Jump to content

Felicitaties en Gelukwensen

cgm
 Share

Recommended Posts

@Audiofreak,

ook jij bedankt voor de felicitaties. Ze zijn nog steeds aan het "tetteren" bij Pink Pop.

Groeten,

Hubertinus

Misschien een schrale troost, maar er woont hier waarschijnlijk niemand zo dicht bij een festival als ik. Op ongeveer 30m afstand van mijn flat wordt hier jaarlijks een 1-dagsfestival gehouden. En dat houdt niet op om 0:00 uur, zoals bij Pinkpop... ;)

@Hubertinus

Een dagje later wegens niet thuis en weinig tijd gisteren sorry

Van harte een heel fijne muzikale verjaardag (die heb je dit WE wel ten volle :P:) ) en levensjaar

Veel aangename ontdekkingen en een opperbeste gezondheid

Gr

Stef

Stefk,

ook jij bedankt voor de felicitaties. Gedurende mijn zondagochtendkilometers hardlopen zag ik het bepakte volk met de roze hoedjes alweer naar het terrein scharrelen... Als ze het maar gezellig hebben met elkaar...

Groeten,

Hubertinus

• 2 weeks later...
  • 2 weeks later...
Guest Kraus vonBentinck

boombokaal.jpg

De boombokaal!

Ik feliciteer gewoon mezelf :)

Binnengesleept na scores over 4 wedstrijden en vandaag in een 18holes playoff de ex aquo verslagen.

9 jaar lang niet meer gespeeld en na een paar maanden flink oefenen toch weer aardig op streek :cool2:

boombokaal.jpg

De boombokaal!

Ik feliciteer gewoon mezelf :)

Binnengesleept na scores over 4 wedstrijden en vandaag in een 18holes playoff de ex aquo verslagen.

9 jaar lang niet meer gespeeld en na een paar maanden flink oefenen toch weer aardig op streek :cool2:

Hoi Kraus,

Gefeliciteerd. Was het match play of stroke play en wat was je gemiddelde score?

We gaan zeker een keer samen spelen, volgens mij kan ik nog wat van je leren. :)

Guest Kraus vonBentinck

Matchplay kan niet, want dan heb je geen score.

2 x stableford, 1 x strokeplay en 1 x tegen par; de beste 3 scores tellen voor de bokaal en de winnaar is degene met de meeste punten over de beste 3 scores. Ik was uiteindelijk gelijk geeindigd met iemand anders en daarom was er vandaag een play-off in strokeplay. (geen handicapverrekening)

Er waren toch zo'n 60 deelnemers, dus ik was best tevreden.

@ kraus. knap hoor gefeliciteerd.

@ duck. gratz kerel nog vele gezonde jaren

gefeliciteerd miracle.

fijne dag gewenst en laat al die dagen daarna ook de moeite waard zijn. ;)

Hmm zoals gebruikelijk heb ik veel te laat door dat mensen jarig zijn/geweest of andere bijzondere prestaties hebben verricht.

Dus voor iedereen die ik de afgelopen jaren niet heb gefiliciteerd, hierbij.

GEFILICITEERD.