Jump to content

Felicitaties en Gelukwensen

cgm
 Share

Recommended Posts

Onno van harte gefeliciteerd.

Ondanks dat je hear niet meer post zal je hear best nog wel eens lezen dus van harte.

Groetjes George

Hier sluit ik m helemaal bij aan.

:)

Ik ook!!! Een muzikaal jaar gewenst!

Vanuit een zonovergoten Zuid-Frankrijk (40 graden :D ) en waar wij een heerlijke vakantie hebben, dank ik een ieder die mij de felicitaties hear hebben gedaan, ook al is het alweer een poosje geleden.

Welcome back.... :):):):)

Vanuit een zonovergoten Zuid-Frankrijk (40 graden :D ) en waar wij een heerlijke vakantie hebben, dank ik een ieder die mij de felicitaties hear hebben gedaan, ook al is het alweer een poosje geleden.

Welcome back.... :):):):)

Sorrij Hans, maar na 10 topics doorgeworsteld te hebben vandaag en weer heel veel onzin antwoorden gelezen te hebben en die ook nog offtopic zijn, kan ik maar 1 conclusie trekken en dat is dat ik hier weinig meer heb te zoeken. Jammer wel, want ik vond het altijd het beste NL forum. Helaas is dat laatste ook niet meer zo. Gelukkig heb ik wel een hele leuke vakantie gehad in Zuid-Frankrijk ( 30 km boven Albi)en een leuke verjaardag gevierd daar en een mooie nieuwe laptop gekregen van mijn meissie, die ik gister dan ook uit geprobeerd heb (zie de vorige posting). Even had ik nog de gedachte ook om weer strijdbaar en met frisse zin op dit forum te gaan begeven en de onzin posters van stevige repliek te gaan dienen, maar heel eerlijk gezegd zakte die frisse zin weer snel weg na het lezen van 10 topics. dus ik hou het hier maar bij en zal de serieuze forumgenoten wel op andere manieren wederom gaan (her)zien.

Met groet,

:D

Cordes...?? daar was ik deze zomer ook...

Ik, en vele hier vinden het jammer dat je afhaakt... :(

De onzin posters van repliek dienen werkt alleen tegenovergesteld.

Betere inzendingen schrijven en op de onzin inzendingen niet reageren werkt beter.

Misschien dat je je nog bedenkt...

Overigens... wie organiseert de tweede Hear bijeenkomst anders...

De eerste heb ik gemist, en de tweede...???

:)

gefeliciteerd tramadol online. gezien je naam hoop ik voor je dat het een pijnloze dag mag worden :lol:

• 2 weeks later...
  • 2 weeks later...
Guest Kraus vonBentinck

De allerhartelijkste felicitaties vandaag voor (papa :D )Kermit (wat nou, uit het oog uit het hart?) en Hans van Liempd, ongetwijfeld recordhouder Hear reviews & recensies. Nog vele vruchtbare jaren heren.

(Ruud F is niet Ruud)

gefeliciteerd hans. :)

maak er een mooie dag van met het gezin ;) of alleen boven op je hobby kamer B)