Hans van Liempd Posted 12 december 2003 Report Share Posted 12 december 2003 Bij deze wens ik alle forummers heel fijne feestdagen, prettige vakantie en een voorspoedig nieuwjaar. Link to comment Share on other sites More sharing options...
RonL Posted 12 december 2003 Report Share Posted 12 december 2003 IK wens jullie ook allemaal prettige feestdagen alvast Mvgr, Sh.. eehhh Yello Sh... Yello = Shallow Het was overduidelijk dat jij het moest zijn! Welkom terug maar hou je een beetje in. Doe ik ook. Geen moeite nu S. uit A. niet in de buurt is. Prettige feestdagen alvast voor iedereen... Link to comment Share on other sites More sharing options...
paul demo Posted 12 december 2003 Report Share Posted 12 december 2003 De zelfde wensen terug, en maak er een mooi hifi jaar van in 2004 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Yello Posted 13 december 2003 Report Share Posted 13 december 2003 IK wens jullie ook allemaal prettige feestdagen alvast Mvgr, Sh.. eehhh Yello Sh... Yello = Shallow Het was overduidelijk dat jij het moest zijn! Welkom terug maar hou je een beetje in. Doe ik ook. Geen moeite nu S. uit A. niet in de buurt is. Prettige feestdagen alvast voor iedereen... Hetzelfde, Wij begrijpen elkaar Och, een beetje ICT technische kennis laat zich niet blocken he, en spido balen en balen, schitterend! Mvgr, S.. .. ehhh Yello! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Puur Posted 13 december 2003 Report Share Posted 13 december 2003 Och, een beetje ICT technische kennis laat zich niet blocken he, en spido balen en balen, schitterend! Mvgr, S.. .. ehhh Yello! Beste Sherwin, Het zal je ongetwijfeld niet opgevallen zijn, je had het vast te druk met het uitkramen van onzin, maar ik heb nog niemand, werkelijk niemand, zich treurig horen uitlaten over jouw ban. Dit in tegenstelling tot Spido's ban. Het getuigt niet van karakter dat jij hier nu weer zit, het getuigt van karakterloosheid, van het hebben van een enorme plaat voor je kop. En Spido, denk je heus dat die zit te balen? Geloof me, Spido is ouder, wijzer en heeft meer karakter. Prettige feestdagen allemaal..... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Duck-Twacy Posted 13 december 2003 Report Share Posted 13 december 2003 Jammer is dat, Prettige feestdagen toch wel. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lars Posted 13 december 2003 Report Share Posted 13 december 2003 Alvast iedereen een goede kerst en een prettig nieuwjaar gewenst. En uhh, volgend jaar is iedereen weer aardig tegen elkaar. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Geerdie Posted 13 december 2003 Report Share Posted 13 december 2003 Beste allemaal, Hele fijne feestdagen gewenst namens mij en mijn vrouw en alles wat wenselijk is voor 2004. En voor een klein aantal forummers: tot ziens Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ruud Posted 13 december 2003 Report Share Posted 13 december 2003 Och, een beetje ICT technische kennis laat zich niet blocken he, en spido balen en balen, schitterend! Mvgr, S.. .. ehhh Yello! Beste Sherwin, Het zal je ongetwijfeld niet opgevallen zijn, je had het vast te druk met het uitkramen van onzin, maar ik heb nog niemand, werkelijk niemand, zich treurig horen uitlaten over jouw ban. Dit in tegenstelling tot Spido's ban. Het getuigt niet van karakter dat jij hier nu weer zit, het getuigt van karakterloosheid, van het hebben van een enorme plaat voor je kop. En Spido, denk je heus dat die zit te balen? Geloof me, Spido is ouder, wijzer en heeft meer karakter. Prettige feestdagen allemaal..... Ik vind het ook werkelijk van de gekken dat iemand die een, in mijn ogen terechte, ban krijgt zo openlijk weer op het forum verschijnt, terwijl de ban-oplegger(moderator)werkeloos toeziet En ja, die heb ik inmiddels een berichtje gestuurd omtrent het verwerpelijke gedrag van Sherwin/Yello Vrees alleen dat er niets aan gedaan gaat worden Link to comment Share on other sites More sharing options...
erik klijnsmit Posted 13 december 2003 Report Share Posted 13 december 2003 ach , het is te hopen dat wij met zijn allen een gezegend kerstfeest mogen hebben , en daardoor weer wat vrediger met elkaar omgaan . want laten we eerlijk wezen , we zijn allemaal mensen met dezelvde hobby . allemaal zonen van het zelfde huis zeg maar , en hoe stond het er ook alweer ,,,, ai ziet hoe goed ,hoe liefelijk is het dat zonen van het zelfde huis, als broeders samen wonen . (psalm 133) ----------------------------------------------------- zo , toch nog een serieuze posting dit jaar vinden jullie toch niet erg h Link to comment Share on other sites More sharing options...
luxman Posted 13 december 2003 Report Share Posted 13 december 2003 Ja ook ik vind het ondanks dat het hier om een Kerstgroet zou gaan ,dat Yello (sherwin ) verwerpelijk dat ie weer op dit forum verschijnt ,en gelijk zij het een beetje bedeesd(door zijn achterbakse opmerkingen ) ,Spido weer een hak wil zetten laat zien welk karakterloos figuur hij is .Ik heb bijna de neiging om mij van dit Forum af te zonderen .(want ik vind het een beetje ergelijk)Maar dat plezier zal ik enkelen niet doen .Ook RonL zou beter moeten weten .Gezien dat ik normaal een vriendelijke instelling heb wens ik een ieder bij deze toch PRETTIGE FEESTDAGEN .en een GELUKKIG 2004 toe.En bepaalde personen een volwassen wijsheid toe. MVG Luxman Link to comment Share on other sites More sharing options...
seoman Posted 13 december 2003 Report Share Posted 13 december 2003 Iedereen veel plezier met jesus z'n verjaardagsfeest. Ik kijk uit naar een nieuw jaar. En hoop dat 't dit jaar wat minder dramatisch wordt. Jullie allemaal een goede gezondheid....bla bla. Maak er iets leuks van. Je leeft maar 1 keer (toch!?) Groeten Simon Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ruud Posted 13 december 2003 Report Share Posted 13 december 2003 En hoop dat 't dit jaar wat minder dramatisch wordt. Groeten Simon En ik hoop volgend jaar Groeten Ruud. Let wel op vingers/oren/ogen heren....die hebben we hard nodig geld natuurlijk ook voor de niet audiofielen/muziekliefhebbers Link to comment Share on other sites More sharing options...
seoman Posted 13 december 2003 Report Share Posted 13 december 2003 En hoop dat 't dit jaar wat minder dramatisch wordt. Groeten Simon En ik hoop volgend jaar Groeten Ruud. Let wel op vingers/oren/ogen heren....die hebben we hard nodig geld natuurlijk ook voor de niet audiofielen/muziekliefhebbers Ik ook! Groeten Simon Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kermit Posted 13 december 2003 Report Share Posted 13 december 2003 Och, een beetje ICT technische kennis laat zich niet blocken he, en spido balen en balen, schitterend! Mvgr, S.. .. ehhh Yello! Beste Sherwin, Het zal je ongetwijfeld niet opgevallen zijn, je had het vast te druk met het uitkramen van onzin, maar ik heb nog niemand, werkelijk niemand, zich treurig horen uitlaten over jouw ban. Dit in tegenstelling tot Spido's ban. Het getuigt niet van karakter dat jij hier nu weer zit, het getuigt van karakterloosheid, van het hebben van een enorme plaat voor je kop. En Spido, denk je heus dat die zit te balen? Geloof me, Spido is ouder, wijzer en heeft meer karakter. Prettige feestdagen allemaal..... Ik was van plan hier niet meer op te reageren, maar dit moet toch even. Puur, jij bent heel vaak bij feenstra over de vloer geweest en hebt ook zijn luidsprekers gekocht. Daarbij heeft hij zelf aangegeven, dat jij zo ongeveer de enige op dit forum bent geweest die de hele ontwikkeling van de PP heeft meegemaakt. Voeg daarbij dat Sherwin gewoon onder eigen naam heeft gepost en dat Feenstra daar op zijn minst vier aliassen heeft gebruikt en nooit onder zijn eigen naam heeft gepost, dan vind ik jouw verwijten aan sherwin op zijn minst nogal gekleurd. Spido oud en wijs genoeg? Als dat zo is, dan heeft hij dat excuus voor zijn vervelende gedrag in ieder geval niet. een ouder en wijzer iemand had het nooit zover laten komen. Nee hoor, Spido (en alle andere aliassen van hem) heeft voortdurend niets anders gedaan dan de boel provoceren. Meer karakter? Zeker, maar wel een heel vervelend karakter. En met een plaat voor zijn hoofd van het formaat 'oneindige baffle' en een kwaliteit die , zoals Spido ons wil doen geloven, alleen in Applescha kan worden geleverd. Ik ben blij dat Spido op dit forum tijdelijk het zwijgen is opgelegd. En dat geldt ook voor Sherwin, want ook die is te ver gegaan. Minder erg (eigen naam, jeugdige leeftijd), maar te ver.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
telefunken Posted 13 december 2003 Report Share Posted 13 december 2003 maar sherwin kan wel luidsprekers bouwen ,en dat terwijl hij nog geen eens oud en wijs is. (verklaar dit maar) Link to comment Share on other sites More sharing options...
The Koosjer connection Posted 13 december 2003 Report Share Posted 13 december 2003 IK wens jullie ook allemaal prettige feestdagen alvast Mvgr, Sh.. eehhh Yello Sh... Yello = Shallow Het was overduidelijk dat jij het moest zijn! Welkom terug maar hou je een beetje in. Doe ik ook. Geen moeite nu S. uit A. niet in de buurt is. Prettige feestdagen alvast voor iedereen... Stoute Hi-Fi jongetjes geweest --Hans. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Puur Posted 13 december 2003 Report Share Posted 13 december 2003 Ik ben blij dat Spido op dit forum tijdelijk het zwijgen is opgelegd. En dat geldt ook voor Sherwin, want ook die is te ver gegaan. Met dit stukje ben ik het eens. Dat mijn mening gekleurd is weet ik wel zeker, wiens mening is nou niet gekleurd? Jouw mening toch ook, jouw aanvaringen met Feenstra over de Quad ESL heeft jullie relatie ook gevormd. Ik had af en toe een grondige hekel aan de bijdragen van Feenstra op dit forum, ik heb hem dit ook verteld. Ik kon de bijdragen van Feenstra vaak even slecht waarderen als die van Sherwin, zij het dat je Feenstra ook nog wel eens op iets inhoudelijks kon betrappen, maar het punt is dat Feenstra zich aan zijn ban houdt en Sherwin niet. Dit is het laatste wat ik erover kwijt wil. (en nogmaals goede feestdagen en een goed jaar, goed leven, lekker wijf enzovoort, enzovoort, .....) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kermit Posted 13 december 2003 Report Share Posted 13 december 2003 Weet je wat nou het gekke is Puur? Feenstra is als je hem ontmoet gewoon een beetje ongewone (positief bedoeld), aardige muziekliefhebber. En hij heeft mij een tijd geleden ook geholpen aan een opname van een tekst van Carmiggelt, gesproken door Ko van Dijk. Fantastisch vond ik dat. En laten we wel wezen: hij heeft ook een meer dan gemiddeld vermogen om zich schriftelijk te uiten. Ik vind het alleen zo jammer dat hij het gebruikt zoals hij dat de afgelopen tijd gedaan heeft. Overigens heb ik met Klaas nooit zo over de ESL63 gediscusieerd. Een blijvend verschil van mening is voor mij ook geen reden om een discussie af te kappen. Wel het ontbreken van ruimte voor andere standpunten. Vorige posting vergeten: Ik wens iedereen die dit leest hele prettige feestdagen en een goede jaarwisseling. En als je in de buurt van een platenzaak of V&D komt: zoek dan even naar de CD In Dulci Jubilo van The Bach Choir o.l.v. Sir Davis Willcocks, the Phlipip Jones Brass ensemble en John Scott op orgel. Kerstsfeer in de beste engelse traditie, uitgebracht op Decce Eclipse en voor ongeveer 6,50 euro te koop... Link to comment Share on other sites More sharing options...
erik klijnsmit Posted 13 december 2003 Report Share Posted 13 december 2003 ik vind spido een kei . en ik heb best een beetje medelijden met hem . hij schijnt zelfs niet eens meer als gast het forum te kunnen bekijken . (hoorde ik van KF) hij is echt helemaal verbannen . ach , net als vroeger h Link to comment Share on other sites More sharing options...
Henrie Posted 13 december 2003 Report Share Posted 13 december 2003 ik vind spido een kei .en ik heb best een beetje medelijden met hem . hij schijnt zelfs niet eens meer als gast het forum te kunnen bekijken . (hoorde ik van KF) hij is echt helemaal verbannen . ach , net als vroeger h Link to comment Share on other sites More sharing options...
RonL Posted 13 december 2003 Report Share Posted 13 december 2003 ik vind spido een kei .en ik heb best een beetje medelijden met hem . hij schijnt zelfs niet eens meer als gast het forum te kunnen bekijken . (hoorde ik van KF) hij is echt helemaal verbannen . ach , net als vroeger h Link to comment Share on other sites More sharing options...
erik klijnsmit Posted 13 december 2003 Report Share Posted 13 december 2003 ik vind jou ook een kei ron .!!!!!!! Link to comment Share on other sites More sharing options...
RonL Posted 13 december 2003 Report Share Posted 13 december 2003 ik vind jou ook een kei ron .!!!!!!! Dat vindt mijn vrouw ook als ze een wijntje op heeft Link to comment Share on other sites More sharing options...
erik klijnsmit Posted 13 december 2003 Report Share Posted 13 december 2003 ik vind jou ook een kei ron .!!!!!!! Dat vindt mijn vrouw ook als ze een wijntje op heeft haaaaaaaaa ,, nou , kheb mnet een liter droe rooie achter de kiezen . met de nodige snacks . dat wordt morgens slapen in de kerk Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts