The Koosjer connection Posted 29 december 2003 Report Share Posted 29 december 2003 Tja,nog even,en dan is het weer zover. Dan gaat er weer voor 'n g*ds-vermogen de lucht in om het oude te ruilen met het nieuwe. Nu zijn wij altijd erg bezig met het ultieme te bereiken met ons gehoor,en zijn bereid om ook daar g*ds-vermogens aan uit te geven. Maar deze 2 gebeurtenissen gaan helaas niet samen,want eenmaal beschadigd blijft beschadigd Dus,blijf je binnen,of ga je het decibel-geweld in om ook je verworven pakket te ontsteken,en zit je vervolgens uren later nog met die piep in je oren op de bank En natuurlijk ook van mij veel plezier,en het beste voor het nieuwe jaar --Hans. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lars Posted 29 december 2003 Report Share Posted 29 december 2003 Ik doe niet mee, heb een hekel aan het geknal. Al is het maar een ballon, dat vind ik even erg. Zal wel gevoelige oren hebben of zo. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Alco Posted 29 december 2003 Report Share Posted 29 december 2003 Hier bij mij in de buurt valt dat allemaal nog wel mee Hans. Een gemiddeld concertbezoek levert mij meer/langer suisende oren op, dan 't vuurwerk. Nou geef ik er zelf ook nix om, en zal hooguit wat gaan rond kijken naar wat anderen de lucht in knallen. Dit jaar ben ik min of meer 'genoodzaakt' om oudejaarsavond bij m'n ouders door te brengen. Op zich niet erg hoor, ware het niet dat m'n vader dan de hele avond dat vreeeeselijk Silvesterstadl gejengel wil zien/horen... (=Duitse/Oostenrijkse volksmuziek met hoog jodel en carnavalsgehalte) Dat kan ook nooit goed zijn voor m'n oren, als ze daar te lang aan worden bloot gesteld Groeten, Alco Link to comment Share on other sites More sharing options...
The Koosjer connection Posted 29 december 2003 Author Report Share Posted 29 december 2003 Ik begrijp precies wat je bedoeld... Ik heb jaren boven een chinees restaurant gewoond,en die wilde ook altijd meedoen met nieuw-jaar. Eigenlijk valt hun nieuw jaar ergens in februari geloof ik,en dus dubbel genieten voor je trommel-vliezen En de chinees is niet zuinig met vuurwerk,zowel als in omvang als in vermogen,steekt ie 'n berg af.. Maar na afloop altijd" lekkel nassie buman? ",ook in gastvrijheid niet zuinig --Hans. Link to comment Share on other sites More sharing options...
The Koosjer connection Posted 29 december 2003 Author Report Share Posted 29 december 2003 Ach Alco.....1 keertje per jaar?.... --Hans. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Steks Posted 30 december 2003 Report Share Posted 30 december 2003 Ik heb geen keus, ik moet van 2300 tot 0700 werken ,ik moet het dus maar vieren met mijn collega's. Misschien krijgen we wel heel even het beste vuurwerk terwereld te zien Link to comment Share on other sites More sharing options...
paul demo Posted 30 december 2003 Report Share Posted 30 december 2003 Ik zal wel moeten. Moet de kids van mijn vriendin toch te vriend houden, nietwaar? Link to comment Share on other sites More sharing options...
nando Posted 30 december 2003 Report Share Posted 30 december 2003 Ik doe dit jaar niet mee met geknal maar mij kan het bijna niet gek genoeg als het maar veilig gebeurd. Wij zijn dit jaar nl met z'n 2en en vuurwerk afsteken moet je met een groep doen dat is veel leuker, in je eentje knallen is wat sneu. nando Link to comment Share on other sites More sharing options...
festivalbeast Posted 30 december 2003 Report Share Posted 30 december 2003 ik jaag even gauw een paar lawinepijlen de lucht in en dan snel weer naar binnen anders word m'n biertje koud Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jitze Posted 30 december 2003 Report Share Posted 30 december 2003 anders word m'n biertje koud Ik zou er eentje extra afsteken, een koud biertje lijkt me wel wat............. Groet Jitze Link to comment Share on other sites More sharing options...
nando Posted 31 december 2003 Report Share Posted 31 december 2003 Ik heb lekkere Chimay (abdij bier, 9%) blauw gekocht voor het 0:00 2004 moment. Ik houd nl niet van wijn of champagne vandaar. nando Link to comment Share on other sites More sharing options...
The Koosjer connection Posted 31 december 2003 Author Report Share Posted 31 december 2003 Zo beste mede forum-genoten, het aftellen is begonnen,en de bollen sputteren in de olie Wat je ook gaat doen,doe het met verstand.. Want je weet 't, je bent een .......ach,je weet 't wel Tot volgend jaar dan maar,en blijf maar gezond, --Hans. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts