Jump to content

Even wat vrolijk nieuws van Audiopaul......

Audiopaul
 Share

Recommended Posts

Netty en Paul,

een gedichtje, opgedaan in 1975, draag ik graag aan jullie beiden op,

ik bid

gezegend zijn de minnaars

de lachenden zijn gezegend

en de gelovigen in elkaar

bid ik

Bert Bevers 1975

:unsure:

Beste allemaal,

Hartelijk bedankt voor alle gelukwensen, gedichten, wijze woorden en suggesties tot nu toe! :D;) Deze topic ga ik later in z'n geheel uitprinten, bundelen en bewaren, leuk als herinnering als we over vele jaren allebei stokoud en stokdoof in het bejaardentehuis zitten! :blink::lol:

Ik had me trouwens op deze topic geabonneerd, zodat ik in

Beste allemaal,

Hartelijk bedankt voor alle gelukwensen, gedichten, wijze woorden en suggesties tot nu toe!  :D  ;) Deze topic ga ik later in z'n geheel uitprinten, bundelen en bewaren, leuk als herinnering als we over vele jaren allebei stokoud en stokdoof in het bejaardentehuis zitten! :blink::lol:

Hallo Paul en Netty,

Van harte gefeliciteerd! Ik ben aangenaam verrast!

Ik heb Netty leren kennen als een hartelijke, lieve vrouw, dat je haar wilt binden met een huwelijk kan ik me heel goed voorstellen. ;)

Ze is wellicht een van de weinige vrouwen die het met je uithoudt naast je audiofiele passie als dominerende hobby :P (met die andere vrouw ben ik getrouwd :rolleyes: )

"Stokoud en stokdoof in het bejaardentehuis" doet me denken aan een text van Simon Carmiggelt, gezongen door Herman van Veen:

Later.

Later gaan we naast elkaar

wandelen op de Bettekamp

drinken zoete melk met room

strijken door ons grijze haar

Zie je ons daar samen lopen?

Naast elkaar - zo diep bedaard.

Jij, een lieve, oude taart

Ik, nog kras - dat is te hopen........

Groeten,

Stefan

PS. En als je stokdoof wordt dan weet ik nog wel een adresje waar je je geluidsspulletjes naar toe kunt brengen........................

Beste Audiopaul,

Zomaar een lichtstraal in deze dagen van duisternis, contemplatie en bezinning. Eigenlijk de beste tijd voor een dergelijke beslissing.

En bij een felicitatie hoort onvermijdelijk een stichtelijk woord.

Met een ervaring van 40 jaar op de relationele snelweg, met verschillende passagiers, enkele files, mist en uiteindelijk een noodstop gevolgd door een omleiding, zou ik willen zeggen: vermijd bumperkleven. In overdrachtelijke zin: geef elkaar de ruimte.

Het ga jullie wel!

Met nu wel zeer opgewekte groet,

Paul gefeliciteerd ;) Hoe zit het met je vrijgezellen avond ?genoeg Lpees om tegen de grond te smijten :D:rolleyes::P;) of heb je nog genoeg oud servies ? Als alle forummers nu eens een bord naar Paul zouden opsturen komt ie ook al een eindje .Bij deze alvast mijn beste wensen voor jullie beiden in de toekomst .

MVG Luxman

Paul gefeliciteerd ;) Hoe zit het met je vrijgezellen avond ?genoeg Lpees om tegen de grond te smijten :D:rolleyes::P;) of heb je nog genoeg oud servies ? Als alle forummers nu eens een bord naar Paul zouden opsturen komt ie ook al een eindje .

Huh?

"Polterabend" vieren ze toch alleen bij onze oosterburen?

Paul en Netty een geweldig en knalgoed 2004 gewenst.

Met zo'n dag in het vooruitzicht kan het jaar natuurlijk nu al niet meer stuk.

Nog een paar nachtjes slapen ...

Maarten

PS. En ik hoop dat 2004 voor iedereen speciaal wordt.

• 2 months later...

Nogmaals bedankt voor alle leuke reacties en mailtjes tot nu toe. :D

Tot nu toe verloopt alles op rolletjes; lokaties en tijdstippen staan vast. Fotograaf, chauffeur, getuigen en ceremoniemeester is ook allemaal bekend en ook de gastenlijst begint aardig vorm te krijgen.

Vandaag was toch wel bijzonder voor ons, want vanmiddag om 15:30 zijn we in ondertrouw gegaan! :D

Uiteraard moet dat gevierd worden dus vanavond gaan we ergens lekker eten! ;)

Oh ja, ik ben aan het bedenken welke muziek allemaal geschikt kan zijn voor de bruiloft dus als iemand nog een goed idee heeft is dat van harte welkom. Ik ga in ieder geval een aantal cd's met complilaties van verschillende muziekgenres maken.