Jump to content

blad STEREO blikt terug !

zoveelste Henk
 Share

Recommended Posts

In de STEREO "sonderausgabe" van jan. 2004 staan diverse recensies van bemerkenswaardige apparatuur uit de laatste 30 jaar.

Tot mijn grote vreugde (en wellicht ook van de medebezitters) staat daar de volledige recensie (met foto's) in van de Infinity Kappa 9 van feb. 1988 :DB)

Verder de Nakamichi Dragon, Philips CD 100, Linn LP12, Mark Levinson 30 / 31, Revox B77 en veeele andere.....

Leuk initiatief !

In de STEREO "sonderausgabe" van jan. 2004 staan diverse recensies van bemerkenswaardige apparatuur uit de laatste 30 jaar.

Tot mijn grote vreugde (en wellicht ook van de medebezitters) staat daar de volledige recensie (met foto's) in van de Infinity Kappa 9 van feb. 1988 :DB)

Verder de Nakamichi Dragon, Philips CD 100, Linn LP12, Mark Levinson 30 / 31, Revox B77 en veeele andere.....

Leuk initiatief !

Henk bedankt voor de tip, ik zal hem eens snel gaan halen....

:)

Ook de Quad 63 test staat er in net zoals de B77 van Revox en de Linn LP12.

Wat mij ook opvalt is dat de manier van testen door de tijd toch wel heel erg veranderd is. In 73 werd er vooral gemeten, terwijl er nu veel meer op het gehoor wordt vergeleken.

Leuk leesvoer...... :)

Guest Hubertinus

Die Stereo kost normaal zo rond de 6 euro. Voor die Sonderausgabe vragen ze nu 11.50 euro, waar ik hem gezien heb. Dit terwijl de inhoud gewoon uit het archief is gepakt! Zoiets noem ik geld uit de zak kloppen!!!

Hubertinus

Die Stereo kost normaal zo rond de 6 euro. Voor die Sonderausgabe vragen ze nu 11.50 euro, waar ik hem gezien heb. Dit terwijl de inhoud gewoon uit het archief is gepakt! Zoiets noem ik geld uit de zak kloppen!!!

Hubertinus

Huub ,

Knal even in Tudderen de grens over dan kost hij bij de Esso pomp

Hallo allemaal,

Ik heb de Stereo Sonderausgabe ook gelezen. Ik vond het maar zonde van het geld. Net zoals Audio en Stereophile een bijzonder matig blad. Persoonlijk mag je van mij daar de HVT en Homestudio wel bijzetten. Audiophile vind ik overigens wel weer aardig - goede fotografie.

Groet,

stond zeker weer niks van luxman in .......

terwijl dat het toch wel was in the eighties

al surfend on line merk ik dat er toch heel wat super spul zo bij deze en gene staat

wel gaaf zulke audio fiele

bij Jkakoustic is het ook altijd genieten wat een kwaliteit ze daar bouwen

maar goed dat JK ook vroeger bij audioscript zat

daar zit ik dan nog steeds met die oldies in huis.............................

maar ja it is still allright for me

and sounds nice :P

of wordt het tijd voor the swap !!!!!!!