Jump to content

Kerstfeest...... + Nieuwjaar

WanFie
 Share

Recommended Posts

Eindelijk vakantie (ga zo maar eens naar huis) en zal weinig op het forum zijn, komende tijd. Alhoewel, m'n vader heeft @home sinds kort, dus wie weet kom ik nog ff langs ;)

Hoe dan ook, ik wens ook iedereen een fijne kerst en oud-en-nieuw. En voor diegenen die het maar niks vinden: sterkte! :)

Ik sluit me aan bij alle goede voorgangers ;)

Al heb ik niet speciaal deze tijd nodig om iemand het beste te wensen,ik wil de traditie niet doorbreken :D

Vanavond gaat het dan weer gebeuren zo'n 60km hier vandaan in een plaatsje wat Bethlehem heet,waar vandaag slechts 20 toeristen geteld werden op een plein waar normaal zo'n tig-duizende hun weg naar de plek der geboorte zoeken.

Het zij zo...

--Hans.

Ach, met een beetje geluk kunnen ze allemaal hun rondjes lopen en hopen dat ze er gelukkig van worden :rolleyes:

De massaliteit van deze happening is onbegrijpelijk, maakt dat het nu de moeite waard, of juist niet :unsure:

Andr

(...) Wat nu, allemaal vriendjes van Klaas geworden? (...) Hadden jullie niet in de gaten dat ie iedereen in de zeik nam (...)

Hallo, weer!

Allereerst mijn excuses voor deze verlate reactie.

Wegens onplezierige omstandigheden was ik niet eerder in staat u van dienst te zijn...

Ron begint het langzaam een heel klein beetje te begrijpen, denk ik: Spido is maar een rolletje.

Een aantal van u heeft opnieuw beweerd dat Klaas Feenstra verantwoordelijk zou zijn voor uitlatingen die door mij, Spido, op dit forum zijn gedaan.

Dat is net zo onzinnig als het publiek van het Volkstoneel, dat na de voorstelling de acteur die de schurk had gespeeld opwachtte om hem mores te leren.

Net zo achterlijk als de diender die de poppenkastspeler op de bon slingerde, omdat Jan Klaasen zijn vrouw Katrijn had geslagen.

Wie Klaas Feenstra persoonlijk kent, weet dat hij altijd heel voorzichtig is met kritiek op de produkten van anderen, en open staat voor commentaar op zijn eigen produkten.

En als die kritiek terecht is, wordt meteen geprobeerd de produkten te verbeteren.

Dat is in het afgelopen jaar gebeurd, en Klaas is een aantal van jullie daar erkentelijk voor.

Spido, daarentegen, heeft overal commentaar op.

Want aan alles mankeert wel wat.

En hij geeft vooral graag zijn commentaar op mensen die zich superieur aan anderen voelen.

Die denken dat zij - en zij all

Alles goed en wel Klaas, maar je probeert je er net iets te makkelijk vanaf te maken door te beweren dat Spido maar een rolletje van je is. Zo kan iedereen altijd alles onder het mom van een "rol" rechtvaardigen.

Let wel, ik hoef geen ban of zo, maar je blijft voor mij wel verantwoordelijk voor wat je onder welk alias dan ook neerpent. ;)

Alles goed en wel Klaas, maar je probeert je er net iets te makkelijk vanaf te maken door te beweren dat Spido maar een rolletje van je is. (...)

Beste CGM,

Kom, kom, cgm... je bent wel slimmer dan deze reactie doet vermoeden!

Klaas heeft niets beweerd op dit forum: Klaas forumt niet.

Als je met Klaas van gedachten wilt wisselen, kun je dat doen via webmail@perfectperformer.nl.

Het was Spido die hier iets beweerde: Spido forumt w

Beste Klaas,

Als jij wilt dat ik je berichten als Spido niet serieus neem omdat het maar een rol is, dan is het voor mij beter om maar niet meer te reageren op jouw berichten. Ik praat ook niet meer tegen Jan Klaassen, die tijd heb ik gehad. ;)

Gr. Cock

Beste Cock,

Het gaat er niet om of je Spido - als persoon - serieus neemt of niet.

Het gaat op dit forum om informatie en opinie. Niet om personen.

Ik vind het belachelijk dat men de persoon die de informatie verstrekt, of de opinie ventileert, van enig belang acht.

Je moet zaken en personen weten te scheiden. Maar velen hier kunnen dat niet.

Er zijn hier kennelijk heel wat primitievelingen die de boodschapper van slecht of onwelgevallig nieuws het liefst om zeep zouden willen brengen.

Als ze zouden weten wie ik werkelijk ben, zouden hier in Surhuisterveen al heel wat stenen door de ruiten zijn gevlogen!

Beste Dick,

:D:D:D:D:D:P

Ik denk dat het essentieel is te weten wie iets zegt. Dat kan allesbepalend zijn voor de waarde die ik aan een opinie hecht. Als bijvoorbeeld Erik vertelt dat hij ergens verschillen gehoord heeft, dan wil ik graag geloven dat er essentiele verschillen te horen zijn geweest. Er zijn er op dit forum ook leden waarbij ik een stuk terughoudender ben als ze verschillen (of verbeteringen) claimen.