Jump to content

Omgevingsgeluiden

Frank
 Share

Recommended Posts

Dag allemaal,

Ja nu je het zegt!

Het is me eigenlijk nooit opgevallen, maar soms merk ik weleens dat mijn omgeving er moeite mee heeft.

Toen ik laatst na een midweek New York bij mijn Brystondealer langs ging om mijn eindversterkers op te halen, baalde ik dat ik in de MR-2 van mijn vriendin gegaan was, want ik kreeg de dozen er niet in.  De dag daarop toch maar in mijn eigen Lexus gegaan en toen paste het gelukkig wel.  Ook weer zo iets.  Tijdens mijn laatste verhuizing merkten sommigen op dat zij het onzinnig vonden ruim 600 Euro per vierkante meter te betalen.  Dan ben jij 360.000,00 Euro kwijt en dan moet er ook nog een huis op, zeiden diezelfde rekenwonders.  Ja, dat is inderdaad waar, maar van die kant had ik het nog niet bekeken.

De een doet dit en de ander doet dat.  Neem je een ding voor: Geniet vooral van de Hifi en het goede leven in 2004.

Groeten,

Hififreak

Beste hifi-feack,

Iemand die werkelijk bij de top hoort, zul je nooit over geld of wat dan ook horen.

Dat een Enzo een miljoen kost, intereseerd hem niet, hij koopt hem gewoon omdat hij hem wil hebben. Hij loopt niet te bluffen en interesant te doen over de prijs van zijn woning. Hij zegt zeker niet waar hij woont! Hij ziet een woning, vindt hem goed genoeg, vervolgens koopt hij hem. Zo is het ook met hifi, hij koopt wat hij goed genoeg vindt, de prijs is niet relevant. Vervolgens, als hij thuis komt en moe is van het zaken doen, gaat hij zich ontspannen bij de muziek die hij mooi vindt.

Dag hifi-freack