Jump to content

Arcam (diva of FMJ?)

FFF
 Share

Recommended Posts

Heren (en dames?),

Ik ben reeds in het bezit van een setje B&W 805 speakers, deze spelen heerlijk alleen ben nog op zoek naar een nieuwe cd speler.

Arcam wordt heel veel aangeraden, en volgesn verkoper is dit ook een goede combinatie met B&W.

Nu heeft arcam veel types, de enige die voor mij intressant zijn zijn de cd 83, en de fmj cd33. (adviesprijzen:

Heren (en dames?),

Ik ben reeds in het bezit van een setje B&W 805 speakers, deze spelen heerlijk alleen ben nog op zoek naar een nieuwe cd speler.

Arcam wordt heel veel aangeraden, en volgesn verkoper is dit ook een goede combinatie met B&W.

Nu heeft arcam veel types, de enige die voor mij intressant zijn zijn de cd 83, en de fmj cd33. (adviesprijzen:

Bedankt voor je reactie,

Ik ga eens even zoeken :)

Hoewel ik arcam produkten wel mooi vind, sta ik altijd open voor een beter alternatief...

[edit]

Heb gezocht,

wat een ontzettend mooie machine, ik ga denk ik eens kijken of ik een dealer kan vinden, zodat ik hem naast de arcam kan zetten.

Plaatje voor de mensen die hem niet kennen (net als ik eerst ;)

rcd1.jpg

bedankt!!

Bedankt voor je reactie,

Ik ga eens even zoeken :)

Hoewel ik arcam produkten wel mooi vind, sta ik altijd open voor een beter alternatief...

[edit]

Heb gezocht,

wat een ontzettend mooie machine, ik ga denk ik eens kijken of ik een dealer kan vinden, zodat ik hem naast de arcam kan zetten.

Plaatje voor de mensen die hem niet kennen (net als ik eerst ;)

rcd1.jpg

bedankt!!

Beste FFF,

Het is een Cdspeler die muziek maakt, het klinkt heel vloeiend ,lijkt op een goede platenspeler.

Heeft een buis in de uitgangstrap, ga maar niet luisteren want dan ben je verkocht.

Komt heel dicht in de buurt van een Accuphase DP 55 , koop het Duitse blad Stereo daar staat hij in bij het totale overzicht.

Het apparaat weegt 18 kg , maar ik denk dat je de Technische gegevens wel op internet kunt vinden.

Ook vergelijken ze hem met een Oracle van 15.000 euro en is niet de mindere !

Maar ga zelf maar luisteren.

De Importeur is Bissiness in Nederland

http://www.bissiness.net/

Hier zijn meerdere producten te vinden en ook recenties ,dealers.

http://www.pdhifi.tk/

MvG,

Haudio

:rolleyes:

Guest Theo H.
Heren (en dames?),