Jump to content

Felicitaties en Gelukwensen

cgm
 Share

Recommended Posts

:) Dank U, allen.

Ben 36 geworden!

tjemig de pemig.

Ik heb werkelijk een geweldig feest gehad vanacht.

twee verjaardagen samen dus lekker gemengt publiek.

2 soundsystems diverse djs. Een voebal tafel en een voetbal zaal.

Lekker met je zatte hersens gaan knallen met een bal :cool2:

Ik rolde er pas om 10uur in! Ben nu nog wazig :wacko:

Ik hoop volgend jaar weer zo'n feest te kunnen geven.

Groetjes Simon

hoeveel potten stroop zijn hier al versmeert <_<  :D  :lol::P  ;)

Marcel

Ik feliciteer iedereen die jarig was en nu is, de stroop smeer ik uitsluitend op mijn brood. <_<:)

• 2 weeks later...
Ik zie dat Geerdie vandaag jarig is..... van harte jongen, en een hele gezellige dag gewenst! :D;)

Hey Geert,

Je had afgelopen zondag ook wel eens kunnen vertellen dat je vandaag jarig bent :blink: Dus die portable DVD-speler is een verjaardagskado voor jezelf :P:D

iig Van harte gefeliciteerd :)B)

Ik zie dat Geerdie vandaag jarig is..... van harte jongen, en een hele gezellige dag gewenst!  :D  ;)

Hey Geert,

Je had afgelopen zondag ook wel eens kunnen vertellen dat je vandaag jarig bent :blink: Dus die portable DVD-speler is een verjaardagskado voor jezelf :P:D

iig Van harte gefeliciteerd :)B)

Sssssst :unsure: , niet hardop zeggen! :lol:

btw ik ben niet iemand die al voor een bezoek gaat verkondigen dat 'ie gauw wat te vieren heeft. De gastheer mocht eens op het idee komen om wat extra's te doen.

En dat wil ik niet. Ben maar een gewone jongen.

Paul en PD, bedankt.

Zeg PD, hoe is het afgelopen met die eindtrappen? Ik heb de laatste tijd niet zoveel gelezen en het kan zijn dat ik wat gemist heb. :ph34r:

Zeg PD, hoe is het afgelopen met die eindtrappen? Ik heb de laatste tijd niet zoveel gelezen en het kan zijn dat ik wat gemist heb. :ph34r:

Ha die Geerdie,

Nou, je hebt niet zoveel gemist hoor! Die zijn weer retour gegaan na een een paar dagen spelen hier. Wat klinken die dingen gigantisch zeg! Alleen niet haalbaar voor PD, wel ben ik weer een ervaring rijker geworden en weet ik ook beter welke sound ik zoek in mijn opvolger voor de vM versterker. :)

Mooie dag nog toegewenst, Geerdie!

mvg, PD Hogeterp B)

• 2 weeks later...

Daar sluit ik mij van harte bij aan. En ook bij de andere felicitaties van de afgelopen week (door omstandigheden niet veel tijd en zin gehad voor forum).