SpeedyAndr Posted 16 december 2003 Report Share Posted 16 december 2003 Bij Ebay kom ik met grote regelmaat goedkope cd's tegen die vanuit Rusland worden aangeboden. Dit zouden offici Link to comment Share on other sites More sharing options...
The Koosjer connection Posted 16 december 2003 Report Share Posted 16 december 2003 Zoals je weet,of niet wellicht,de eerste golf van copy's kwam uit het voormalig oostblok. Ook hier zijn de russen een goed zaken-volkje,en zijn ze met plus/minus 1miljoen sterk flink aktief in de markt. Russen zullen veel energie steken in hun produkt,wat dan ook Als je hier een door de markt loopt zal je versteld staan van het aanbod. Dat kan ook eigenlijk niet anders,Buma-Stemra,of een soort gelijke instelling,bestaat hier gewoon niet Je zal het eigenlijk met je eigen ogen/oren moete ondergaan om het te geloven. Maaruuh,koop er eens 1,en bepaal wat je er verder mee kunt. --Hans. Link to comment Share on other sites More sharing options...
SpeedyAndr Posted 16 december 2003 Author Report Share Posted 16 december 2003 Het mooiste is natuurlijk een vergelijking met het origineel, voor dat geld kun je dat wel eens proberen. Uit nieuwsgierigheid heb ik een 'bekende' cd besteld, deze zal misschien nog dit jaar hier in de brievenbus ploffen Het is natuurlijk heel makkelijk om onbekende muziek te beluisteren Bevalt het niet dan heeft het lekker weinig gekost. Toch vraag ik me af of het geen piraterij is, want als je zo'n cd koopt dan beloon je de verkeerde, de artiest ziet er niets van terug .... Andr Link to comment Share on other sites More sharing options...
cgm Posted 16 december 2003 Report Share Posted 16 december 2003 Maak je maar geen zorgen Andr Link to comment Share on other sites More sharing options...
Frankie Posted 16 december 2003 Report Share Posted 16 december 2003 [quote name='SpeedyAndr Link to comment Share on other sites More sharing options...
dick jansen Posted 17 december 2003 Report Share Posted 17 december 2003 Beste Andr Link to comment Share on other sites More sharing options...
Frankie Posted 17 december 2003 Report Share Posted 17 december 2003 Beste Andr Link to comment Share on other sites More sharing options...
[[Game]] Posted 17 december 2003 Report Share Posted 17 december 2003 Als dat spannende jongensboek dan maar niet TE spannend wordt, met types als Zjirinovsky in je tuin. Die Russische maffia is echt een grote bedreiging voor onze vrijheid in de (nabije) toekomst.Laten we maar hopen van niet. Iedereen heeft een grote afschuw van Adolf Hitler.Maar er lopen tegenwoordig types rond die vele malen erger zijn dan Adolf. Deze jongens verdienen hun geld o.a.met het vervaardigen van illegale goederen,waaronder wapens, cd Link to comment Share on other sites More sharing options...
Frankie Posted 17 december 2003 Report Share Posted 17 december 2003 [[Game]],17 Dec 2003, 15:22:23 Maar wat voor cd's zijn dat dan?? Zit een of andere mafioso conrinue cds te branden achter zn pc? Of zijn het echte mooie cd's?? [[Game]] Dit zijn geen kleine jongens! Deze cd Link to comment Share on other sites More sharing options...
[[Game]] Posted 17 december 2003 Report Share Posted 17 december 2003 Tja, ik heb ze ook liever eerlijker. Arme holdsworth . Link to comment Share on other sites More sharing options...
Henrie Posted 17 december 2003 Report Share Posted 17 december 2003 Kijk naar Holdsworth: Hij verkoopt nu al amper 1000 cd Link to comment Share on other sites More sharing options...
[[Game]] Posted 17 december 2003 Report Share Posted 17 december 2003 Kijk naar Holdsworth: Hij verkoopt nu al amper 1000 cd Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ruud Posted 17 december 2003 Report Share Posted 17 december 2003 Dit zijn geen kleine jongens! Deze cd Link to comment Share on other sites More sharing options...
The Koosjer connection Posted 17 december 2003 Report Share Posted 17 december 2003 Kijk naar Holdsworth: Hij verkoopt nu al amper 1000 cd Link to comment Share on other sites More sharing options...
Henrie Posted 17 december 2003 Report Share Posted 17 december 2003 ],17 Dec 2003, 17:17:20] Kijk naar Holdsworth: Hij verkoopt nu al amper 1000 cd Link to comment Share on other sites More sharing options...
Frankie Posted 17 december 2003 Report Share Posted 17 december 2003 ],17 Dec 2003, 17:17:20] Kijk naar Holdsworth: Hij verkoopt nu al amper 1000 cd Link to comment Share on other sites More sharing options...
Frankie Posted 17 december 2003 Report Share Posted 17 december 2003 ],17 Dec 2003, 17:17:20] Kijk naar Holdsworth: Hij verkoopt nu al amper 1000 cd Link to comment Share on other sites More sharing options...
Frankie Posted 17 december 2003 Report Share Posted 17 december 2003 Ik heb mijn zoon vette fusion laten horen, jarenlang!Nu zet ie zelf al Billy Cobham of Vinnie Colaiuta op! (8 jaar oud) Kijk! Niks geen twee beren, of We gaan naar Zandvoort al aan de zee, in mijn huis. En zie waar het toe leidt! Ik heb nu al medelijden met je zoon Wat zal hij tegen zijn indoctrinatie vechten als ie 2 * zo oud is als nu Mijn dochter draait..... Jannes Dan heb je het lelijk mis! Hij kan namelijk zelf kiezen wat ie wil horen, altijd al. Met dat verschil, dat we hem nooit liedjes hebben geleerd, die hoorde hij op school, maar vanaf het begin al had hij daar niet of nauwelijks interesse voor! Als ik, toen hij 3 was een kinder cd speelde, zat ie verveeld voor zich uit te staren. Draaide ik Weather Report of Herbie Hancock, stond ie al met een grote smile te springen. Indoctrinatie,no way! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Frankie Posted 17 december 2003 Report Share Posted 17 december 2003 Ik heb mijn zoon vette fusion laten horen, jarenlang!Nu zet ie zelf al Billy Cobham of Vinnie Colaiuta op! (8 jaar oud) Kijk! Niks geen twee beren, of We gaan naar Zandvoort al aan de zee, in mijn huis. En zie waar het toe leidt! Ik heb nu al medelijden met je zoon Wat zal hij tegen zijn indoctrinatie vechten als ie 2 * zo oud is als nu Mijn dochter draait..... Jannes Dan heb je het lelijk mis! Hij kan namelijk zelf kiezen wat ie wil horen, altijd al. Met dat verschil, dat we hem nooit liedjes hebben geleerd, die hoorde hij op school, maar vanaf het begin al had hij daar niet of nauwelijks interesse voor! Als ik, toen hij 3 was een kinder cd speelde, zat ie verveeld voor zich uit te staren. Draaide ik Weather Report of Herbie Hancock, stond ie al met een grote smile te springen. Indoctrinatie,no way! Bij mij hebben mijn kinderen dat (met een grote smile te springen) als ik weer eens flink luid AC/DC of iets dergelijks draai Ja, daar houdt ie ook van, als het maar lekker hard en ruig is! Verder is ie hardstikke zoet en lief! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Henrie Posted 17 december 2003 Report Share Posted 17 december 2003 Ik ook niet.Eerst dacht ik dat Frank Boeijen (die ergerlijke zeikliedjes zingende Nijmeegse zanger,hij schijnt erg sympatiek te zijn, maar zijn muziek....) bij die band zat, blijkt het een naamgenoot te zijn. Das idd een andere. Ze wonen wel allebei in Nijmegen trouwens (maar die van The Gathering komt er niet vandaan). Later zag ik (nee, ik heb het niet gehoord) dat er ook zang bij zit, en dan is het meestal gauw over bij mij, ik wordt altijd razendnerveus van zangers en zangeressen.Is niets voor mij, ik heb een zware antipatie tegen alles wat zang is.Op twee uitzonderingen na: Frank Zappa en Captain (Don van Vliet) Beefheart, maar ja dat kun je eigenlijk al geen zang meer noemen! Je moest eens weten hoe mooi ze kan zingen! Wordt je spontaan verliefd op... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Henrie Posted 17 december 2003 Report Share Posted 17 december 2003 Je moest eens weten hoe mooi ze kan zingen! Wordt je spontaan verliefd op... Eenzame jongens wel ja... Ik zou het niet weten, Henk Link to comment Share on other sites More sharing options...
Frankie Posted 17 december 2003 Report Share Posted 17 december 2003 Je moest eens weten hoe mooi ze kan zingen! Wordt je spontaan verliefd op... Welke cd zou je mij als groot muziekliefhebber met een zangfobie kunnen aanraden om "een eerste indruk" te krijgen? Want ik sluit mij voor niets af, en .....verliefd wordt ik niet gauw meer! Ik ben nog altijd zwaar verliefd op mijn vrouw,ze kan mij nog altijd diep ontroeren Link to comment Share on other sites More sharing options...
[[Game]] Posted 17 december 2003 Report Share Posted 17 december 2003 geinig frankie!! Ik luisterde op mijn 8e ook naar stanley clarke. Nooit gepushed door mn ouders. het stond aleen in de kast.... En henrie, sorry maar de gathering en holdsworth moet je niet vergelijken. Appels en peren. En ook ik ren hard weg als ik zie dat er zang bij zit. Groeten Game Link to comment Share on other sites More sharing options...
Henrie Posted 18 december 2003 Report Share Posted 18 december 2003 Je moest eens weten hoe mooi ze kan zingen! Wordt je spontaan verliefd op... Welke cd zou je mij als groot muziekliefhebber met een zangfobie kunnen aanraden om "een eerste indruk" te krijgen? Want ik sluit mij voor niets af, en .....verliefd wordt ik niet gauw meer! Ik ben nog altijd zwaar verliefd op mijn vrouw,ze kan mij nog altijd diep ontroeren Souvernirs, de laatste, vind ik het mooist. Maar misschien wat 'moeilijk' (al ben jij wel wat gewend met die fusion). Ander zou ik How To Measure A Planet? eens luisteren. Of het titelnummer van de EP Black Light District (al zit daar ook 'spoken word' in van een andere zangeres). Link to comment Share on other sites More sharing options...
Frankie Posted 18 december 2003 Report Share Posted 18 december 2003 Dank voor de informatie! Ik zal t.z.t. mijn oren eens te luister leggen! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts