Geerdie Posted 13 december 2003 Report Share Posted 13 december 2003 Dat bedoel ik niet Geerdie Hij hikt bij mij trouwens te vaak Oh, het was mij niet duidelijk Ome Henk. Ennuh Siep, de kwaliteit is wel OK nu. Een beetje zacht maar allaa. Alleen die bitrate. Kan die iets omlaag? 75 - 80 kb/s ofzo? Tegen de hik. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Henrie Posted 13 december 2003 Report Share Posted 13 december 2003 Dat bedoel ik niet Geerdie Hij hikt bij mij trouwens te vaak Oh, het was mij niet duidelijk Ome Henk. Ennuh Siep, de kwaliteit is wel OK nu. Een beetje zacht maar allaa. Alleen die bitrate. Kan die iets omlaag? 75 - 80 kb/s ofzo? Tegen de hik. Te zacht? Waar luister je op? Ik luister hier op m'n (enige) normale versterker en dat klinkt prima qua volume. Bit rate zou mij nog veel hoger mogen, maar zoals gezegd wordt het dan lastig voor anderen. Doe maar wat omlaag dan. Ga toch zo koffie drinken en Kopspijkers kijken, dus nog veel plezier... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Henrie Posted 13 december 2003 Report Share Posted 13 december 2003 Was staat er nu op trouwens? Iets met een wonder, maar van wie en wat precies... Nogmaals: wat is het? Weet iemand het? Oh wacht, ik hoor net de woorden 'amused itself to death...' Zal wel zijn wat ik denk dat het is dan he? Link to comment Share on other sites More sharing options...
siep Posted 13 december 2003 Author Report Share Posted 13 december 2003 nog 1 verzoekje? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Geerdie Posted 13 december 2003 Report Share Posted 13 december 2003 Roger Waters? Oh shit, net te laat. Euh verzoekje... Alan Parsons Project? Cock Robin? Ulla Meinecke Cosa Rosa? Spliff? Red Hot Chillipeppers? Marcus Miller? Bob James? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Henrie Posted 13 december 2003 Report Share Posted 13 december 2003 Roger Waters? Denk het wel ja... Wel aardige muziek. Weer iets om te downloaden... Link to comment Share on other sites More sharing options...
siep Posted 13 december 2003 Author Report Share Posted 13 december 2003 de naald is weer gevallen Link to comment Share on other sites More sharing options...
Geerdie Posted 13 december 2003 Report Share Posted 13 december 2003 64K? Gaat goed hiero. Geen gehik meer. Homeless? Link to comment Share on other sites More sharing options...
siep Posted 13 december 2003 Author Report Share Posted 13 december 2003 ok nog een stukje Alan Parsons ook vanaf vinyl Link to comment Share on other sites More sharing options...
Geerdie Posted 13 december 2003 Report Share Posted 13 december 2003 Alan Parsons! Ook goed. He, je was me n Link to comment Share on other sites More sharing options...
Geerdie Posted 13 december 2003 Report Share Posted 13 december 2003 Jahoor Siep. Het is goed leesbaar. Heel leuk experimentje! Link to comment Share on other sites More sharing options...
SpeedyAndr Posted 13 december 2003 Report Share Posted 13 december 2003 Vreemd, op de server (met lokaal adsl modem) werkt het wel met RP8 en bij de clients niet (winXP). Can not find server is de slimme opmerking van RP8.... Andr Link to comment Share on other sites More sharing options...
siep Posted 13 december 2003 Author Report Share Posted 13 december 2003 Uhhh, hoe doe je dat ik heb/had een shoutcast servertje geinstalleerd, en een plugin in winamp. De echte details kun je wel vinden op Shoutcast.com De input gaat met een Yamaha UW-10 USB audio module die ik kortgeleden heb aangeschaft. (Wel een volume regelingetje er tussen gezet,een puur lijn signaal overstuurt de zaak) En ziedaar alles wat nodig is om audio in je PC te stoppen. Alleen de bitrate is een beetje teweinig, of ik moet 1 luisteraar toelaten,dan is 256kb wel te halen. Mischien ook wel een makke , ik speelde draadloos via een laptopje , normale netwerkverbinding moet toch wel wat beter zijn ,denk ik. Ik heb het idee dat draadloos een beetje trager werkt,als het eenmaal stroomt dan gaat het wel. Ach ja ,je verzint es wat op een regenachtige zaterdag. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts