The Koosjer connection Posted 14 december 2003 Report Share Posted 14 december 2003 Steeds vaker komen er van die vervelende hangjassen hier even de boel verzieken met hun on-gein. Men denkt,wat ik bij Hi-Fi nl niet kan,doe ik ff lekker bij Hear. Moeten we dat nog langer pikken,en moeten we niet eens af van dat anonieme gedoe? Je staat voor je mening of niet,waarom dan vanachter zulke rare ingrepen der anonimiteit. Dat is wat ik er over kwijt wilde,en ik ben echt niet roomser als de paus,maar er zijn grenzen. --Hans. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lars Posted 14 december 2003 Report Share Posted 14 december 2003 Ik begrijp je standpunt en ga ook daar ook in mee. Het internet is in het algemeen al Link to comment Share on other sites More sharing options...
cgm Posted 14 december 2003 Report Share Posted 14 december 2003 In het algemeen ben ik tegen teveel regels, veel kun je ook onderling oplossen. Dit gaat echter niet op bij figuren die anoniem alleen maar komen gallen, daar mag wat mij betreft op ingegrepen worden. Ik hou zowiezo niet van mensen die anoniem blijven, het is alsof ze wat te verbergen hebben. Zelf kunnen we natuurlijk iets doen door dit soort figuren gewoon negeren. Als mensen hier weleens wat uitvechten moet dat kunnen, mits dat niet uit de hand loopt. Velen komen ook bij elkaar over de vloer, dus anonimiteit geldt dan zeker niet. Link to comment Share on other sites More sharing options...
The Koosjer connection Posted 14 december 2003 Author Report Share Posted 14 december 2003 Ik heb eens een blauwe maandag[?]op een forum gezeten van een recepten-web omdat ik wat zocht,en ik dacht,kom laat ik eens op dit forum kijken Daar viel ik midden in een gevecht tussen een aantal leden die al jaren op het forum zaten maar dan anoniem. Velen hadden ook,dat bleek later,verschillende inlog-namen... Daar heeft beheer wat aan willen doen door bij alle postings ineens de ip's te plaatsen Was dat ff schrikken zeg! Toen kon men tenminste de lucht gaan klaren......en dat was hoog tijd ook Niet dat dat wat helpt hier,maar dan kan je wat beter een en ander in een ander licht bekijken Overigens,een waarschuwing helpt soms ook wel eens....eens... Tot zover mijn inbreng. --Hans. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ruud Posted 14 december 2003 Report Share Posted 14 december 2003 Zonder voorwaarden kan natuurlijk niet, in feite zijn gedragsregels al voorwaarden Verder ben ik het er volmondig mee eens, fatsoen en respect is wel het minste wat je op moet kunnen brengen op een forum, of dit nu hier of elders is. Een IP nummer bij je naam is natuurlijk een mooi wapen om diverse tegen te gaan of om onder een ban uit te komen(hoewel daar voor slimme lieden ook wel weer een uitweg zal zijn) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sodejuu Posted 14 december 2003 Report Share Posted 14 december 2003 In eerdere situaties losten dergelijke conflicten zich vanzelf op. Prima, een zelfregulerend forum was een feit. Na het instorten van het ouwe HIFI.nl zijn sommige rotte appels naar hier gevlucht en nu zijn hier de rapen soms gaar. Een IP-ban onder voorwaarden zie ik daarom nu wel zitten. Helaas zijn de gasten die nog met een stoomfiets internetten zo wat lastiger te weren. Ik wil zeker niet het lievertje van de klas uithangen, want ik ben ook wel eens fout geweest. Maar dergelijk langdurende en vooral kinderachtige reacties over en weer, daar zitten de meesten hier echt niet op te wachten. Link to comment Share on other sites More sharing options...
seoman Posted 14 december 2003 Report Share Posted 14 december 2003 Wat ik nu eigenlijk niet begrijp is dat sommigen de hint niet vatten. Er worden wat kinderen de klas uitgesteurd en dan gaan sommigen gewoon door!! Ongelovelijk. Nu dan met wat duidelijkere taal DOE NORMAAL of ga ergens anders spelen. Simon Link to comment Share on other sites More sharing options...
yoyo Posted 14 december 2003 Report Share Posted 14 december 2003 Ik weet heel zeker dat ik niet heb gestemd in deze poll en als ik dat probeer komt er te staan dat ik al gestemd heb. Ik had namelijk een vakje aangevinkt dat nu nog steeds op 0 stemmen staat. Hoe betrouwbaar is dit soort polls als de software niet klopt ? Smaakt een beetje naar Amerikaanse presidentsverkiezingen ------------------- Ondertussen heb ik het antwoord al elders gelezen, maar het blijft een vreemde gang van zaken Link to comment Share on other sites More sharing options...
The Koosjer connection Posted 15 december 2003 Author Report Share Posted 15 december 2003 ".....Ik weet heel zeker dat ik niet heb gestemd in deze poll....." Goed te lezen dat je zo zeker bent van je zaak ".....en als ik dat probeer komt er te staan dat ik al gestemd heb. Ik had namelijk een vakje aangevinkt dat nu nog steeds op 0 stemmen staat....." Als je eerst naar de uitslag kijkt,kan je niet meer stemmen,dat is duidelijk gemaakt vanaf het begin. ".....Hoe betrouwbaar is dit soort polls als de software niet klopt ?....." Betrouwbaar genoeg ".....Smaakt een beetje naar Amerikaanse presidentsverkiezingen....." Je kijkt teveel tv? ".....Ondertussen heb ik het antwoord al elders gelezen, maar het blijft een vreemde gang van zaken....." Nu je het weet is het niet vreemd meer voor de volgende keer --Hans. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts