ncc1701e Posted 16 december 2003 Report Share Posted 16 december 2003 help! het display op mijn stsa5 es tuner van sony is bijna onleesbaar geworden . alleen snachts kan je de letters nog zien, niet allemaal ever helder. het apparaat is nu 3 jaar oud , dus geen garantie meer. weet iemand hoe ik het weer helder en gelijk van sterkte kan krijgen ? Link to comment Share on other sites More sharing options...
CoenR Posted 16 december 2003 Report Share Posted 16 december 2003 .... duuuuh ...... zit er misschien een knopje op de afstandbediening waarmee je het display kunt dimmen (en dus ook weer helderder kunt maken) Anders omsturen naar Sony voor een nieuw display .... Groet, Coen Link to comment Share on other sites More sharing options...
Keessie Posted 24 december 2003 Report Share Posted 24 december 2003 Hoi ncc1701e, Dit kunnen 2 dingen betekenen. 1 je rookt regelmatig in de buurt van je set. in dit geval zul je de tuner open moeten maken, front losmaken en binnenzijde van frontpaneelglas en display zelf met glassex schoonmaken. Als hij weer in elkaar zit, en hij is nog steeds donker, kan het idd ook nog aan de displaydimmer liggen, die hij ook bezit. Als dat allemaal niet helpt denk ik dat je een showmodel hebt gekocht, die al weer wat jaartjes in de winkel heeft aangestaan, want na 3 jaar kan het display gewoonweg nog niet onleesbaar zijn, dit komt met de jaren, en pas na een jaar of 8 a 10. In laatste geval toch bij sony inleveren en nieuw display laten monteren. Hoewel, ik denk dat ik zelf alleen een display zou bestellen, en het er zelf in zou zetten, scheelt hoop poen. succes, Keessie Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts