Jump to content

Wouw

Kharn
 Share

Recommended Posts

Geplaatst door Ome Henk:

Is dit die befaamde klassieke subwoofer dan     confused.gif     eek.gif  wooooooowwww, stukken mooier dan zo'n Rel kast.

Groetnis, Henk die 'm dan eindelijk gezien heeft    :D

Beste Ome Henk,

Ik vraag me alleen af of je die man erbij krijgt (wat eet zo iemand?), anders moet je dat ding zelf steeds vasthouden. :D :D ;)

Groet,

Michel cool.gif, die het niet handig lijkt

Ik denk wel dat je die man mee moet nemen, wil je die subwoofer hebben. Hij houdt het wel erg goed vast. Je tilt dan gewoon die man op gaat die subwoofer zelf ook mee. Ik denk ook dat het ook een actieve subwoofer is, vandaar die man erachter.

En die luidsprekertjes zijn wel aardig. :)

De vraag is: Zijn dat niet overdreven veel conussen?? ik heb wel eens gehoord van het principe dat veel kleine een grote maken, maar is dit niet een beetje absurd? Het eerste bod was trouwens 20000,- voor wie intresse had, ik wou dat ik zoveel aan mijn set kon besteden, laat staan aan mijn speakers alleen..... mad.gif

Geplaatst door Kharn:

De vraag is: Zijn dat niet overdreven veel conussen?? ik heb wel eens gehoord van het principe dat veel kleine een grote maken, maar is dit niet een beetje absurd? Het eerste bod was trouwens 20000,- voor wie intresse had, ik wou dat ik zoveel aan mijn set kon besteden, laat staan aan mijn speakers alleen.....   mad.gif

Het zijn er veel ja, maar dat doen ze alleen puur, omdat de afstraling beter is.

Dat principe wat jij poste is volgens mij alleen bij woofers, want dan kan de luidspreker veel lagere frequentie weergeven.

Geplaatst door Audiopaul:

Wie staat er eigenlijk tussenin? Lijkt Willem van Hanegem wel!   ;)

Zou 'ie reclame voor Megapool maken?   :D   :D

Megapool probeert natuurlijk zijn imago te veranderen, alleen jammer dat ze die Van Hanegem nog steeds hebben gehouden :D

ff on to topic;

Zijn wel erg veel units parallel.

Dit is heel moeilijk goed te krijgen; je moet al die units heel nauwkeurig matchen op elkaar. Ook vraag ik me af wat het voordeel is van het gebruik van zo veel units.

Het lijkt een drieweg systeem.

Het voordeel is dat je met (acoustisch)parallel schakelen een hoog rendement bereikt, daar heb je dan natuurlijk geen Cello meer voor nodig om hem aan te sturen :D, of de Cello(contrabas?) zou voor de dempingsfactor moeten zijn confused.gif ?

De systemen van dit type die ik gehoord heb konden over het algemeen erg hard en dynamisch, maar hadden een wat grove klank; ze misten heel duidelijk raffinement en detaillering (vooral in het hoog)

Dit systeem is waarschijnlijk ook te groot om in een normale woonkamer goed tot zijn recht te komen, je zal met een concertzaal beter wegkomen.

Groeten,

Geplaatst door Ome Henk:

De nieuwe Fenix van Translator heeft een ook niet weinig!

Kijk maar eens HIER bij luidsprekers of nieuws.

Groetnis, Henk    :D

En o, wat zijn ze LELIJK!!

Groet,

Michel cool.gif, het oog wil ook wat, maar het oor gaat voor

Hallo,

Ik hed verwacht dat meneer Levinson toch iets beters in huis had dan dit .Paar mooie Avalons of Wilsons ,maar nee een 125 weg luidspreker met waaiboom hout, verpakt in een laagje vernis .Maar goed het blijft een imago wat ie heeft, al snap ik niet wat????(moet het trouwens niet Euro levinson zijn straks ,want de D mark gaat er toch ook uit)

Groeten Kenneth John

Geplaatst door Kenneth_John:

Hallo,

Ik hed verwacht dat meneer Levinson toch iets beters in huis had dan dit .Paar mooie Avalons of Wilsons ,maar nee een 125 weg luidspreker met waaiboom hout, verpakt in een laagje vernis .Maar goed het blijft een imago wat ie heeft, al snap ik niet wat????(moet het trouwens niet Euro levinson zijn straks ,want de D mark gaat er toch ook uit)

Groeten Kenneth John

Komt mischien omdat het al laat is, maar ik begrijp deze reactie niet helemaal....

confused.gifconfused.gifconfused.gifconfused.gif