Jump to content

(Parallel)import?

Theo
 Share

Recommended Posts

Hai Theo,

Ik heb die Meridian 502 met twee monoblokken in huis gehad en ik vond het ook niks. Kennelijk moet je niet voor versterkers bij Meridian zijn. Ik begrijp overigens niet dat jij zo'n duur apparaat koopt zonder het in huis te hebben gehad. Die Krell had je volgens mij zo een weekend mee naar huis kunnen krijgen zonder verplichtingen.

Groet,

Carl,

Ik zie het ook meer als een "upgrade" dan als een totaal nieuw concept.

Tuurlijk kan ik elk apparaat gemakkelijk een lang weekend of zelfs een week gratis thuis op proef krijgen, zeker bij mij bekende dealers. Ik doe dat dan ook nagenoeg altijd. De

Marc,

Dat zal ik je vertellen zo gauw als ik de G08 heb. Ik heb hem besteld, maar hij is pas rond medio januari 2004 leverbaar. Overigens staat er elders op internet wel een vergelijking tussen genoemde CD-spelers. De G08 komt er dan zeer goed uit, veel beter dan de 508 en 588.

Groet,

Theo

Ik dacht dat ik gek was met de Palladiums, ik heb ze beoordeeld aan de hand van mijn luisterervaring met de 8008ST, wetende dat in de Palladium dezelfde elektronica zit.

In de reviews zag ik dat er erg vaak werd overgestapt van de 8008ST/BB naar de Palladiums wanneer de speakers lastig zijn aan te sturen.

Een cdspeler kan echter op zoveel fronten verschillen van zijn soortgenoten, dat ik hem echt eerst wil horen.

De NS192 kocht ik in etappes, eerst de dac en later het loopwerk ;)

Dat Theo zijn cdspeler kan inruilen is natuurlijk een voordeel :rolleyes:

Andr