siep Posted 24 december 2003 Report Share Posted 24 december 2003 Iemand hier die de nieuwe stereophile (januari) al in huis heeft en een scan kan maken van het Fremer gedeelte???? Link to comment Share on other sites More sharing options...
carl Posted 25 december 2003 Report Share Posted 25 december 2003 Hai Siep, Ik koop hem iedere maand (een abonnement is nog niet gelukt) maar hij is nog niet binnen. Ik wil je graag als ik weer werk een copietje sturen. De vraag is hoe je Sutherland bevalt tot nu toe. Ik heb overigens onlangs een klein onderdeel voor mijn VPI 16.5 platenwasser bestelt bij Elusive disc (onoordeelkundig gebruik) en kreeg dat snel in huis. Ik zag die Sutherland en ook de Acoustech staan en vroeg me eigenlijk af hoeveel procent je bij de prijs optelt om hem hier te krijgen. Ikzelf kreeg bijvoorbeeld geen belastingaanslag. Groet, Link to comment Share on other sites More sharing options...
siep Posted 25 december 2003 Author Report Share Posted 25 december 2003 Hoi Carl, Zelf koop ik ook altijd losse nummers, maar mensen met een abo hebben em altijd aanmerkelijk vroeger. Maar ja ik dacht mischien is er iemand met een abonnement hier. hehe, inderdaad Fremer heeft het over de Sutherland, zelf vindt ik het een fantastisch apparaat, een aanzienlijke upgrade tov de PH1. Alhoewel de PH1 nog steeds een top phonotrap is geeft de PhD je op alle fronten meer, aanzienlijk meer. Over de kosten, Verzendkosten waren ,als ik me niet vergis, zo ongeveer $110 Wat ik erg redelijk vond aangezien het toch een pakket is van dik 20kg. reken voor douanerechten + Btw maar ongeveer 21% Link to comment Share on other sites More sharing options...
carl Posted 25 december 2003 Report Share Posted 25 december 2003 Hai Siep, Hier schrik ik van, een Amerikaans apparaat maakt normaal twee keer de prijs in NL. Groet, Link to comment Share on other sites More sharing options...
siep Posted 25 december 2003 Author Report Share Posted 25 december 2003 Er is (nog) geen nederlandse importeur, dus mocht je ooit zoiets willen hebben dan ben je genoodzaakt om het zelf in de VS te bestellen. En dat kan lelijk kosten besparend werken. Of verhogend wanneer je ooit service nodig bent. Alhoewel alles is toch nog wel zo opgebouwd dat eventueel alleen de print verstuurd zou kunnen worden. Dus dan valt verzending weer mee. De voeding is geheel demontabel Maar mocht er ooit een nederlandse importeur komen , ja maak dan je borst maar nat. Ik heb de PH1 ergens zien staan voor een schandalige prijs. Link to comment Share on other sites More sharing options...
siep Posted 25 december 2003 Author Report Share Posted 25 december 2003 En laten we het thema levertijd, ook maar vergeten. Je hebt het spul sneller uit de USA dan uit ons kleine landje, Bestellen,creditcard trekken, 3 dagen later tringgggggggggggg met de complimenten van fedex,hier is uw pakket. Link to comment Share on other sites More sharing options...
carl Posted 26 december 2003 Report Share Posted 26 december 2003 Viel me trouwens op dat de Lp's ook niet duur zijn in de States. Ik denk dat wat Dylans koop in mono van Sundazed. Groet, Link to comment Share on other sites More sharing options...
TUX Posted 31 december 2003 Report Share Posted 31 december 2003 Siep Ik heb de Stereophile van jan 04 al enkele weken binnen. Zal even een scan maken. Stuur een mail naar mij en ik retouneer je een zipje, of kan het ook anders?? Posten op hear... Wie heeft trouwens nog een test van de Atoll versterkers (Sam Tellig) en Naim Nait 5 (Ard Dudly). Alvast bedankt markcortenraad@hotmail.com Link to comment Share on other sites More sharing options...
siep Posted 31 december 2003 Author Report Share Posted 31 december 2003 Hoi Mark ik heb je inmiddels al een mailtje gestuurd. Perfect, Bedankt dat je dit hebt willen doen. Siep. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts