Jump to content

zilverdraad, teflon tubes en zilversoldeer

Gitaarwerk
 Share

Recommended Posts

wel een leuk nieuwtje dat van de bullet plugs toch gaan oxideren..

maarreh..was dat de kabel zelf ?? of was het nou in de plug???

ben van plan om binnenkort de phy-ph te kopen.. ze zijn erg mooi :P (oog wilt ook wat :D )

de WBT's hebben we die bulletplug likes.. maarja :/ weet niet wanneer dat hier komt..

even kijken nog hoe ze oxidatievrij kan maken..of 'bestand'

Ik gebruik de zilveren Bullet pluggen en zilveren PHY-HP chassisdelen, dit is een mooie combo!

De PHY pluggen klinken minder goed dan de Bullets.

Overigens zijn mijn bullet pluggen nog niet geoxideerd en mijn PHY chassisdelen al wel..................................

oma, waar is de zilverpoets :D

ok..dan weet ik dat.. tnks :)

silver bullits zijn niet zo mooi, de phy-ph wel :)

maar dan ben ik nog benieuwd he..

zou teflon spray (ik kwam et een paar keer tegen) ook goed zijn?? zo zou je bijvoorbeeld de oxidatie beter kunnen tegen gaan...

De RCA pluggen van de OTA kits zijn ook los te koop... misschien wel grappig om daarmee eens een kabel te maken..

C37 lak is ook wel grappig..maar voor die prijs :blink::blink:

silver bullits zijn niet zo mooi, de phy-ph wel :)

maar dan ben ik nog benieuwd he..

zou teflon spray (ik kwam et een paar keer tegen) ook goed zijn?? zo zou je bijvoorbeeld de oxidatie beter kunnen tegen gaan...

Mooi voor het oog of voor je oren?

Zeg Jordy; je loopt volgens mij al een half jaar op dit forum te mieren over kabels maken, ga je nog eens een keer wat doen of blijft het bij gelul? :blink::rolleyes::blink:

Groeten,

Stefan

PS overigens vervuilen de gouden contacten ook, het valt alleen niet zo op..........................................

haha...tot zover bij gelul todat ik alles zeker weet :) (zo ben ik gewoon eenmaal)

het moet uiteraard goed voor het gehoor zijn

als ik ineens verhalen hoor over oxidatie over deze kabel op het moment dat ik de bestelformulieren ingevuld heb.. schrikt me dat toch af.. voor mijn studenten rekening weegt het wat zwaarder :)

haha...tot zover bij gelul todat ik alles zeker weet :) (zo ben ik gewoon eenmaal)

het moet uiteraard goed voor het gehoor zijn

als ik ineens verhalen hoor over oxidatie over deze kabel op het moment dat ik de bestelformulieren ingevuld heb.. schrikt me dat toch af.. voor mijn studenten rekening weegt het wat zwaarder :)

Misschien is dit een eyeopener; maar van experimenteren en luisteren leer je veel meer dan van dit forum :eek:

• 1 month later...
Ha Sodejuu,

Je was me voor...  :D

Helaas zit ik nog steeds te wachten op mijn nieuwe voiture, begin er een beetje beu van te worden, stomme verzekeringen :(

Gr. Rogier

Och, als je wil kan ik je op komen halen en rijden we samen naar Stefan ;)

nou ben ik toch benieuwd hoe die test is verlopen.