Jump to content

Felicitaties en Gelukwensen

cgm
 Share

Recommended Posts

Stefke en alter-ego UkSub! Van harte en nog vele jaarkes, jong!

Iedereen al veel tanx ...

Wordt leuk deze avond met lady en kids

UK Sub wel als de moderators al mn posts onder stefk kunnen brengen, graag ...

Gr

stef

Zo eindelijk weer on-line na de crash, maar niet in 3-en gebroken. :blink:

Alle jarigen van de laatste dagen, van harte nog !!

Speciaal onze zuiderbuur, Stefke !! :D

Dat gij maar een mooie upgrade gaat doen.

Ha die Stef,

Van Harte Gefeliciteerd man.

MvG,

Haudio

Zo eindelijk weer on-line na de crash, maar niet in 3-en gebroken. :blink:

Alle jarigen van de laatste dagen, van harte nog !!

Speciaal onze zuiderbuur, Stefke !! :D

Dat gij maar een mooie upgrade gaat doen.

Ha die Stef,

Van Harte Gefeliciteerd man.

MvG,

Haudio

Henk Onno en de anderen nogmaals tanx ...

was heel leuk met de kindjes gisteren en vanavond lekker etentje

Upgrade

Yep

als de gordijnen er zijn, gaat al een upgrade zijn, dan terug de apparatuur bekijken ...

Gr

Stef

geerdie gefeliciteerd kerel!!!

ik drink een bak koffie op je nu.

• 2 weeks later...

Kraus,

Ga zo door! 60 jaar in 60 jaar en 1000 km in 5 weken! 's mooi man.

Gefeliciteerd!

Is trouwens ook wel een waardige bijdrage voor het auto-topic.

M :ph34r: rc

• 4 weeks later...

Kraus, gefeliciteerd met de respektabele leeftijd, maar ook dat je 7 maanden bent gestopt met roken, dat vind ik indrukwekkender ;)

Ik vind de BMI maar een matige index. Als je veel spieren hebt, kom je (te) hoog uit in de BMI. Volgens de BMI ben je dan ongezond zwaar, maar dat is onzin natuurlijk. Spieren zijn zwaarder dan lichaamsvet, dus met veel (kracht)sporten zit je al snel hoog in de BMI, terwijl je gewoon gezond bent...

Ps. Mooie fiets! :)

Goed dat je dat zegt. Ik heb een BMI van 25,25, en ik ben toch echt niet dik. Een jaar geleden had ik nog wat overtollig vet, maar ik ben gezonder gaan leven en veel meer bewegen. Ik had gedacht dat ik gewicht zou verliezen, maar het verschil is minimaal. Wel is duidelijk dat ik veel meer spiermassa heb en het vet weg is, maar de BMI blijft het zelfde.. <_<

Goed dat je dat zegt. Ik heb een BMI van 25,25, en ik ben toch echt niet dik. Een jaar geleden had ik nog wat overtollig vet, maar ik ben gezonder gaan leven en veel meer bewegen. Ik had gedacht dat ik gewicht zou verliezen, maar het verschil is minimaal. Wel is duidelijk dat ik veel meer spiermassa heb en het vet weg is, maar de BMI blijft het zelfde.. <_<

Ik zit op een BMI van 23,6 (1,77m; 74kg), terwijl ik elke dag fiets en regelmatig hardloop. Ik ben ook zeker niet dik. Toch heb ik wel vaak dat als ik een nieuwe broek uitzoek, dat ie niet past rond m'n bovenbenen. Zit daar dan te strak, terwijl ie voor de rest wel past (taille, lengte). Heb kennelijk dikke poten... ;)

Een oud-huisgenoot van mij zit op een BMI van 18 of zo. Die sport nog veel meer dan ik, maar heeft totaal geen spiermassa, terwijl ie wel heel lang is (bijna 2m, maar hij is lichter dan ik). Hij zou dus ongezond dun zijn, maar ja, wat doe je eraan? Het is niet dat hij niet eet of zo...

Ik zit op een BMI van 23,6 (1,77m; 74kg), terwijl ik elke dag fiets en regelmatig hardloop. Ik ben ook zeker niet dik. Toch heb ik wel vaak dat als ik een nieuwe broek uitzoek, dat ie niet past rond m'n bovenbenen. Zit daar dan te strak, terwijl ie voor de rest wel past (taille, lengte). Heb kennelijk dikke poten... ;)

Een oud-huisgenoot van mij zit op een BMI van 18 of zo. Die sport nog veel meer dan ik, maar heeft totaal geen spiermassa, terwijl ie wel heel lang is (bijna 2m, maar hij is lichter dan ik). Hij zou dus ongezond dun zijn, maar ja, wat doe je eraan? Het is niet dat hij niet eet of zo...

Herkenning! Ik fiets ook veel, en heb dat ook gemerkt aan m'n bovenbenen die ineens meer ruimte innemen :D Die spiermassa zal voornamelijk d

Het is 52/46 voor 13/18 achter (=12 versnellingen; de derailleurs zijn alleen daar geschikt voor - ik heb inmiddels wel nieuwe -NOS- gemonteerd Shimano 600AX en ook vanwege de achtervork is er geen ruimte voor meer; dat hoeft ook niet voor mij want ik zou niet weten hoe om te gaan met drie bladen voor en 9 achter)

De meeste hebben tegenwoordig zelfs al 10 tandwielen achter ;) Alleen Shimano Sora en Tiagra hebben nog 9 tandwielen, al dacht een collega van mij dat de nieuwe Tiagra ook al 10 tandwielen heeft. Shimano 105, Ultegra en Dura Ace hebben er ook 10...

Ik heb vandaag mijn nieuwe fiets besteld trouwens. Die witte Cube Peloton die ik laatst postte...

Het is 52/46 voor 13/18 achter (=12 versnellingen; de derailleurs zijn alleen daar geschikt voor - ik heb inmiddels wel nieuwe -NOS- gemonteerd Shimano 600AX en ook vanwege de achtervork is er geen ruimte voor meer; dat hoeft ook niet voor mij want ik zou niet weten hoe om te gaan met drie bladen voor en 9 achter)

De meeste hebben tegenwoordig zelfs al 10 tandwielen achter ;) Alleen Shimano Sora en Tiagra hebben nog 9 tandwielen, al dacht een collega van mij dat de nieuwe Tiagra ook al 10 tandwielen heeft. Shimano 105, Ultegra en Dura Ace hebben er ook 10...

Ik heb vandaag mijn nieuwe fiets besteld trouwens. Die witte Cube Peloton die ik laatst postte...

Henrie hoi

naar gelang het type fiets en gamma, worden er nog veel met 8 en 9 tandwielen geproduceerd hoor. kijk maar eens nr de Deore verzetten ... :)

Mijn BMI is spijtig genoeg veeeeel te hoog :(

Gr

Stef