nog blinderen de motor moet nog meer power uitgehaald gaan worden de installatie is nog niet af enz enz. En de club is gewoon weg erg gezellig heel veel bijeenkomsten, en staan ook met elkaar en andere Toyotaclubs op beurzen. Dus gewoon erg druk met de auto, weinig tijd voor de thuis audio. Maar zoals ik al zei, die is toch helemaal naar mijn zin (alleen de els van quad kan nog iets verbeteren hier aan) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hans van Liempd Posted 16 december 2004 Author Report Share Posted 16 december 2004 De yaris is nog niet klaar, moet de ramen nog blinderen ....... Dat moet je niet doen joh.... dat is stik gevaarlijk..... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Blue-Eyes Posted 18 december 2004 Report Share Posted 18 december 2004 Hallo iedereen, Bij deze wens ik jullie prettige kerstdagen en een muziek en hifi vol 2005! groeten, Blue-Eyes Link to comment Share on other sites More sharing options...
Audiopaul Posted 18 december 2004 Report Share Posted 18 december 2004 ... en een muziek en hifi vol 2004! groeten, Blue-Eyes Dan moeten we ons haasten want 2004 is over een kleine 14 dagen al weer voorbij! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Blue-Eyes Posted 18 december 2004 Report Share Posted 18 december 2004 De resterende dagen zijn je ook goed gegund Audiopaul Maar uiteraard doelde ik op het jaar 2005. Maar even aangepast Het was een quote van PD, die vond ik goed en mooi. Maar domweg vergeten het jaartal aan te passen Link to comment Share on other sites More sharing options...
PD Posted 24 december 2004 Report Share Posted 24 december 2004 Hallo Iedereen, Voordat het te laat is wil ik iedereen die deelneemt aan dit forum prettige, gezellige, lekker smakende en muziekvolle kerstdagen toe wensen! mvg, PD Hogeterp Link to comment Share on other sites More sharing options...
The Koosjer connection Posted 24 december 2004 Report Share Posted 24 december 2004 .....Hallo Iedereen, Voordat het te laat is wil ik iedereen die deelneemt aan dit forum prettige, gezellige, lekker smakende en muziekvolle kerstdagen toe wensen! mvg, PD Hogeterp ...... Daar sluit ik me volledig bij aan...! Enuuuuh..allemaal netjes naar de nachtmis.. --Hans. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Manus Posted 24 december 2004 Report Share Posted 24 december 2004 .....Hallo Iedereen, Voordat het te laat is wil ik iedereen die deelneemt aan dit forum prettige, gezellige, lekker smakende en muziekvolle kerstdagen toe wensen! mvg, PD Hogeterp ...... Daar sluit ik me volledig bij aan...! Enuuuuh..allemaal netjes naar de nachtmis.. --Hans. Insgelijks! Het allerbeste voor iedereen. Link to comment Share on other sites More sharing options...
festivalbeast Posted 24 december 2004 Report Share Posted 24 december 2004 Ik wil iedereen een witte kerst toewensen, lekker gezellig Groetjes Henk. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Henrie Posted 24 december 2004 Report Share Posted 24 december 2004 Ik wil iedereen een witte kerst toewensen, lekker gezellig Groetjes Henk. Witte kerst is prima, maar laat het vandaag nog ff droog blijven. Dan rijden de treinen tenminste nog. Misschien (waarschijnlijk?) niet op tijd, maar ze rijden iig nog... Ben vanaf vanmiddag ff een tijdje weg trouwens. Veel plezier iedereen met kerst en oud en nieuw en alvast een gelukkig nieuwjaar gewenst! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest C J Posted 24 december 2004 Report Share Posted 24 december 2004 Een witte kerst, nee, als ik sneeuw wil zien, zoek ik het wel op. Hier gooien ze direct op iedere sneeuwvlok een kilo zout, waardoor het binnen de kortste keren een grote bende is langs de wegen. Trouwens, zoveel zout is heel erg slecht voor het milieu, en je auto rot je onder je kont weg. Maar afgezien van bovenstaande, iedereen fijne feestdagen en een heel goed en muzikaal 2005. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sodejuu Posted 24 december 2004 Report Share Posted 24 december 2004 Het maffe is dat als er hier sneeuw ligt het gelijk takke koud aanvoelt, terwijl het in Oostenrijk, op de latten, toch als behoorlijk prettig ervaren wordt . In ieder geval door mij zeker Om niet achter te blijven wens ook ik iedereen een gezellig kerstfeest en een fantastisch, gezond en ook muzikaal 2005 toe Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hans van Liempd Posted 24 december 2004 Author Report Share Posted 24 december 2004 'n luisterrijk 2005 voor alle luisteraars.... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hans van Liempd Posted 20 december 2005 Author Report Share Posted 20 december 2005 Bij deze wens ik alle forummers heel fijne feestdagen, prettige vakantie en een voorspoedig nieuwjaar. Nu voor 2005.... Nu voor 2006... Link to comment Share on other sites More sharing options...
dekkersj Posted 20 december 2005 Report Share Posted 20 december 2005 Ja, het is er weer de tijd voor. Iedereen een zalig kerstfeest toegewenst (zonder hoofdletters, als ik me niet vergis) en een spetterend 2006 niet te vergeten. Groet, Jacco Link to comment Share on other sites More sharing options...
ravon Posted 20 december 2005 Report Share Posted 20 december 2005 Bij deze wens ik alle forummers heel fijne feestdagen, prettige vakantie en een voorspoedig nieuwjaar. Nu voor 2005.... Nu voor 2006... Jij ook Hans, en natuurlijk iedereen hear fijne feestdagen en een gezond, gelukkig en succesvol 2006 toegewenst. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Kraus vonBentinck Posted 20 december 2005 Report Share Posted 20 december 2005 Sluit ik me bij aan. Iedereen prettige kerstdagen toegewenst. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Haudio Posted 20 december 2005 Report Share Posted 20 december 2005 Beste Allemaal, Bij bovenstaande sluit ik mij ook bij aan. Wij wensen jullie allemaal het dubbele van wat jullie ons toewensen. MvG, Haudio Link to comment Share on other sites More sharing options...
dick jansen Posted 21 december 2005 Report Share Posted 21 december 2005 Voor de gelovigen onder ons: prettige kerstdagen, voor de verstandigen onder ons: prettige vrije dagen en voor iedereen: een nieuw jaar dat overloopt van de blokgolven, rechtgetrokken bulten, sinussen, stekkerblokken, kabels, snoeren en al wat dies meer zij. Maar boven alles: oprecht veel gezondheid en wees aardig voor elkaar Met opgewekte groet, Link to comment Share on other sites More sharing options...
Audiopaul Posted 21 december 2005 Report Share Posted 21 december 2005 Voor de gelovigen onder ons: prettige kerstdagen, voor de verstandigen onder ons: prettige vrije dagen en voor iedereen: een nieuw jaar dat overloopt van de blokgolven, rechtgetrokken bulten, sinussen, stekkerblokken, kabels, snoeren en al wat dies meer zij.Maar boven alles: oprecht veel gezondheid en wees aardig voor elkaar Met opgewekte groet, ... en voor de geconsigneerden (tijdens de Kerstdagen) onder ons ( ) wens ik dat alle systemen probleemloos blijven draaien. Voor de rest sluit ik me volledig bij de mooie woorden van Dick aan. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sodejuu Posted 21 december 2005 Report Share Posted 21 december 2005 En de kerstman is ook onderweg, maar volgens mij is ie wat vergeten In ieder geval een vrolijk kerstfeest en een gezond en luisterrijk 2006 toegewenst vanuit het zuiden. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts