Jump to content

Onze dure oren..

The Koosjer connection
 Share

Recommended Posts

Tja,nog even,en dan is het weer zover.

Dan gaat er weer voor 'n g*ds-vermogen de lucht in om het oude te ruilen met het nieuwe.

Nu zijn wij altijd erg bezig met het ultieme te bereiken met ons gehoor,en zijn bereid om ook daar g*ds-vermogens aan uit te geven.

Maar deze 2 gebeurtenissen gaan helaas niet samen,want eenmaal beschadigd blijft beschadigd :(

Dus,blijf je binnen,of ga je het decibel-geweld in om ook je verworven pakket te ontsteken,en zit je vervolgens uren later nog met die piep in je oren op de bank :)

En natuurlijk ook van mij veel plezier,en het beste voor het nieuwe jaar :)

--Hans.

Hier bij mij in de buurt valt dat allemaal nog wel mee Hans.

Een gemiddeld concertbezoek levert mij meer/langer suisende oren op, dan 't vuurwerk.

Nou geef ik er zelf ook nix om, en zal hooguit wat gaan rond kijken naar wat anderen de lucht in knallen.

Dit jaar ben ik min of meer 'genoodzaakt' om oudejaarsavond bij m'n ouders door te brengen.

Op zich niet erg hoor, ware het niet dat m'n vader dan de hele avond dat vreeeeselijk Silvesterstadl gejengel wil zien/horen... :o:wacko:

(=Duitse/Oostenrijkse volksmuziek met hoog jodel en carnavalsgehalte)

Dat kan ook nooit goed zijn voor m'n oren, als ze daar te lang aan worden bloot gesteld :P:rolleyes:<_<

Groeten,

Alco

Ik begrijp precies wat je bedoeld...

Ik heb jaren boven een chinees restaurant gewoond,en die wilde ook altijd meedoen met nieuw-jaar.

Eigenlijk valt hun nieuw jaar ergens in februari geloof ik,en dus dubbel genieten voor je trommel-vliezen :)

En de chinees is niet zuinig met vuurwerk,zowel als in omvang als in vermogen,steekt ie 'n berg af..

Maar na afloop altijd" lekkel nassie buman? ",ook in gastvrijheid niet zuinig :)

--Hans.

Ik doe dit jaar niet mee met geknal maar mij kan het bijna niet gek genoeg als het maar veilig gebeurd.

Wij zijn dit jaar nl met z'n 2en en vuurwerk afsteken moet je met een groep doen dat is veel leuker, in je eentje knallen is wat sneu.

nando