Jump to content

zilverdraad, teflon tubes en zilversoldeer

Gitaarwerk
 Share

Recommended Posts

jep... wat gaan we hiermee doen???

jullie verzinnen, ikke maken.

Ik heb zin om er wat mee te doen, ipv alleen maar op de plank laten liggen..

dus.. heb je iets gezien van : 'hee, die interlink zit raar in melkaar, wie heeft deze al gemaakt??'

moet nog wel wat plugjes kopen, maar dat weet ik nog niet welke aangezien het nog niet duidelijk is wat ik ga maken, dat mogen jullie namelijk gaan bepalen

leuk he!! :rolleyes::D:lol: ... wie durft?? :ph34r:

De Bullit pluggen van Stefan?

Het hele zaakje ligt bij mij ook nog steeds op de plank, inmiddels 2 jaar. :blink:

[update]

Hmm, jij hebt teflon tubes. Die dingen waar je de silverdraad door heen kan doen?

Maak dan maar alsnog een interlink, alleen dan anders dan die van Stefan. ;)

[/update]

Edited by Lars

],16 Dec 2003, 00:13:52] ik ben ook nog niet begonnen :D.

Maar dat komt dor sodejuu... :lol: Hij heeft de interlink van stefan vergeleken met the "twisted pairs" ofzo. En de interlinks van stefan werden volgens mij verslagen....

Weet iemand daar meer van??

Groeten Game :)

Hmm, interessant. :rolleyes:;)

-----------------------------------------------------------------------------------------------------

Ik heb zelf zitten denk om de kabel anders maken. Inplaats van teflon, dan katoen te nemen.

Is een discussie geweest tussen Stefan en Henno. Katoen kwam als beste uit test. :P

Ik kan misschien ook een combinatie maken. :rolleyes:

Misschien ook ideetje voor Gitaarwerk?

],16 Dec 2003, 00:23:41] ik denk niet dat je het kleine verschil tussen katoen en teflon merkt....

Ik ben vooral benieuwd naar het verhaal achter the twisted pairs.

Groeten Game

Trek maar eens een onderbroek aan van elk voor een dag of vier. En dan omdraaien. Twisted?

],16 Dec 2003, 00:23:41] ik denk niet dat je het kleine verschil tussen katoen en teflon merkt....

Ik ben vooral benieuwd naar het verhaal achter the twisted pairs.

Groeten Game

Trek maar eens een onderbroek aan van elk voor een dag of vier. En dan omdraaien. Twisted?

Ik heb het niet zo op zichtbare remsporen...

Mvgr, Sherwin

Hmm, interessant. :rolleyes:;)

-----------------------------------------------------------------------------------------------------

Ik heb zelf zitten denk om de kabel anders maken. Inplaats van teflon, dan katoen te nemen.

Is een discussie geweest tussen Stefan en Henno. Katoen kwam als beste uit test. :P

voor dat je de schone kopere kabel in de katoen wikkeld is het beter eerst in te wikkelen met rijstepapier en daarna de katoen er overheen wikkelen.

],16 Dec 2003, 00:13:52] ik ben ook nog niet begonnen :D.

Maar dat komt dor sodejuu... :lol:  Hij heeft de interlink van stefan vergeleken met the "twisted pairs" ofzo. En de interlinks van stefan werden volgens mij verslagen....

Weet iemand daar meer van??

Tijdens een forum meeting bij audio selectief hebben we mijn silverbullets vergeleken met diverse kabels.

Behalve dan dat Henk baalde van de beschadigde bussen (de silver bullit zat heel strak) werd de kabel verslagen door een kimber pbj (???)

Henk heeft alle beschikbare kables tevoorschijn getoeverd maar de simpele gevlochten kimber pbj overtrof allen. En zeker qua prijs/kwaliteit.

Groeten Simon

pbj_big.gif

De in sneek gebruikte Kimber pbj hadden wbts als ik me niet vergis

tja, met 2 touwtjes kan je niet vlechten.. misschien 4 maken..

rijstepapier Telefunken??? wat is dat?? (of waar zit dat :P )

Katoen was ik denk ik van plan te kopen voor de afwerking...

aangezien ik toch met zilver werk..dacht ik het nou eens goed te doen, en voor de mooiigheid een setje phy-ph te kopen :)

dat twisted is eigenlijk heel simpel

door positief en negatief te twisten, ..wordt de storing van buitenaf opgeheven..

(negatief op de positieve kant, en vice versa = 0 ) netwerkleer is handig ;)

Ik zou graag eens een ABtje willen doen met de kabel die mijn Silver Bullets verslaat.

Ik ben tot op de dag van vandaag  nog geen betere tegen gekomen  :rolleyes:

Nou, mail Rogier maar. Hij zal 'm best willen komen demonstreren (zodra hij zijn nieuwe voiture heeft ;) ) B)

En ja, ik heb een idee voor de SilverBullits. Of hij beter gaat klinken weet ik niet, maar anders is zeker

Ha Sodejuu,

Je was me voor... :D

Helaas zit ik nog steeds te wachten op mijn nieuwe voiture, begin er een beetje beu van te worden, stomme verzekeringen :(

Gr. Rogier

Och, als je wil kan ik je op komen halen en rijden we samen naar Stefan ;)