Jump to content

Felicitaties en Gelukwensen

cgm
 Share

Recommended Posts

Goh, bedankt foor de bloeoemen ;)

Fijne dag? Tja, ik moet gewoon werken vandaag. Op zich zit ik daar niet zo mee. Dit is trouwens de rotste datum om jarig te zijn, maar volgens mij heb ik dat al eens uitgelegd. Ik probeer er het beste ervan te maken. B)

Hartelijk dank voor de felicitaties :)

Fijne dag? Tja, ik moet gewoon werken vandaag. Op zich zit ik daar niet zo mee. Dit is trouwens de rotste datum om jarig te zijn, maar volgens mij heb ik dat al eens uitgelegd. Ik probeer er het beste ervan te maken. B)

Dit de rotste dag? Hmm... Nieuwjaarsdag lijkt me erger, of morgen... Van harte trouwens!

Dit de rotste dag? Hmm... Nieuwjaarsdag lijkt me erger, of morgen... Van harte trouwens!

Neem het maar aan, ik spreek uit ervaring. Iedereen vergeet je verjaardag, omdat ze druk bezig zijn alles voor de kerst te regelen. Sterker nog, van mijn familie heeft me tot op dit uur nog niemand gefeliciteerd :blink::huh: en dat terwijl het ook hier de zoete inval is mbt tot kerstregeldingen (nieuw woord voor in de dvd :D )

Kerstdag heb je de hele familie om je heen en op nieuwjaardag is het gelijk om 0:00u al feest ;)

Er is nog 1 dag die net zo erg is en dat is 29 februari (of niet John ;) )

O ja, nog bedankt voor alle wenselijkheden die ik reeds op dit forum heb mogen ontvangen :)B)

Sultankat lag vanochtend nog wat na te spinnen, beduusd van al die belangstelling. Ruw wakkergeschud door het kleinkind dat me op bed kwam wakkerdansen. Dat wordt dus weinig audiofiel vandaag met veel kindercd's en het bewaken van de cd-lade........... ;) Ja ik ken dat verhaal van Youp met die boterham met jam maar al te goed <_<

Zo'n topic hebben we nog niet: "audiofiel zijn in een kinderrijke omgeving: tips en ervaringen" :lol:

Mensen jullie allemaal bedankt voor jullie belangstelling!

Sultankat lag vanochtend nog wat na te spinnen, beduusd van al die belangstelling. Ruw wakkergeschud door het kleinkind dat me op bed kwam wakkerdansen. Dat wordt dus weinig audiofiel vandaag met veel kindercd's en het bewaken van de cd-lade........... ;) Ja ik ken dat verhaal van Youp met die boterham met jam maar al te goed  <_<

Zo'n topic hebben we nog niet: "audiofiel zijn in een kinderrijke omgeving: tips en ervaringen" :lol:

Mensen jullie allemaal bedankt voor jullie belangstelling!

"audiofiel zijn in een kinderrijke omgeving: tips en ervaringen"

Ja, af en toe heel kwaad kijken. :mad2: Binnen de kortste keren weten ze hoe de vlag er bij hangt. ;):D

Al weet ik niet precies wie je bent.......maar van harte met deze dag! ;)

...1 gebruiker viert vandaag zijn/haar verjaardag

Suwarrow(46)....

--Hans.

Niet zo vreemd dat hij onbekend is. 6 postings met vragen, meer niet.. :rolleyes: