frans Posted 2 januari 2003 Report Share Posted 2 januari 2003 Hallo, FF een vraagje? Is er ook een HIFI-club in Friesland? Frans Link to comment Share on other sites More sharing options...
frans Posted 2 januari 2003 Author Report Share Posted 2 januari 2003 Volgens mij is het wel wat voor Haudio om wat op poten te zetten..... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Haudio Posted 2 januari 2003 Report Share Posted 2 januari 2003 Geplaatst door frans Link to comment Share on other sites More sharing options...
frieslander Posted 4 januari 2003 Report Share Posted 4 januari 2003 Geplaatst door Haudio: Hallo Frans, Die is er geweest die club. De aandrijving zat in Sneek in de vorm van ...........mij. Dat heb ik ongeveer 8 jaar gedaan en alle nieuwe en oude dingen uitgeprobeerd. Samen met op top 60 leden. Toen mij dat te druk werd heb ik om ondersteuning gevraagd ,maar er was niemand die de kar wilde trekken. Toen is het hard naar beneden gegaan het heeft nog 2 jaar bestaan en toen was het over,want ik wilde het niet alleen doen.(de kar trekken) Dus ik wil wel meewerken ,want het is nog steeds erg leuk en ik denk dat ik redelijk gemakkelijk medewerking kan krijgen van Importeurs, maar ik ga het niet alleen doen. Dus Frans kom maar met een voorstel. MvG, Haudio Lijkt mij leuk. Ik geef mij al vast op als lid. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Audiopaul Posted 4 januari 2003 Report Share Posted 4 januari 2003 Geplaatst door frans Link to comment Share on other sites More sharing options...
JSA Posted 4 januari 2003 Report Share Posted 4 januari 2003 Is er al een HiFi club in Gelderland dan?? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Audiopaul Posted 4 januari 2003 Report Share Posted 4 januari 2003 Geplaatst door JSA:Is er al een HiFi club in Gelderland dan?? Jawel, o.a. DEZE en ook nog DEZE Link to comment Share on other sites More sharing options...
JSA Posted 4 januari 2003 Report Share Posted 4 januari 2003 Oww, die in Nunspeet ja. Die ken ik wel Ken ik iemand die daar op zit?? Link to comment Share on other sites More sharing options...
JSA Posted 4 januari 2003 Report Share Posted 4 januari 2003 Jan of Fokke? Link to comment Share on other sites More sharing options...
nando Posted 4 januari 2003 Report Share Posted 4 januari 2003 Een audioclub in Friesland spreekt me op zich ook wel aan omdat de meeste leuke dingen in de randstad gedaan worden en dat me eigenlijk te ver weg is. groeten nando (leeuwarder) Link to comment Share on other sites More sharing options...
richard 1 Posted 4 januari 2003 Report Share Posted 4 januari 2003 Ja, het lijkt me ook wel een goed plan om de club een nieuw leven in te blazen. Richard uit Beetsterzwaag Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nanning Posted 4 januari 2003 Report Share Posted 4 januari 2003 Geplaatst door richard 1:Ja, het lijkt me ook wel een goed plan om de club een nieuw leven in te blazen. Richard uit Beetsterzwaag He Richard, was jij op www.highfeih.nl geregistreerd als Richardreis (de maserati liefhebber?) Nanning Link to comment Share on other sites More sharing options...
Blue-Eyes Posted 4 januari 2003 Report Share Posted 4 januari 2003 zo, nogal wat Friezen hiero! Heb zelf met veel plezier in L'warden gewoond, tijdens mijn 7 jaren van studie. Ben sinds een halfjaar vertrokken uit L'warden. p.s. Nee, ik heb geen 7 jaar over 1 studie gedaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Henrie Posted 4 januari 2003 Report Share Posted 4 januari 2003 Geplaatst door Blue-Eyes:p.s. Nee, ik heb geen 7 jaar over 1 studie gedaa Wat is er mis met 7 jaar over 1 studie doen??? ... eehmm... nee ik ben nog geen 7 jaar bezig (maar ben wel mooi 'op schema' ) Link to comment Share on other sites More sharing options...
richard 1 Posted 5 januari 2003 Report Share Posted 5 januari 2003 Geplaatst door Nanning:He Richard, was jij op www.highfeih.nl geregistreerd als Richardreis (de maserati liefhebber?) Ja hoor, nog steeds liefhebber, al is het me toch wel wat begrotelijk geworden zo'n auto iedere dag te rijden. Hij staat in de garage en rijdt ik dagelijks in een truttenschudder. Link to comment Share on other sites More sharing options...
PD Posted 6 januari 2003 Report Share Posted 6 januari 2003 zo, nogal wat Friezen hiero! jaajaa, Denk daarom dat het niet zo'n gek idee is iets te beginnen in Friesland. Natuurlijk moet iedereen wel gemotiveerd zijn. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Puur Posted 6 januari 2003 Report Share Posted 6 januari 2003 Hmmm, dat lijkt mij ook wel wat, een Hificlub, helaas woon ik niet in Friesland, overigens versta ik wel Fries (met een glaasje op spreek ik het zelfs heel behoorlijk ), dus dat kan het probleem niet zijn. Misschien dat er ook maar zoiets voor Drenthe opgezet moet worden. Link to comment Share on other sites More sharing options...
frans Posted 7 januari 2003 Author Report Share Posted 7 januari 2003 Geplaatst door Audiopaul: Leuk idee, Frans! Alleen ben ik helaas geen Fries, dus kan ik niet meedoen! Ben jij trouwens Frans, die een keer bij mij is langsgeweest? De groeten krijg je sowieso! Ja Klopt.. Met Dhr.Nanning.. (heerlijke pizza's en ijsjes)(helaas zonder shoarma) Zeg wanneer kom je eens naar Friesland? Groeten Frans, Link to comment Share on other sites More sharing options...
frans Posted 10 januari 2003 Author Report Share Posted 10 januari 2003 Mooi zo.... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts