Jump to content

Felicitaties en Gelukwensen

cgm
 Share

Recommended Posts

Sodejuu, ook van harte!

Ik dacht even, hee een kerstkindje, en kon me dat zo moeilijk voorstellen :rolleyes:

Maar nee, een dagje eerder, dat is toch veel fijner.

Iedereen een fijn kerstfeest toegewenst!

M 77.gif rc

Allemaal bedankt voor de felictaties :)B) (ook zij die er niet aan gedacht hebben :P )

@Marc,

Neem maar van mij aan dat je beter een kerstkindje kunt zijn dan de dag ervoor jarig zijn :(

Als ik er nog eens over nadenk... ja, n

Allemaal bedankt voor de felictaties :)B) (ook zij die er niet aan gedacht hebben :P )

@Marc,

Neem maar van mij aan dat je beter een kerstkindje kunt zijn dan de dag ervoor jarig zijn :(

Ik was het op de betreffende dag door drukte vergeten. Zoals er op die dag voor anderen veel andere trubbels zijn. Een verjaardag schiet er dan makkelijk bij in.

Gelukkig had ik Sodejuu een dag eerder al een berichtje met kerstwensen beantwoord en de felicitaties terug gestuurd... :rolleyes:

:)

@Marc,

Als ik er nog eens over nadenk... ja, nèt de dag ervoor is niks (ik heb een neef die hetzelfde is overkomen). Dan kun je met goed fatsoen geen feest geven. Maar op de 25e eigenlijk ook niet.

M 77.gif rc

Nou, een feest geven zal nog wel lukken, alleen heeft niemand tijd voor je, omdat ze met de kerst zelf bezig zijn. Het ergste wat je dan kan overkomen is dat zelfs je eigen ouders je verjaardag vergeten. En ja, dat is al eens gebeurd :o

Gezond en voorspoedig 2011!

En gefeliciteerd

Tom S (33), Alva (41), bulldog (41), dumber (106), dappeters (41), record marc (41), RobinE (41), Immortal (46), Felix en co. (41), zonnetje (45), frank2 (41), Opamp (41), hifijev (41), HAANED (41), Edje (41), jsprbstn, marco_a (41), AudioCare (41), Hoppy-59 (52), J.Janssen (41), peejee (41), DaMark (38), PKL (41), Peacock (3), rick01 (23), Elmar (36), mjam (27), mannekepis (21), GuusGeluk (23), huubw (60), DennisH (40), Bo Speak (22), wdv72 (22), RobertS (22), fvdb06 (22), chetb (22), A11 (24), mikhael (56), Jan Pieter06 (21), VdH (22), Jules Name (21), djcedric (21), Paradiddle (21), hdlh (21), dappeters@onsmail.nl (21), Alfman (21), melssen (21), epersijn (41), operanic (21), pro-time (16), boerenterprise (31), Joe Cool (36), Nightwalk (58)

:blink: :blink:

En gefeliciteerd

Tom S (33), Alva (41), bulldog (41), dumber (106), dappeters (41), record marc (41), RobinE (41), Immortal (46), Felix en co. (41), zonnetje (45), frank2 (41), Opamp (41), hifijev (41), HAANED (41), Edje (41), jsprbstn, marco_a (41), AudioCare (41), Hoppy-59 (52), J.Janssen (41), peejee (41), DaMark (38), PKL (41), Peacock (3), rick01 (23), Elmar (36), mjam (27), mannekepis (21), GuusGeluk (23), huubw (60), DennisH (40), Bo Speak (22), wdv72 (22), RobertS (22), fvdb06 (22), chetb (22), A11 (24), mikhael (56), Jan Pieter06 (21), VdH (22), Jules Name (21), djcedric (21), Paradiddle (21), hdlh (21), dappeters@onsmail.nl (21), Alfman (21), melssen (21), epersijn (41), operanic (21), pro-time (16), boerenterprise (31), Joe Cool (36), Nightwalk (58)

:blink: :blink:

Geloof jij dat die werkelijk allemaal vandaag jarig zijn? :D

Wie alles krijgt wat hij wenst, wordt alleen maar verwènd.

En dus onuitstáánbaar.

Spido wenst u daarom toe... wat góed is voor u!

Voor de één is dat wijsheid, voor de ander verstand.

Voor de méésten gezondheid, voor velen geluk.

Maar voor àllen: tevredenheid.