Jump to content

Felicitaties en Gelukwensen

cgm
 Share

Recommended Posts

Heren, bedankt voor de felicitaties, ondanks dat ik ieder jaar weer zo min mogelijk aan mijn verjaardag probeer te doen. Wat valt er te vieren? Weer een jaar dichter bij gehoorapparaten en de dood...... :blink:

George: Jij natuurlijk ook gefeliciteerd, of moet ik schrijven gecondoleerd? :lol:

Miracle en natuurlijk James Bond van Harte Gefeliciteerd ea die we natuurlijk ook niet vergeten, zoals Kappa 7.

Vanuit Sneek

MvG,

Haudio

Jarigen die ik hier en daar gemist heb, van harte allemaal

Een heel leuk en muzikaal jaar ...

Gr

Stef

Bedankt allemaal.

@ Miracle Gefeliciteerd mag nog hoor ik mag nog een jaartje voor dat ik officieel recht heb op mijn midlifecrisis (kan ik eindelijk een harly kopen)

Voor de rest nog weinig cadeaus gehad maar ik moet vandaag nog de lucht pomp krijgen voor de Dt arm die ik zelf gebouwd heb.

Daar staat nu nog de compressor te brullen.

Wel concert kaarten gekregen voor dit evenement.

Groetjes George

Guest Kraus vonBentinck

Audiopaul 50! Daar log ik even voor in vanuit Austin, Texas (41graden, dat wel :cool2: )

Van harte gefeliciteerd met het tiende lustrum.

Gewoon doorgaan, uiteraard!

(Het is hier flink plat maar alle cliches staan - de watertoren en de powerlines- en rijden -de truck- hier gewoon rond )

DSC02127.jpg

Guest Kraus vonBentinck

Het meest gerenommeerde Hear-lid gaat over de magische grens en dit is alles wat er aan felicitaties af kan? <_<

The heart has gone out of Hear, that's for sure.

Guest kikkervisje
Het meest gerenommeerde Hear-lid gaat over de magische grens en dit is alles wat er aan felicitaties af kan? <_<

Kraus.... man je hebt vakantie, probeer daar van te genieten.

Als ik merk hoe weinig de zogezegde "gerenommeerde" hearders hier posten richting jongere mensen, tja ... ;)

Paul meer dan van harte een geweldig jaar, veel muzikaal plezier en een nice staying in Belgi

Iedereen bedankt voor de felicitaties, niet alleen op het HEAR-forum, maar ook via de andere "kanalen". Op naar de volgende 50 jaar! :D

Ik kom net terug van een leuk weekendje in Amsterdam dus heb de aangeklede opblaaspop in de voortuin en de posters met Abraham en andere bullshit lekker kunnen ontlopen. :P

@ Kraus: veel plezier in Amerika. B)

@ Stef: hoezo Belgi

Kolere, helemaal vergeten :blink: Ik had het wat te druk met de voorbereidingen voor een feestje (ook daar moet muziek bij :D ) en daardoor is de verjaardag van Paul me helemaal ontschoten :( (ik had er vrijdag nog aan gedacht :o ).

In ieder geval Paul, van harte gefeliciteerd met het behalen deze mijlpaal B)

• 2 weeks later...
  • 2 weeks later...