Jump to content

Felicitaties en Gelukwensen

cgm
 Share

Recommended Posts

Ik vind het een leuke Fatman! maar zover ik weet zijn Hear geen vrouwen

meer actief :(

Jack

Mmmm, heel jammer. Een tijd geleden was er nog Woodwind, die even actief was, maar dat is ook al weer over :(

• 1 month later...
Audiofreak, gefeliciteerd met je nieuwe upgrade! :D

Ieder z'n meug: doe mij deze maar, als ideale gezinsauto:

acbed7e35ee5fcbce5510320a2e5ead8.jpg

Ik ben nooit zo'n Ferrari-fan geweest, maar die California Spider is inderdaad wel goed te pruimen. Maar als ik mocht kiezen, werd het zoiets:

2009_maserati_gt_s_1.jpg

2009_maserati_gt_s_2.jpg

@ henrie,

Een maserati is ook mooi, alleen sta je vaker stil langs de kant van de weg.

Of je moet erg gek zijn op de boys van de ANW\B wegenwacht. :D

Dat valt tegenwoordig wel mee, want ze gebruiken dezelfde techniek als Ferrari. Zowel Ferrari als Maserati zijn onderdeel van Fiat. Of heb je met die 599 ook de halve dag mee langs de kant gestaan? ;)

@ Bellavista,

Ook mooi hoor dat racemonster.

Maar om nou 2 racemonters te hebben gaat mij ook te ver.

Dat is geen racemonster, maar een GT... ;)

@ henrie,

Een maserati is ook mooi, alleen sta je vaker stil langs de kant van de weg.

Of je moet erg gek zijn op de boys van de ANW\B wegenwacht. :D

Dat valt tegenwoordig wel mee, want ze gebruiken dezelfde techniek als Ferrari. Zowel Ferrari als Maserati zijn onderdeel van Fiat. Of heb je met die 599 ook de halve dag mee langs de kant gestaan? ;)

@ Bellavista,

Ook mooi hoor dat racemonster.

Maar om nou 2 racemonters te hebben gaat mij ook te ver.

Dat is geen racemonster, maar een GT... ;)

Dat weet ik ook wel, maar dat zegt nog niets lijkt mij. Ik weet uit zeer betrouwbare Italiaanse bronnen dat een Maserati niet dezelfde kwaliteitseis stelt die Ferrari aan zijn bolide's stelt. Fiat doet dat overigens ook niet. :D

Enne een GT of niet, ik vind het ook een racemonster. Racemonster is gewoon een naampie wat IK eraan geef, dat mag toch wel? Niet alles zo serieus nemen, hoor Henrie.

En ja, ik heb zeker de halve dag stil gestaan op die (verrekte) Col de Mont Ventoux, maar niet vanwege de bolide, maar omdat het zoooooo indrukwekkend is en het uitzicht prachtig was. We hebben tijdens onze vakantie alle alpenbergetappes van de tour de france 2008 met de auto gereden en ik moet zeggen .... een diepe buiging voor de wielrenners, beroeps en amateurs. Ik vond het met de autoal heel wat, maar wel kicken.

Maar goed nu ga ik weer veels teveel off-topic.

groet,

;)

• 1 month later...
't is een beetje uit de mode aan het raken die felicitaties lijkt het wel maar voor twee oudgedienden kan er nog wel een hoeraatje af. :)

Hans en Kermit, van harte gefeliciteerd.

verjaardag153_1.gif

Dank je, maar ook Stefk niet vergeten.... Ik meen me n.l. heel sterk te herrineren dat die er ook bij stond op de 30ste... ;)

't is een beetje uit de mode aan het raken die felicitaties lijkt het wel maar voor twee oudgedienden kan er nog wel een hoeraatje af. :)

verjaardag153_1.gif

Dank je, maar ook Stefk niet vergeten.... Ik meen me n.l. heel sterk te herrineren dat die er ook bij stond op de 30ste... ;)

Hans Hans Hans :D

Het was juist mijn idee om dit draadje terug naar boven te halen en jou en de anderen te feliciteren.

Fijn dat je aan mij denkt !! Ik verjaar 5 maart ... :)

Herlees maar eens wat ik vr je schreef de 30 ste

Greeetz

Stef

verjaardag153_1.gif

Dank je, maar ook Stefk niet vergeten.... Ik meen me n.l. heel sterk te herinneren dat die er ook bij stond op de 30ste... ;)

Hans Hans Hans :D

Het was juist mijn idee om dit draadje terug naar boven te halen en jou en de anderen te feliciteren.

Fijn dat je aan mij denkt !! Ik verjaar 5 maart ... :)

Herlees maar eens wat ik vr je schreef de 30 ste

Greeetz

Stef

Verkeerd herinnerd.... ik zie nu dat het Huub_F is :huh:

Maar toch hartelijk bedankt.

:)