Jump to content

Gefeliciteerd sodejuu

JSA
 Share

Recommended Posts

Mijn god, het loopt al storm hier :o;)

Hartelijk dank voor de welgemeende felicitaties. Zoals jullie zien heb ik de meest waardeloze dag van het jaar gekozen om jarig te zijn, :huh: maar ik probeer er het beste van te maken. Nogmaals hartelijk dank :DB)

Gefeliciteerd Sodejuu! :)

happybirthday.gif

(ahum, ik ga er maar automatisch vanuit dat je jarig bent... :rolleyes::P )

Ha die Roger,

Van Harte Gefeliciteerd met je verjaardag.

Neem van ons een Christoffelvlaai :rolleyes:

Groeten van Aleida en Henk

PS Ik kan niet zo'n mooi plaatje vinden ,dus heb ik die van Alco gepikt. :D;)

Mijn god, het loopt al storm hier :o  ;)

Hartelijk dank voor de welgemeende felicitaties. Zoals jullie zien heb ik de meest waardeloze dag van het jaar gekozen om jarig te zijn, :huh: maar ik probeer er het beste van te maken. Nogmaals hartelijk dank :D  B)

Beste Roger,

Van harte gefeliciteerd met je verjaardag! Ik wens je een hele fijne en gezellige dag toe en nog vele jaren in goede gezondheid! :D

Met je opmerking over die "meest waardeloze dag van het jaar" kan ik het absoluut niet eens zijn. En bovendien krijgt deze dag voor mij, en dan in het bijzonder kerstavond, dit jaar een hele bijzondere betekenis. Als vriend weet jij natuurlijk waarom! ;)

Maak er vandaag wat leuks en geniet er nog een jaartje van dat je nog tot de "dertigers" behoort! :P:o:lol:;)

Ja, ik heb al gereageerd, maar blijkbaar blijft het hier felicitaties regenen :D Eerst ff een verklaring waarom dit de meest waardeloze dag van het jaar is om jarig te zijn. Ivm de kerst moet er nog vanalles geregeld worden. Om die reden heeft niemand tijd voor je, want ze blijven maar rennen. Bovendien kan ik mijn verjaardag ook niet in een openbare gelegenheid vieren, omdat hier, in het katholieke Limburg, alle gelegenheden om 20:00u de knip erop moeten doen, zodat er geen dronken lui naar de nachtmis kunnen gaan (alsof dat helpt :P ).

Toch zijn er ook fijne dingen, zoals deze aandacht op het forum :lol: Ik zal me de Christoffelvlaai laten smaken (erg h

P.S.: Kan me iemand vertellen wat het verschil is tussen deze :D en deze :D ??? eentje is "dubbele punt D" de andere is "dubbele punt biggrin dubbele punt"

Das dus het verschil. Verder niks :D:D;)

Gefeliciteerd nog he. Is idd een klote dag om jarig te zijn, maar ach, alles beter dan nieuwjaarsdag, toch?

Gefeliciteerd nog he. Is idd een klote dag om jarig te zijn, maar ach, alles beter dan nieuwjaarsdag, toch?

Ja, ja, gooi d'r nog effe een schepje bovenop.....lummel!! <_<:P;):lol:

Oh, dus jij bent op 1 januari jarig? Haha... Dat wist ik niet. Kut voor je zeg... ;):D:P

Oh, dus jij bent op 1 januari jarig? Haha... Dat wist ik niet. Kut voor je zeg... ;):D:P

Zeker de leukste thuis? :huh::lol: Maar je zit er helemaal naast hoor! :P;):D

Zeker de leukste thuis? :huh::lol: Maar je zit er helemaal naast hoor! :P;):D

Dan snap ik je post niet... :unsure: