wibo Posted 1 januari 2004 Report Share Posted 1 januari 2004 Hallo helpers, Ik ben in het bezit van twee MS 502 luidsprekers waarvan er bij Link to comment Share on other sites More sharing options...
Michel Romijn Posted 2 januari 2004 Report Share Posted 2 januari 2004 Hallo Wibo. Zelf heb ik de 914 van MS en heb deze ook opengemaakt(aan de achterzijde de inbusboutjes verwijderen) Dat kan je gerust doen mijnsinziens hoewel er bij mijn speaker geen soepwoofer aanwezig is Zit er aan de buitenzijde geen zekeringhouder? Of is het geen actieve subwoofer? Let wel op ze houden niet van al telange bedrading bij MS dus ruk niet de achterkant er af dan ben je voorlopig weer aan het solderen Zelf heb ik geen zekeringen zien zitten(van die glas dingen) op het filter maar er zit wel een overbelastings beveiliging op heb ik gezien. Ik heb wat foto's gemaakt toen de achterzijde verwijdert was, als je wilt kan ik je deze per e-mail toe sturen! Laat me dit dan even weten en stuur in een PB je mail adres als je verder niet wilt dat iemand dit weet! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts