Audiopaul Posted 26 december 2003 Report Share Posted 26 december 2003 Beste forummers, Na zoveel jaren forummen en delen van audio, muziek, lief en leed (wie herinnert zich het dak van ons huis nog? ) wil ik jullie dit goede nieuws niet onthouden! Na 13 jaar gelukkig samenwonen heb ik na lang nadenken een belangrijke knoop doorgehakt en besloten om de stap in het "huwelijksbootje" (opnieuw) te wagen! Daarom heb ik op Kerstavond m'n lieve Netty met een mooi gedicht ten huwelijk gevraagd en zei antwoordde, geheel verrast, "JA". Verrast, omdat ik eigenlijk al die jaren heb geroepen nooit meer te willen trouwen. Maar iemand die het met mij 13 jaar uithoudt, die zo lief en zorgzaam is, zoveel geeft en daar niets voor vraagt, mij altijd steunt en bovendien alle vrijheid geeft in de dingen die ik graag doe...zo iemand laat ik natuurlijk nooit meer los! Dit wilde ik even met jullie delen, fijne dagen verder! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ruud Posted 26 december 2003 Report Share Posted 26 december 2003 Van harte Paul en Netty en speciaal voor Netty....sterkte Link to comment Share on other sites More sharing options...
seoman Posted 26 december 2003 Report Share Posted 26 december 2003 Gefeliciteerd. Jullie beiden natuurlijk. Groeten Simon ps welke vrouw wil er nou niet met zo'n setje trouwen Link to comment Share on other sites More sharing options...
Alco Posted 26 december 2003 Report Share Posted 26 december 2003 Van Harte, AudioPaul ! Link to comment Share on other sites More sharing options...
The Koosjer connection Posted 26 december 2003 Report Share Posted 26 december 2003 Ach ja Paul... Eens komt dan toch die dag,en vrouwen wachten gewoon geduldig,je zit immers toch al aan die haak.... Daar moet op gedronken worden..... bier ! --Hans. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Alco Posted 26 december 2003 Report Share Posted 26 december 2003 Ja, proost op AudioPaul & Netty ! ennuh,... zie hier: bier gaat prima tijdens 't forummen Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sodejuu Posted 26 december 2003 Report Share Posted 26 december 2003 Hoi Paul, Je weet, ik zat al naar dit bericht uit te kijken . Geweldig dat Netty JA heeft gezegd, hoewel het antwoord wel te verwachten was. Daarom van harte gefeliciteerd. Link to comment Share on other sites More sharing options...
John Posted 26 december 2003 Report Share Posted 26 december 2003 Ook ik heb het twee keer gedaan Paul dus troost je Alvast van harte .. Waar, wanneer en waar vernemen we terzijner tijd wel ..... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Audiopaul Posted 26 december 2003 Author Report Share Posted 26 december 2003 Ook ik heb het twee keer gedaan Paul dus troost je per dag? Alvast hartelijk bedankt voor de felicitaties tot nu toe! We zijn op dit moment diep aan het nadenken hoe, waar en wanneer precies dit heuglijk gebeuren gaat geschieden, maar waarschijnlijk zal dat eind mei worden! Vanwege alle voorbereidingen en reserveringen zal eerder ook niet eens meer lukken! Hoe groots het allemaal gaat worden enz. weten we absoluut nog niet, maar dat ik een paar goede "forumvrienden" ga uitnodigen is wat mij betreft een ding wat zeker is! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Wijx Posted 26 december 2003 Report Share Posted 26 december 2003 gefeliciteerd enzo Link to comment Share on other sites More sharing options...
John Posted 26 december 2003 Report Share Posted 26 december 2003 Ook ik heb het twee keer gedaan Paul dus troost je per dag? Alvast hartelijk bedankt voor de felicitaties tot nu toe! We zijn op dit moment diep aan het nadenken hoe, waar en wanneer precies dit heuglijk gebeuren gaat geschieden, maar waarschijnlijk zal dat eind mei worden! Vanwege alle voorbereidingen en reserveringen zal eerder ook niet eens meer lukken! Hoe groots het allemaal gaat worden enz. weten we absoluut nog niet, maar dat ik een paar goede "forumvrienden" ga uitnodigen is wat mij betreft een ding wat zeker is! Paul , het huwelijksbootje natuurlijk De tweede keer is altijd anders trouwens wist je dat ? Laat het wel even tijdig weten, de Limbo's kunnen samen komen in de taxibus dat is wel zo voordelig Link to comment Share on other sites More sharing options...
DVD Fiel Posted 26 december 2003 Report Share Posted 26 december 2003 Gefeliciteerd, en om even op de zaken vooruit te lopen, een citaat van Herman Finkers: Zo koos ons huwelijksbootje het ruime sop,Jij in het vooronder, en ik in het voorop. Link to comment Share on other sites More sharing options...
cgm Posted 26 december 2003 Report Share Posted 26 december 2003 Van harte! (voor waarschuwen is het nu te laat..) Link to comment Share on other sites More sharing options...
SpeedyAndr Posted 26 december 2003 Report Share Posted 26 december 2003 Hartelijk gefeliciteerd Paul en Netty Andr Link to comment Share on other sites More sharing options...
Zee Posted 26 december 2003 Report Share Posted 26 december 2003 Gefeliciteerd Paul! Hopenlijk is het niet onder de voorwaarde dat je de Thiels voor iets kleiners inruilt? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Audiopaul Posted 26 december 2003 Author Report Share Posted 26 december 2003 Gefeliciteerd Paul!Hopenlijk is het niet onder de voorwaarde dat je de Thiels voor iets kleiners inruilt? Grapjurk! Link to comment Share on other sites More sharing options...
kieskes Posted 26 december 2003 Report Share Posted 26 december 2003 Gefeliciteerd allebei Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hififreak Posted 26 december 2003 Report Share Posted 26 december 2003 Dag aanstaande betere helft van Paul en Paul, Allereerst van harte gefeliciterrd met jullie voorgenomen huwelijk. Laat ik niemand meer horen zeggen dat audio en hifigekken ego Link to comment Share on other sites More sharing options...
Geerdie Posted 26 december 2003 Report Share Posted 26 december 2003 Gefeliciteerd Paul! En een zonnige toekomst toegewenst. Geert Link to comment Share on other sites More sharing options...
Visser Posted 26 december 2003 Report Share Posted 26 december 2003 Gefeliciteerd...................... Enneeehhh als je een goed adres zoekt voor de bloemen..... Groeten Frans, Link to comment Share on other sites More sharing options...
PD Posted 26 december 2003 Report Share Posted 26 december 2003 Gefeliciteerd Audiopaul!!!! groeten, PD (die ook weer succesvol in de liefde is ) Link to comment Share on other sites More sharing options...
yoyo Posted 26 december 2003 Report Share Posted 26 december 2003 Hoe groots het allemaal gaat worden enz. weten we absoluut nog niet, maar dat ik een paar goede "forumvrienden" ga uitnodigen is wat mij betreft een ding wat zeker is! H Link to comment Share on other sites More sharing options...
JSA Posted 26 december 2003 Report Share Posted 26 december 2003 Ik had niks anders verwacht paul Link to comment Share on other sites More sharing options...
Haudio Posted 26 december 2003 Report Share Posted 26 december 2003 Beste forummers, Na zoveel jaren forummen en delen van audio, muziek, lief en leed (wie herinnert zich het dak van ons huis nog? ) wil ik jullie dit goede nieuws niet onthouden! Na 13 jaar gelukkig samenwonen heb ik na lang nadenken een belangrijke knoop doorgehakt en besloten om de stap in het "huwelijksbootje" (opnieuw) te wagen! Daarom heb ik op Kerstavond m'n lieve Netty met een mooi gedicht ten huwelijk gevraagd en zei antwoordde, geheel verrast, "JA". Verrast, omdat ik eigenlijk al die jaren heb geroepen nooit meer te willen trouwen. Maar iemand die het met mij 13 jaar uithoudt, die zo lief en zorgzaam is, zoveel geeft en daar niets voor vraagt, mij altijd steunt en bovendien alle vrijheid geeft in de dingen die ik graag doe...zo iemand laat ik natuurlijk nooit meer los! Dit wilde ik even met jullie delen, fijne dagen verder! Beste Paul en Netty Beide van Harte Gefeliciteerd en veel Geluk toegewenst van ,Aleida en Henk van een goed besluit krijg je nooit spijt. MvG, Haudio Link to comment Share on other sites More sharing options...
festivalbeast Posted 27 december 2003 Report Share Posted 27 december 2003 beste paul en netty van harte gefeliciteerd!!! met jullie voorgenomen huwelijk!! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts