Jump to content

Felicitaties en Gelukwensen

cgm
 Share

Recommended Posts

Waarde vrienden,

Excuses voor de late reactie. Dit vindt zijn oorzaak in het feit dat ik gisteren bij thuiskoms werd begroet door een uitzinnige menigte die mij onder de feestelijke klanken van een harmonieorkest welgemeende felicitaties toeriep en andere heilwensen scandeerde. Ik moest mij een weg banen tussen een haag van lokale notabelen, met in hun kielzog een keur aan hotemetoten uit de politiek, de sportwereld, het onderwijs enzovoort. Zelfs aanliggende dorpen hadden een afvaardiging gezonden, veelal vergezeld van eigen fanfares en majorettenkorpsen.

Kortom, aan belangstelling geen gebrek, maar het was ver na middernacht dat de laatste feestredenaar aan de slotzin van zijn betoog begon en ik eindelijk in mijn mandje rolde.

Half en half hoorde ik dat het nog lang onrustig bleef in onze anders zo op het saaie af keurige wijk, en toen droomde ik van uitbundige vutregelingen...

Oprechte dank aan allen op dit forum die zich de moeite hebben getroost mij te feliciteren.

Met opgewekte groet,

Beste Dick,

Nog van Harte Gefeliciteerd.

Wel wat laat maar ik was gisteravond bezorgen , iemand blij maken met een Transrotor Fat Bob S en was derhalve niet thuis.

Misschien op je volgende verjaardag...........................................................

MvG,

Haudio

• 1 month later...