The Koosjer connection Posted 15 december 2003 Report Share Posted 15 december 2003 Tja,is leuk geweest,maar er moet zo langzamerhand maar eens een punt achter......niet dan? --Hans. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Wijx Posted 15 december 2003 Report Share Posted 15 december 2003 Doe het dan wel voor 2004 daarna mag je op een openbaar forum niet meer roken volgens de wet Link to comment Share on other sites More sharing options...
The Koosjer connection Posted 15 december 2003 Author Report Share Posted 15 december 2003 Goed dat je dat even aanhaalde En boy's,klaar voor de sit-down --Hans. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Wijx Posted 15 december 2003 Report Share Posted 15 december 2003 Hier op werk zijn ze al bereid de boete van 30000 euro te betalen die wordt uitgereikt als er toch wordt gerookt Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jitze Posted 15 december 2003 Report Share Posted 15 december 2003 Het roken van de vredespijp verondersteld een - zich aan- - passend ego.................... Groet Jitze Link to comment Share on other sites More sharing options...
Wijx Posted 15 december 2003 Report Share Posted 15 december 2003 of zo stoned als een garnaal worden Link to comment Share on other sites More sharing options...
The Koosjer connection Posted 15 december 2003 Author Report Share Posted 15 december 2003 Of het zoeken na een aanvaardbare tussenweg ? --Hans. Link to comment Share on other sites More sharing options...
seoman Posted 15 december 2003 Report Share Posted 15 december 2003 ach heel nederland aan de pleisters. Omzet!! opzich vind ik het een goed initiatief. Maar verder krijg ik er kromme tenen van. it's a brave new world Groeten Simon ps Ik rook Link to comment Share on other sites More sharing options...
Geerdie Posted 15 december 2003 Report Share Posted 15 december 2003 Misschien is dat Link to comment Share on other sites More sharing options...
seoman Posted 15 december 2003 Report Share Posted 15 december 2003 Misschien is dat Link to comment Share on other sites More sharing options...
Geerdie Posted 15 december 2003 Report Share Posted 15 december 2003 Moet ik daar nog 2 weken op wachten dan?Liever niet!! of normaal doen of opzouten. Ja idd het zijn waardevolle leden maar dat boeit niet zolang ze zich als een kind blijven gedragen. Groeten Simon Heb jij geen betere dingen te doen dan je aan deze 2 heren(van 1 weet ik 't zeker) te ergeren? mvg Link to comment Share on other sites More sharing options...
seoman Posted 15 december 2003 Report Share Posted 15 december 2003 Moet ik daar nog 2 weken op wachten dan? Liever niet!! of normaal doen of opzouten. Ja idd het zijn waardevolle leden maar dat boeit niet zolang ze zich als een kind blijven gedragen. Groeten Simon Heb jij geen betere dingen te doen dan je aan deze 2 heren(van 1 weet ik 't zeker) te ergeren? mvg Ja zeker wel. Maar ik lees graag de berichten op dit forum. En kom het dus tegen. Het maakt me echt niet uit wie er loopt te ouwehoeren. Ik vind dat er grenzen zijn. En het continu door gaan van vreselijk saaie vetes vind ik hear niet passen. Er is geen enkel persoon die ik hier weg wil hebben. Er zijn wel type berichten die hier moeten verdwijnen. Is dat zo vreemd? Groeten Simon Link to comment Share on other sites More sharing options...
Geerdie Posted 15 december 2003 Report Share Posted 15 december 2003 Moet ik daar nog 2 weken op wachten dan? Liever niet!! of normaal doen of opzouten. Ja idd het zijn waardevolle leden maar dat boeit niet zolang ze zich als een kind blijven gedragen. Groeten Simon Heb jij geen betere dingen te doen dan je aan deze 2 heren(van 1 weet ik 't zeker) te ergeren? mvg Ja zeker wel. Maar ik lees graag de berichten op dit forum. En kom het dus tegen. Het maakt me echt niet uit wie er loopt te ouwehoeren. Ik vind dat er grenzen zijn. En het continu door gaan van vreselijk saaie vetes vind ik hear niet passen. Er is geen enkel persoon die ik hier weg wil hebben. Er zijn wel type berichten die hier moeten verdwijnen. Is dat zo vreemd? Groeten Simon Beste Seoman Er zijn ook programma's op tv waar ik de schurft aan heb. Dan zet ik 'm op een andere zender. Of ik zet een muziekje op. Moest jij ook 's doen. mvg Link to comment Share on other sites More sharing options...
seoman Posted 15 december 2003 Report Share Posted 15 december 2003 Moet ik daar nog 2 weken op wachten dan? Liever niet!! of normaal doen of opzouten. Ja idd het zijn waardevolle leden maar dat boeit niet zolang ze zich als een kind blijven gedragen. Groeten Simon Heb jij geen betere dingen te doen dan je aan deze 2 heren(van 1 weet ik 't zeker) te ergeren? mvg Ja zeker wel. Maar ik lees graag de berichten op dit forum. En kom het dus tegen. Het maakt me echt niet uit wie er loopt te ouwehoeren. Ik vind dat er grenzen zijn. En het continu door gaan van vreselijk saaie vetes vind ik hear niet passen. Er is geen enkel persoon die ik hier weg wil hebben. Er zijn wel type berichten die hier moeten verdwijnen. Is dat zo vreemd? Groeten Simon Beste Seoman Er zijn ook programma's op tv waar ik de schurft aan heb. Dan zet ik 'm op een andere zender. Of ik zet een muziekje op. Moest jij ook 's doen. mvg Dus ik moet maar weggaan zodat een enkeling dan z'n gang kan gaan? Geen wonder dat de spoeling zo dun is geworden. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Geerdie Posted 15 december 2003 Report Share Posted 15 december 2003 Dus ik moet maar weggaan zodat een enkeling dan z'n gang kan gaan? Geen wonder dat de spoeling zo dun is geworden. Overal is wel wat. Helaas... Maar 'n ban? Neuh. mvg Link to comment Share on other sites More sharing options...
The Koosjer connection Posted 15 december 2003 Author Report Share Posted 15 december 2003 Ik denk dat de boodschap wel over is gekomen.... Als Dre nu zijn sig wat aanpast,en Jasper het verder niet mer heeft over de soldeer-techniek van Dre,dan hebben we het doel reeds in zicht. En zo moeilijk is dat toch niet? --Hans. Link to comment Share on other sites More sharing options...
cgm Posted 15 december 2003 Report Share Posted 15 december 2003 Het is niet moeilijk. Benader elkaar gewoon even zakelijk, reageer niet gelijk overal agressief op, en als dat allemaal niet lukt, vermijd elkaar even voor een tijdje.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
The Koosjer connection Posted 15 december 2003 Author Report Share Posted 15 december 2003 Ik ga er maar vanuit dat ze deze raad ook gaan aannemen. Zou het erg volwassen vinden als de kemphanen in kwestie ook even hun mening kwamen vertellen... --Hans. Link to comment Share on other sites More sharing options...
cgm Posted 15 december 2003 Report Share Posted 15 december 2003 Nee. Weinig tijd? Link to comment Share on other sites More sharing options...
cgm Posted 15 december 2003 Report Share Posted 15 december 2003 Nee. Weinig tijd? Op de vraag van Simon vond ik mijn antwoord van "Nee" meer dan voldoende. o.k. Link to comment Share on other sites More sharing options...
SpeedyAndr Posted 15 december 2003 Report Share Posted 15 december 2003 Leuk dat Hans speciaal een topic opent, ik vind het te veel eer In dat andere topic (over Henno) heb ik de zaak toegelicht, kortom raar plaatje en tekst over mij weg, dan ook mijn rare sig weg Meer heb ik niet te zeggen Andr Link to comment Share on other sites More sharing options...
seoman Posted 15 december 2003 Report Share Posted 15 december 2003 [quote name='SpeedyAndr Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pjotr Posted 15 december 2003 Report Share Posted 15 december 2003 Laat maar lekker staan hoor Andre. Het is tenslotte JOUW handtekening Maar als je zulke kleinigheden zo groot maakt zul je wel niet ver komen in het "Zakenleven". Gelijk hebben is niet zo'n kunst, maar gelijk krijgen is wat anders. Suc6 ermee Link to comment Share on other sites More sharing options...
SpeedyAndr Posted 15 december 2003 Report Share Posted 15 december 2003 Laat maar lekker staan hoor Andre. Het is tenslotte JOUW handtekening Maar als je zulke kleinigheden zo groot maakt zul je wel niet ver komen in het "Zakenleven". Gelijk hebben is niet zo'n kunst, maar gelijk krijgen is wat anders. Suc6 ermee Ik zie de relatie niet met het zakenleven Mijn klandizie gedraagt zich normaal en dat loont bijzonder goed. Andr Link to comment Share on other sites More sharing options...
demon Posted 15 december 2003 Report Share Posted 15 december 2003 Moet de pijp maar weer eens uit de kast zou bijna wel moeten met al die hippies hier Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts