Henk&audio Posted 28 januari 2004 Report Share Posted 28 januari 2004 en hier te zien. Dat fluisteren moet overigens wel met een korrel zout genomen worden. Hij is stiller dan een VPI, maar maakt nog steeds flink lawaai (tijdens het zuigen van de vloeistof). De oplossing van een vacuumzuiger die in een geluiddichte ruimte is opgesteld, is nog steeds de meest prettige oplossing. Groet, Henk Link to comment Share on other sites More sharing options...
carl Posted 28 januari 2004 Report Share Posted 28 januari 2004 Hallo, Ik ben lid geworden van de AAA zehebben een leuk blad en een goede test LP. Groet, Carl Link to comment Share on other sites More sharing options...
Viking Posted 29 januari 2004 Report Share Posted 29 januari 2004 Ik heb net een een Nitty Gritty Basic gehaald van onze oosterburen. 369 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Geerdie Posted 29 januari 2004 Report Share Posted 29 januari 2004 Jongens, Link to comment Share on other sites More sharing options...
Viking Posted 29 januari 2004 Report Share Posted 29 januari 2004 maar toch een stuk goedkoper dan 709 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kees. Posted 30 januari 2004 Report Share Posted 30 januari 2004 Ik heb sinds kort een Blue danube platenwasmachine. Daarbij heb ik een fles zelfgemaakte reinigingsvloeistof gekregen,zo te ruiken iets met het bekende alkohol principe. Na het wassen heb ik bij de eerste keer draaien veel vuiligheid aan de naald hangen. Zou dit aan de gebruikte vloeistof liggen of hebben meer mensen met een platenwasmachine deze ervaring? Het apparaat heeft een enorme zuigkracht dus daar kan het mijn inziens niet aan liggen. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts