Jump to content

Felicitaties en Gelukwensen

cgm
 Share

Recommended Posts

Op de foto die ik nog ergens heb, zie je er niet uit als 51 Hans :D Van Harte ;)

Heel erg bedankt voor de fijne woorden Henk...dat doet een Hollander in den vreemde weer goed!......en ik ben het toch echt....men zegt dat als je veel muziek luisterd je vanzelf jong blijft ;)

--Hans.

Guest Kraus vonBentinck

Ik spiek net even op de kalender en gisteren inderdaad niemand minder jarig dan de "Koosjer Connection".

Bij deze natuurlijk nog de felicitaties en beste wensen.

We lopen hier daadwerkelijk wat achter op daar.

Gefeliciterd, Hans!57.gif

Nog een feestje gehouden?

Kan me de gezellige foto's van vorig jaar nog herinneren. :D

Hartelijk dank voor de goede wensen!....en inderdaad een feestje gehouden al was het op een wat kleinere schaal...want 3 dagen in de keuken verleden jaar was achteraf gezien wat teveel van het goede met mijn conditie :(;) ...maar gezellie was het wel!

--Hans.

Ik spiek net even op de kalender en gisteren inderdaad niemand minder jarig dan de "Koosjer Connection".

Bij deze natuurlijk nog de felicitaties en beste wensen.

We lopen hier daadwerkelijk wat achter op daar.

Heel erg bedankt voor de goede wensen.......en het maakt niet uit wanneer het komt..hoofdzaak is dat het uiteindelijk arriveerd :D:rolleyes:;)

--Hans.

:o Waarom feliciteren wij toch mensen met hun verjaardagen???

Waarom vieren we toch dat mensen weer een jaar dichter bij hun dood zijn gekomen???

Spreekt daar de Iejoor (van Winnie de Pooh) in jou?

I love that donkey!

groet,

Jacco

:o Waarom feliciteren wij toch mensen met hun verjaardagen???

Waarom vieren we toch dat mensen weer een jaar dichter bij hun dood zijn gekomen???

Omdat,beste Spido,men hier slechts is om een volgende stap[opwaards] te maken in je weg naar het ultieme " zijn "......een soort van constante up-grade om even in de stijl van de site te blijven....en daarvoor moet je nu eenmaal door de stages heen...snapu? :P:PB)

--Hans.

Mijn dank, Henk, Pier en Hans ( jij ook nog! )

Zit maar eens even aan een Cola-Berenburg om allen in het hooghe noorden te gedenken!

PS, Spido, er zijn slechtere zaken als Iejoor om voor uitgemaakt te worden, hoor! :P

8pl9.jpg

Hans, alsnog van harte. Ik heb even niet opgelet, vandaar een dag te laat. :(

Nog leuke geschenken gehad? Zakken drop enzo... :D:D

Met opgewekte groet,

Beter laat dan niet.....nog hartelijk dank voor de goede wensen...drop?....ik mag het niet meer hebben :( ...dus moet ik het nu doen met de herinnering.. :(;)

--Hans.