Jump to content

Felicitaties en Gelukwensen

cgm
 Share

Recommended Posts

Henk, vanuit Zeist de allerbeste wensen!

Dat het maar een muzikaal jaar mag worden met veel muziek, goede gezondheid en af en toe eens een Long Shu :P

Ook namens Liesb... eeuuh, Annelies! :D

Groetjes,

Eric

Allemaal nog bedankt voor de felicitaties... Ik was een paar dagen weg, op cursus aan de andere kant des lands (op m'n verjaardag nota bene), vandaar dat ik nu pas reageer...

Ach, je reageert tenminste! Was de cursus wel leerzaam genoeg om hem tijdens je verjaardag te volgen?

Allemaal nog bedankt voor de felicitaties... Ik was een paar dagen weg, op cursus aan de andere kant des lands (op m'n verjaardag nota bene), vandaar dat ik nu pas reageer...

Ach, je reageert tenminste! Was de cursus wel leerzaam genoeg om hem tijdens je verjaardag te volgen?

De cursus was zeker leerzaam. Was een cursus voor het computerprogramma E-Plan. Kun je stroomkringschema's, kabellijsten, klemmenlijsten, enkellijnige schema's enz. mee maken. Wordt bij ons op het werk veel gebruikt voor het ontwerpen en vooral uitwerken van kasten. Besturings- en bedieningskasten en (laagspannings)verdelers en zo, voor de industrie...

In december heb ik nog 2 dagen cursus (in totaal dus 5), maar die zijn waarschijnlijk wat minder nuttig. Dan zal het vooral over instellingen in het programma gaan, maar die zijn bij ons allemaal al gestandaardiseerd, dus daar mag ik sowieso niks aan veranderen (als ik dat al zou willen)...

Al met al een beetje een vreemde verjaardag gehad. 's Morgens vroeg om 5 uur m'n nest uit. Half zes richting het station en vanaf Holten met de auto verder. Overdag dus cursus en 's avonds een beetje voor de tv gehangen (gelukkig was Engeland - Kroatie een erg leuke voetbalwedstrijd!)... Maar dat wordt dit weekend wel goed gemaakt. Vanavond en morgen komt er bezoek... :)