Gitaarwerk Posted 23 december 2003 Report Share Posted 23 december 2003 jep.. ik heb die pioneer pd-s507 (stable platter ding) die ga ik waarschijnlijk maar verhuizen naar de studio.. ik kan em wel laten modden enzo..maar die mods worden duurder dan dat ding zelf (heb 179 euro gekost, dus wat wil je ik blij feen studentje, dus ik hoef niet een geweldig ding ervoor terug te hebben.. ik zoek eentje tegen de 5 a 600 Link to comment Share on other sites More sharing options...
LaMa Posted 23 december 2003 Report Share Posted 23 december 2003 Toevoegen van een losse DAC is dus geen optie? Voor jouw budget kom je weer bij de prijsvechters cambridge audio, NAD, HK, marantz en wat Japanse merken. Ik zou zeker een keer cambridge audio proberen. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gitaarwerk Posted 23 december 2003 Author Report Share Posted 23 december 2003 cambridge..ja veel van gehoord, maar noioti zelf beluisterd niet dat ik een voorstander ben van de sacd,..maarreh http://www.hear.nl/cgi-bin/2003/classified...query=retrieval dit 2e handsje is wel aardig geloof ik SACD 1000 is ook niet echt een oudje... nad cd541i schijnt ook erg goed te zijn.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
LaMa Posted 23 december 2003 Report Share Posted 23 december 2003 De SACD1000 is bij veel gebruikers niet helemaal probleemvrij. Problemen met het lezen van cds en luidruchtige loopwerken. In hoeverre dit klopt weet ik niet, je leest alleen maar de negatieve berichten...... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gitaarwerk Posted 23 december 2003 Author Report Share Posted 23 december 2003 ow.. laat maar dan he cambridge 640C,.. ik ken die dacs alleen niet.. het liefst zou ik een non-oversampling dingetje hebben..maar dat is misschien wel te modden helios stargate?? voor maar : 599,50 ..ehmz..oeps : 5.995,00 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Puur Posted 23 december 2003 Report Share Posted 23 december 2003 Er staat bij Rik Stoet een Creek CD43, een uitloopmodel voor Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gitaarwerk Posted 23 december 2003 Author Report Share Posted 23 december 2003 tis een beetje een toekomstplan.. ik weet niet of die dan er nog staat.. daarom is het even een stiekem topic creek lijkt me ook wel wat..goeie verhalen ten horen gekomen Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Theo H. Posted 23 december 2003 Report Share Posted 23 december 2003 ik weet niet hoe arcam presteerd??? Ik wel Link to comment Share on other sites More sharing options...
LaMa Posted 23 december 2003 Report Share Posted 23 december 2003 ow.. laat maar dan he cambridge 640C,.. ik ken die dacs alleen niet.. het liefst zou ik een non-oversampling dingetje hebben..maar dat is misschien wel te modden helios stargate?? voor maar : 599,50 ..ehmz..oeps : 5.995,00 de DAC is van crystal (staat er bij) non-oversampeling is wel zelf te bouwen, kost maximaal een euro of 200-300. En ~100 als je het ontwerp van Fedde maakt. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Duck-Twacy Posted 23 december 2003 Report Share Posted 23 december 2003 Moet het een nieuwe zijn? O domme vraag, bij de Primare had je het al over occas. ff gaan sparen Overigens als je een n.o dac wilt. Hou je pioneer en maak ook een DDDAC 1543 (kosten circa 150 euro, incl accu en lader). Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gitaarwerk Posted 23 december 2003 Author Report Share Posted 23 december 2003 Ha ronald.. ja..ik hoorde van Taco van die dac.. ik vind dat laden enzo.. eigenlijk helemaal niets.. maar het reclock systeem is wel zeer zeker iets heel moois de primare ken ik verder niet, ziet er alleen heel mooi uit...GWAV @omehenk, mooi spul ja even sparen... haha. zijn idd wel even een paar mooi om in gedachte te houden.. (handigst is als het met CC betaald kan worden ) TNT convertus icm modden..maar dan weet ik nog niet echt of het nou zo een geschikt plan is.. (beetje bang voor om met 300 euro en nog geen steek verder te zijn) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Duck-Twacy Posted 23 december 2003 Report Share Posted 23 december 2003 [ot] Er is geen beter voeding dan een accu. Ik denk dat als je je loopwerk op een accu zou aansluiten, je de meeste jitter kwijt bent. Hee, is dat een idee? Moet het wel een DC motor zijn. [/ot] Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gitaarwerk Posted 23 december 2003 Author Report Share Posted 23 december 2003 ja..maar goed.. ergens heeft et toch wel een grens??? tenminste voor mij wel hoor niet dat et een onwijs mooi idee is.. dat terzijde Link to comment Share on other sites More sharing options...
WanFie Posted 23 december 2003 Report Share Posted 23 december 2003 Je kunt ook denken aan de Philips DVD 963 SA. Je kunt dan tevens SACD draaien. Ook krijg je er upsampling en DVD bij. Het ding schijnt als hij gemod is best goed te klinken. Ik heb hem nu nog standaard, maar hij legt het af bij de Jadis van Jitze, en iets minder af bij mijn gemodde HK. Het ding (963) klinkt niet slecht, maar wat vlak, de andere spelers geven meer diepte en ruimte. Ook is de klank van afzonderlijke instrumenten natuurlijker en beter te volgen. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts