G. Kuiper Posted 1 januari 2004 Report Share Posted 1 januari 2004 Ik ben van plan zelf speakers te gaan bouwen, (geweest bij speaker en co, en vond de Scirocco best goed klinken) doet het veel meer om de speakers actief te laten maken. Heeft iemand deze speaker. Ik wil graag ook even een reactie over een subwoofer die zowel geschikt is voor stereo (moet lekker strak zijn ) als voor home cinema, ik heb de cinema sub 5 gehoord met film en die ging echt ver door zodat de broekspijpen flipperen. Maar ik denk dat deze voor stereo niet strak genoeg is. Graag ook even een reactie. M.v.g. Gerrit Link to comment Share on other sites More sharing options...
LaMa Posted 1 januari 2004 Report Share Posted 1 januari 2004 De scirocco heeft een vrij gruwelijk impedantieverloop, dus om de basdriver (de alu) actief te maken zou enorm helpen in het geval je versterker moeite heeft met lage impedanties. Als ik me niet vergis staat er bij S&Co groningen de scirocco ook in een actieve variant (weet het niet zeker, ook maar van horen zeggen) De sub ken ik niet, dus geen commentaar. Link to comment Share on other sites More sharing options...
JeroenKV Posted 1 januari 2004 Report Share Posted 1 januari 2004 Ik ben van plan zelf speakers te gaan bouwen, (geweest bij speaker en co, en vond de Scirocco best goed klinken) doet het veel meer om de speakers actief te laten maken. Heeft iemand deze speaker.Ik wil graag ook even een reactie over een subwoofer die zowel geschikt is voor stereo (moet lekker strak zijn ) als voor home cinema, ik heb de cinema sub 5 gehoord met film en die ging echt ver door zodat de broekspijpen flipperen. Maar ik denk dat deze voor stereo niet strak genoeg is. Graag ook even een reactie. M.v.g. Gerrit Probeer de Peerless XLS-10 eens, deze ga ik bouwen. Ik heb hem nu op proef en bevalt zeer goed!! Ik luister voornamelijk muziek en soms een film. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts