Jump to content

Kerstfeest...... + Nieuwjaar

WanFie
 Share

Recommended Posts

• 3 years later...

Interessant dat dit topic is opgeduikeld, ik begon bij pagina 1 en kon duidelijk merken dat ik toen nog niet op dit forum zat (of net wel :unsure: )

Spido zat hear toen ook al en was zowaar geband! :huh: En een hoop mensen die hem voor Klaas Feenstra uitmaakten en .. nouja, lees zelf maar :D

Ik worstel me dit jaar ook weer door de Jingle Hell, maar desondanks wens ik iedereen een paar fijne dagen toe, en dat er maar heel veel van jullie wensen mogen uitkomen volgend jaar :)

Interessant dat dit topic is opgeduikeld, ik begon bij pagina 1 en kon duidelijk merken dat ik toen nog niet op dit forum zat Spido zat hear toen ook al en was zowaar geband! :huh: En een hoop mensen die hem voor Klaas Feenstra uitmaakten en .. nouja, lees zelf maar :D

H

Spido zat hear toen ook al en was zowaar geband!
Zouden ze vaker, en langer moeten doen. Maar dat geld voor nog wel een paar vervelende figuren hear.
Ik worstel me dit jaar ook weer door de Jingle Hell,....

Sterkte met worstelen. Maak er iets moois van, ondanks dat je het een hell vind.

Ook ik heb niets met kerst, maar ik maak er, zoals iedere dag iets moois en lekkers van. Vreten op aarde. :lol:

Sterkte met worstelen. Maak er iets moois van, ondanks dat je het een hell vind.

Ook ik heb niets met kerst, maar ik maak er, zoals iedere dag iets moois en lekkers van. Vreten op aarde. :lol:

Dat valt allemaal wel mee hoor ;) Toen ik dat schreef had ik net in een winkelcentrum vertoefd onder het genot van de prachtige kerstmelodie

Dat valt allemaal wel mee hoor ;) Toen ik dat schreef had ik net in een winkelcentrum vertoefd onder het genot van de prachtige kerstmelodie

Spido zat hear toen ook al en was zowaar geband! :huh: En een hoop mensen die hem voor Klaas Feenstra uitmaakten en .. nouja, lees zelf maar :D

Ja, die man maakt wel een heeeeeeeeeeeeeele lange leerweg door op deze zalige plek...

De beste wensen voor eenieder hier, geband of niet!

Dat de recessie maar minder hardnekkig is als Spido/Feenstra is mijn oprechte economische wens.

Hey Paul, het begint er idd weer aardig op te lijken. Alleen die "autoquote" maakt het er niet echt leesbaarder op. Sommigen hebben nog niet helemaal in de gaten dat je eigenlijk op t_reply.gif moet klikken :D;)

Ik sluit me trouwens aan bij de (ver)wens(ing)en van alle voorgangers B)