stefk Posted 10 januari 2010 Report Share Posted 10 januari 2010 Robin van harte heel veel muzikaal plezier dit jaar De Triple en Laphroaig zie ik vollen bak zitten Moest je in de buurt wonen ... Gr Stef Link to comment Share on other sites More sharing options...
buizenbart Posted 10 januari 2010 Report Share Posted 10 januari 2010 Haha, vollen bak Gefeliciteerd Robin, neem er ook een van mij! Maar niet vollen bak h Link to comment Share on other sites More sharing options...
audiofreak Posted 10 januari 2010 Report Share Posted 10 januari 2010 getver ... kan die ook nog jarig zijn Robin, Van harte gefeliflapstaart met je verjaardag. Dat je wat meer wijsheid erbij heb gekregen. Fijne dag gewenst. Link to comment Share on other sites More sharing options...
leobus Posted 10 januari 2010 Report Share Posted 10 januari 2010 M44, Van Harte. Ik neem er zeker eentje. Dat was ik toch al van plan, want mijn vrouw en mijn moeder zijn vandaag ook jarig. Groet, Leobus Link to comment Share on other sites More sharing options...
m44 Posted 10 januari 2010 Report Share Posted 10 januari 2010 dank dank. ik ben lichtjes in de olie leuke dag en zelfs 1 forumgemnoot stond hier onverwacht op de stoep. jullie mogen raden wie leobus ...proost en jij ook de felicitaties Link to comment Share on other sites More sharing options...
henkes Posted 10 januari 2010 Report Share Posted 10 januari 2010 M44 Gefeliciteerd gr henkes Link to comment Share on other sites More sharing options...
andromedaaudiodesign Posted 10 januari 2010 Report Share Posted 10 januari 2010 M44, robin van harte gefeliciteerd en nog veel plezier met de JBL s , die had je toch nog wel?? groeten hj Link to comment Share on other sites More sharing options...
m44 Posted 10 januari 2010 Report Share Posted 10 januari 2010 nee geen jbl's meer. die zijn wel in de vriendenkring gebleven. ik speel nu met rogers ls3/4c zeg maar een grote wat meer knallende ls3/5a en ik hoop ook dat er nog vele uurtjes muziek komen dit jaar Link to comment Share on other sites More sharing options...
WanFie Posted 11 januari 2010 Report Share Posted 11 januari 2010 Alle jarigen die ik gemist heb... Van harte... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sodejuu Posted 11 januari 2010 Report Share Posted 11 januari 2010 Alle jarigen die ik gemist heb... Van harte... Huh heb je dan op hun geschoten Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest tubejack Posted 14 januari 2010 Report Share Posted 14 januari 2010 Alle jarigen en dan in het bijzonder "vanzomereneng" (hoe verzin je zo' n naam? ) van harte! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest KT88 Posted 14 januari 2010 Report Share Posted 14 januari 2010 Gerrit, van harte en ook Mordante die vandaag jarig is volgens de Hear kalender. Link to comment Share on other sites More sharing options...
mordante Posted 15 januari 2010 Report Share Posted 15 januari 2010 Dat klopt KT88 ik heb vandaag de venerable leeftijd van 35 bereikt. Link to comment Share on other sites More sharing options...
mumsoft Posted 15 januari 2010 Report Share Posted 15 januari 2010 Dag Mordante, Ook van mij van harte. en ook Vanzomereng, gisteren vergeten: alsnog gefeliciteerd. M rc Link to comment Share on other sites More sharing options...
stefk Posted 15 januari 2010 Report Share Posted 15 januari 2010 Dat klopt KT88 ik heb vandaag de venerable leeftijd van 35 bereikt. Snotneus ! Van harte veel muzikaal plezier en feest goe Gr stef Link to comment Share on other sites More sharing options...
kappa7 Posted 15 januari 2010 Report Share Posted 15 januari 2010 Dat klopt KT88 ik heb vandaag de venerable leeftijd van 35 bereikt. Van harte dan maar. Maak er een mooie dag van. Groetjes George Link to comment Share on other sites More sharing options...
m44 Posted 15 januari 2010 Report Share Posted 15 januari 2010 gratz mordante broeder in de betere muziek leef je lekker uit vandaag......maar wel naar je leeftijd he dus advocaatje met slagroom en plakkies leverworst Link to comment Share on other sites More sharing options...
stefk Posted 15 januari 2010 Report Share Posted 15 januari 2010 gratz mordante broeder in de betere muziek leef je lekker uit vandaag......maar wel naar je leeftijd he dus advocaatje met slagroom en plakkies leverworst Wat een vieze gewoonten hebben jullie toch in Nederland Link to comment Share on other sites More sharing options...
buizenbart Posted 15 januari 2010 Report Share Posted 15 januari 2010 Gefeliciteerd Mordante! (Ik had altijd het idee dat ik jonger was dan jij, maar dat blijkt dus anders te liggen ) dus advocaatje met slagroom en plakkies leverworst Wat een vieze gewoonten hebben jullie toch in Nederland Moet je eens zien wat er op een verjaardag gegeten wordt: Kijk vooral goed naar de samenstelling Schuimdeeg en heel veel slagroom cr Link to comment Share on other sites More sharing options...
mordante Posted 15 januari 2010 Report Share Posted 15 januari 2010 Gefeliciteerd Mordante! (Ik had altijd het idee dat ik jonger was dan jij, maar dat blijkt dus anders te liggen ) dus advocaatje met slagroom en plakkies leverworst Wat een vieze gewoonten hebben jullie toch in Nederland Moet je eens zien wat er op een verjaardag gegeten wordt: Kijk vooral goed naar de samenstelling Schuimdeeg en heel veel slagroom cr Link to comment Share on other sites More sharing options...
buizenbart Posted 15 januari 2010 Report Share Posted 15 januari 2010 Hoe oud bent je dan? We schelen op 2 weken na 2 jaar Link to comment Share on other sites More sharing options...
stefk Posted 15 januari 2010 Report Share Posted 15 januari 2010 Hoe oud bent je dan? We schelen op 2 weken na 2 jaar Ooooch ik dacht dat je ook van 68 was zoals mij :lol: Link to comment Share on other sites More sharing options...
buizenbart Posted 15 januari 2010 Report Share Posted 15 januari 2010 Ooooch ik dacht dat je ook van 68 was zoals mij :lol: Awel merci.. Maar ja, waarop baseer je een 'leeftijdsbeeld' op een forum? Ik had al wel van een aantal dingen aangegeven dat het 'van voor mijn tijd' was. Is weer eens wat anders. Mensen die me van zien kennen schatten me altijd achter in de twintig in.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
mumsoft Posted 15 januari 2010 Report Share Posted 15 januari 2010 Ooooch ik dacht dat je ook van 68 was zoals mij Awel merci.. Maar ja, waarop baseer je een 'leeftijdsbeeld' op een forum? Ik had al wel van een aantal dingen aangegeven dat het 'van voor mijn tijd' was. Is weer eens wat anders. Mensen die me van zien kennen schatten me altijd achter in de twintig in.. Ja, klopt. Heb ik ook iets van, zeg maar. Doet me denken aan Thingman die mij inschatte als begin twintiger. Terwijl ik meer tegen mijn pensioen aanzit. M rc Link to comment Share on other sites More sharing options...
Erikatn Posted 15 januari 2010 Report Share Posted 15 januari 2010 Marc, je hebt de fiets-souplesse van een begin twintiger. Eg woar. dus advocaatje met slagroom en plakkies leverworst Wat een vieze gewoonten hebben jullie toch in Nederland Stef, post van de dag. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts